0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Fakat performans açısından kötü değildi...
Acaba donanım ve mobilya farklılıkları nelerdir kaptanım?
Cyclades serisi charter amacli dusuk maliyetli olarak uretildi. Sanirim Beneteau kaliteyi dusurmekten memnun kalmamis ya da istedigi satis rakamlarini elde edemedi... bir kac sene sonra uretimi durdurdu. Yabanci forumlarda konusuldugu uzere kabuk - guverte baglantilari ( hull to deck joints ) Bavarialar ile fiyat rekabeti olmasi acisindan onlar gibi ucuz maliyetli uretilmis. Bu konuda bayagi bir forum yazisi okumustum, ayni teknik kullanilmis. Buradan Bavarialarin guverte baglantilari Beneteau dan biraz daha dusuk kaliteli anlami cikiyor, ne kadar dogru bilemiyorum. Teknik detayi ya da bu konuda detayli bilgisi olan varsa ogrenmek isterim.Sadece bu fark binlerce euro edermi ki? Bir arkadasim 2007 modelini fuarda sifir olarak 100k EUR a aldi. Charter amacli da uretildigi icin kabuklari biraz daha genis. Yelken performansi Oceanis den biraz daha kotu olsa bile ne farkeder, size guzel anilar yasattiktan, istediginiz koylara goturdukten sonra ne onemi var. Varsin 0.3 - 0.5 knot yavas gitsin.Bu teknenin 43.4 modeli ile Sailing La Vagabonde Italya - Yunanistan - Turkiye - Malta ve sonrasinda Atlantik i ve Pacific i asarak Yeni Zellanda’ya kadar gittiler. Izledigim kadariyla Kanarya adalarinda ilk okyanus gecisi oncesinde dumen palasini saglamlastirmislardi.Benim esas merak ettigim konu, sifir i 100k EUR olan tekne nasil 10-15 sene sonra, uretimi durmus ve uzerine 2 yeni model cikmasina ragmen hala 70k EUR lara satilmakta... ki cogu ex-charter. Bu konuda fikri olan var mi?
Benim esas merak ettigim konu, sifir i 100k EUR olan tekne nasil 10-15 sene sonra, uretimi durmus ve uzerine 2 yeni model cikmasina ragmen hala 70k EUR lara satilmakta... ki cogu ex-charter.