0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
SO53 daha ucuzdur, ben onu alırdım Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Yok muhtemelen çok yakındır fiyatları, çünkü so53 nedense fiyatını hiç kaybetmeyen bir tekne... 2011'de o kayığı speclerine göre 260-290 € arası alan biri, 13 sene tepe tepe kullanıp bugün yine 250-300 € bandında satabilir... Aslında bu bile ne kadar değerli bir tekne olduğunu anlatan bir veri... Ben 4 kabinden 3'e çevrilmiş bir So53 ile 2 gün geçirmiştim; salonu inanılmaz geniş (verdiği his değil, eninden bahsediyorum) bir tekne... Buna karşılık havuzluk bankları iki kademeli (kasaraya doğru 10cm kadar yükselen bir basamak var) olmasına rağmen kıç kabinler bir tık basık hissettirmişti; tabi normalde basık falan değil de kafamda 53' tekneye yakıştırdığım ferah feza kabinle karşılaşmadım içine girince... Bunda her kabinin ensüit olmasının da etkisi vardır muhakkak... Yanlış hatırlamıyorsam 115 veya 125hp motoru vardı, istanbul boğazını yukarı tırmanırken şerit değiştirmeye üşenip akıntıya vurduğumuz noktalarda hızımız 2 knotlara kadar düşmüştü (zorlasak hızlanırdık büyük ihtimalle ama o kadar düşmesi dikkatimi çekmişti)... Dönüşte adalar arkasında apaz-pupa karışık öğleden sonra poyrazındaki yelken performansı dikkat çekiciydi... Sancak omuzluktan güzel dalgalar yememize rağmen bir kere bile aykırılamadı tekne.. Bunda kıç formunun eski nesil olması etkili; Bavarianın aynı dalgada aynı işi yapacağını sanmam... BAV 51'in içine 15 dakika kadar girdim pontonda... Tipik Bavaria, 41 ve 45 in ölçekli olarak büyütülmüş hali... O boy sayesinde kazandıkları hacmi dışarı değil içeri harcamışlar gibiydi -ki bu da aslında bir Bavaria dizayn mottosu sanırım...
Ütü tipi dizayn sonrasinda zaten havuzluklar yeterince buyudu, daha da buyutmeye bence gerek yok.
Bu bahsettiğiniz sorunlar binlerce üretilen tekneler için normal mi. bizim gibi işin kenarından geçen ler olarak bunları görüyorsak şu anlı şanlı dizaynırlar Bu kadarda mı düşünemiyorlar.