0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Hakan korsan dediğin gibi bunlar akıllı adamın yapacağı işler değil ama senin , benim gibi adamlar da biraz mazoistlik mi var ne . Eziyet çekmekten sanki ...Ama en sonunda ortaya bir eser çıkartmak ve yaptığın esere şöyle bir bakarak gururlanmak her şeye değiyor . Ellerine sağlık , Tebrikler .
Tiryaki korsanın yaptığı iş bakım değil, refit... bile değil... refit++ (A++ enerji sınıfı gibi bişey)... Bence sıfırdan tekne yapmak daha kolaydır - ki bittiğinde Yengeç'te sıfır teknelerdeki rodaj problemleri (hem gövde-arma, hem de mekanik anlamda) olmayacak...Bu noktada aklıma çok sinsice bir soru geliyor.. Acaba Yunan'dan veya bizden çıkıp tirhandille dünya turu atan olmuş mudur? Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Valla gaz vermek için değil; sadece merak ettim.. Kısmet zaten doğrudan Amerikan tasarımıydı.. Kayıtsız da British Cutter mıydı neydi... Başka da TR çıkışlı ahşap tekne gelmiyor aklıma... Hani acaba Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Neden özellikle Tayland öncelikle onu merak ettim Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapDediğin gibi parasız maalesef olmuyor ki Herhalde teklif edilen fiyatlara göre maliyetin malzeme 10% + işçiliğin le beraber 25% olmuştur. Bir yerde çalışıp kazanacağın para olmayacak tüm mesaini tekneye harcayacaksın . kolay iş değil. Ama yinede cepten çıkanın yıkıcı bir para olduğunu tahmin ediyorum . Belki tüm parametreleri toplarsak , cizginin altına bakarsak, toplamda daha pahalıya gelmiş olabilir. Benim teknenin 7 sene sürmesinin sebebi buydu. Normal günlerde üst seviye yönetici hafta sonları ve bayramlarda amele şeklinde 7 sene geçti. Ancak Benim durumda tekneyi kendim yapmamın sebeplerinden biri de o zamanlarda fiberden anlayan usta yoktu iş başa düştü , sonradan zevk almaya başladım ve hobi olarak devam etti .
İlk gününden itibaren hayalim Yengeç ile Tayland'a gitmekti.
Alıntıİlk gününden itibaren hayalim Yengeç ile Tayland'a gitmekti.Hangimizin değil ki:)). Tayland hayaline biraz fazla takıldık, içimiz fesat demek ki Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bazı yengeçler evrim geçirip hindistan cevizi ile beslenmek üzere kara canlısı olmuşlar, sadece yumurtlamak için denize iniyorlar. Yengeç artık inmeli, inmezse evrim geçirecek.