0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    I. C.

Merhaba,

Geçen sezon ırgat hidrolik hortumum motor giriş yerinden patlamış, usta da gelip motorun hortum giriş yerlerinin aşındığını söyleyerek yeni motor takmıştı. Bu motor takıldıktan sonra ırgat ile vira hızım önemli ölçüde yavaşladı. Öyle ki; eski motor ile rölantide yaptığım vira hızına yetişmek için boşta gaz vererek 1800-2000 rpm devirlere çıkmam gerekiyor. Ayrıca ırgat motor kapağı da havada kalıyor arka kısmında (yere oturmuyor), bu da demek oluyor ki yalnızca düşük güçte bir motor takılmamış, motorun boyutu da büyümüş?

Bu sezon hazırlıklarım kapsamında bu motoru daha güçlü biriyle değiştirmek istiyorum fakat ne tür özelliklere sahip bir motor edinmeliyim hiç bir fikrim yok. Hidrolik sistemlerden anlamıyorum, dolayısıyla tork, yağ basıncı, rpm gibi özelliklerinin ne olması gerektiğine dair bir çıkarımda bulunamıyorum.

Aşağıya ırgatın ve motorun fotoğraflarını ekliyorum. Yeni alacağım motor ile ilgili yönlendirmede bulunabilirseniz çok sevinirim. Üzerinde bulunan motorda yalnızca BMR-125 210128 yazısı yer alıyor.

Son olarak; motor söküp takarken dikkat etmem gereken şeyler neler? Hidrolik hortum bağlantısını motordan sökerken ne yapmalıyım? Bu hortumda basınç altında bir yağ bulunuyor mu (ırgat pompası devrede değilken)?

Teşekkürler Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap  Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap  Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap