0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Zamanında gresli şaft izolasyon sisteminden dolayı sintinede sürekli fazla su olması sebebiyle motorun bazı yerlerinde boya dökülmesi görülüyor. Sonradan körüklü sisteme geçmeme rağmen olan oldu , boyanın kalkması rahatsızlık veriyor ama motoru söküp sonra tüm ayarları baştan yapmayı pek gözüm yemiyor .Motoru yerinden oynatmadan ne yapılabilir , nasıl yapılabilir .
Bu gün artık boyacılar RAL numarasına göre boyayı hazırlayıp sprey kutularına koyuyorlar o yüzden boya sorun değil ama Ahmet korsanın dediği astarlamak önemli gibi.O zaman prosedür : İlk önce boş zaman yaratılacak , Tel fırça ile iyice kazınıp ince bir zımpara ile son pürüzleri aldıktan sonra astar ve boya.
Youtube'da alakasız konularda pası kazımak yerine stabilize eden kimyasallar görüyorum. Boyadan önce uygulanıyor. Loctite gibi bilinen markaların da var. Kazımak gibi işler yerine uygulanabilir belki.
2 mesaj yukarıda yazdığım pas donusturucuden bahsediyorsun sanırım. Rust converter desem:)