0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Dümenin kıça yakın olması tüm tekne hakimiyeti açısından önemli bence. Ayrıca Şimdiye kadar çıktığım her seyirde marinaya yanasirken yada kictan kara olurken arka halatları ben kontrol ettim. Herkes gemiciyle mi çıkıyor. Koltuklari kim bağlayacak.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapDümenin kıça yakın olması tüm tekne hakimiyeti açısından önemli bence. Ayrıca Şimdiye kadar çıktığım her seyirde marinaya yanasirken yada kictan kara olurken arka halatları ben kontrol ettim. Herkes gemiciyle mi çıkıyor. Koltuklari kim bağlayacak.Tasarımcıların bu türk expedition vs özel amaçlı kayıkları tasarlarken, kaptanın koltuk halatları ile uğraşması gerekmediğini düşünüyorlar sanırım.Bu teknelerin küçük ekiplerle idame edilmesi zor görünüyor.Örnek.Nordavh 56Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapResimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapGerçi bu örnekte kıç havuzluğa açılan kapı var. Onarius tasarımında hem kıç havuzluk diye bir alan yok, hem de salona açılan kapı yok.
Barınağa da bağlanırken 77 kişi bağırarak akıl versin bir de. Ver geri, al tonozu, at halatı, olmadı çık falan şeklinde.
Gemi tasarım okullarında zorunlu staj olsun. Olmaz bu böyle. Alanya'da korsan gemisinde çalışsınlar ilk yıl. Sonra da Türkiye'de birkaç balıkçı barınağına bağlansınlar tek başlarına. Görelim sonra tasarladıkları tekneleri