Baglantı şeması doğru.Dikkat etmen gereken nokta ise konjektör ile alternatör arasındaki iki kablonun dogru yere bağlanması.Bu kablolardan biri alternatörün ürettiği elektrik akımının hepsini ilettiği için kalın olması gerektiği,diğerinin ise konjektörden alternatöre ikaz voltajı gönderdiği için ince olması.Bu fiziksel özelliklerinden dolayı umarın yerlerini karıştırmazsın.
Topraklama ile ilgili sorunu anlayamadım,sorudaki topraklama acaba elektrik donanımının eksi ucu olan şaselemeyimi soruyorsun.Bunu soruyorsan:Alternatör zaten dıştan takma motor üstünde bir yerlerde monteli olduğu için alternatörün EKSİ ucu dıştan takma motorun bütün gövdesi olmuş olur,konjektörde alternatörün yanında bir yerde monteli ise onunda EKSİ ucu otomatikman baglanmış olur.Yok konjektör dıştan takma motorun üstünde değilde başka bir yerde ise vede AKÜ de başka bir yerde ise evvelden yapılmış şaseleme tesisatına bağlaman gerekir,böyle bir tesisat yok dersen Akünün eksi başını bağladığın ve kalınlığı en azından alternatör ile konjektör arasındaki kalın kablo kadar olan bir kablonun diğer ucunuda düzgün bir şekilde dıştan takma motorunun gövdesine bağlıyacaksın Tabiki demin söylediğim gibi konjektörde dışarılarda bir yerde ise onunda metal gövdesinden şaseye ince bir kabo ile bağlayacaksınki konjektör de çalışabilsin.
Umarım yazdıklarım yardımcı olur.