0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bir ara yine bir tekne kıyıdan video çekilecek kadar yakında battığında kendi kendime "tekneyi terk etmeden usturmaçaları kabine alıp, can salını, botu ve varsa tüm şişme deniz oyuncaklarını baş ve kıç kamaraların içinde şişirselerdi bari" diye düşünmüştüm... Zaten tekneler fiber, pek çok yeri de plastik, yani tam su dolunca dahi yüzerliğinden çok fazla uzaklaşmış olmuyor; içinde bu şekilde 1-2 m3 hava kalırsa batmaz herhalde... Elan mıydı Delphia miydi; şu teknenin depolama amaçlı kullanılamayacak her hacmini üretim aşamasında bir tür köpükle doldurup sonra o köpük katmanın üzerini de kaplayarak kayığı tamamen su alsa dahi batmaz şekilde yapan marka... Bence standart o olmalı... En kötü tekne denize sıfır hale gelince dinghy ile bağlayıp güç yettiğince çekilir bir kuytuya...
Demirden korkan trene binmesin. Batan tekneler genelde bakımsız teknelerdir yada kaza yapanlar.Yapılacak en önemli faaliyet tekneyi batırma potansiyeli en yüksek noktalara maksimum önem ve bakımı vermektir, mesela denize bağlantılı vanalar ve hortumlar. Daha sonra suyu tekneden atacak unsurları sağlıklı ve yeterli tutmak; yeterli sayıda ve güçte sağlıklı çalışan sintine pompaları. Teknenin enerji gücü yeterliyse ilave bir seyyar 220 volt dalgıç pompa bulundurulmak lazım olduğunda ele yapışır. Su girişini engellemeye yönelik ürünlerin teknede bulundurulması; ağaç tıkaclar, stay afloat gibi sentetik tıkaclar, kontraplak ve plastik levha parçaları. Teknede can pazarına neden olan yangına karşı maksimum önlemin teknede bulunması. Sigortası yapılmış bir tekneye salim kafayla binmek malı korumanın en etkin yoludur. Maalesef bazen tekneler batar ve batacaktir. Ama esas olan canı korumaktır; Çalışan bir telsiz, mümkün olan en iyi dingi ve en önemlisi ulaşılabilir yerde can yelekleri ve CAN SALI.Eger batmayan tekne rasyonel bir şey olsaydı şu anda akıl yoruyor değil biniyor olurduk.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapDemirden korkan trene binmesin. Batan tekneler genelde bakımsız teknelerdir yada kaza yapanlar.Yapılacak en önemli faaliyet tekneyi batırma potansiyeli en yüksek noktalara maksimum önem ve bakımı vermektir, mesela denize bağlantılı vanalar ve hortumlar. Daha sonra suyu tekneden atacak unsurları sağlıklı ve yeterli tutmak; yeterli sayıda ve güçte sağlıklı çalışan sintine pompaları. Teknenin enerji gücü yeterliyse ilave bir seyyar 220 volt dalgıç pompa bulundurulmak lazım olduğunda ele yapışır. Su girişini engellemeye yönelik ürünlerin teknede bulundurulması; ağaç tıkaclar, stay afloat gibi sentetik tıkaclar, kontraplak ve plastik levha parçaları. Teknede can pazarına neden olan yangına karşı maksimum önlemin teknede bulunması. Sigortası yapılmış bir tekneye salim kafayla binmek malı korumanın en etkin yoludur. Maalesef bazen tekneler batar ve batacaktir. Ama esas olan canı korumaktır; Çalışan bir telsiz, mümkün olan en iyi dingi ve en önemlisi ulaşılabilir yerde can yelekleri ve CAN SALI.Eger batmayan tekne rasyonel bir şey olsaydı şu anda akıl yoruyor değil biniyor olurduk. Ömer hocam, batmayan tekne rasyoneldir. Tekneler batmasın, suyun üzerinde kalsın diye üretilir. Batabilir o başka. Siz bile "Demirden korkan trene binmesin" dedikten sonra alt alta bir sürü tedbir sıralamışsınız Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap. Üretmemelerinin nedeni maliyetler olabilir. Belki de batsında biz yeni tekne satalım düşüncesindedirler Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapDemirden korkan trene binmesin. Batan tekneler genelde bakımsız teknelerdir yada kaza yapanlar.Yapılacak en önemli faaliyet tekneyi batırma potansiyeli en yüksek noktalara maksimum önem ve bakımı vermektir, mesela denize bağlantılı vanalar ve hortumlar. Daha sonra suyu tekneden atacak unsurları sağlıklı ve yeterli tutmak; yeterli sayıda ve güçte sağlıklı çalışan sintine pompaları. Teknenin enerji gücü yeterliyse ilave bir seyyar 220 volt dalgıç pompa bulundurulmak lazım olduğunda ele yapışır. Su girişini engellemeye yönelik ürünlerin teknede bulundurulması; ağaç tıkaclar, stay afloat gibi sentetik tıkaclar, kontraplak ve plastik levha parçaları. Teknede can pazarına neden olan yangına karşı maksimum önlemin teknede bulunması. Sigortası yapılmış bir tekneye salim kafayla binmek malı korumanın en etkin yoludur. Maalesef bazen tekneler batar ve batacaktir. Ama esas olan canı korumaktır; Çalışan bir telsiz, mümkün olan en iyi dingi ve en önemlisi ulaşılabilir yerde can yelekleri ve CAN SALI.Eger batmayan tekne rasyonel bir şey olsaydı şu anda akıl yoruyor değil biniyor olurduk. Ömer hocam, batmayan tekne rasyoneldir. Tekneler batmasın, suyun üzerinde kalsın diye üretilir. Batabilir o başka. Siz bile "Demirden korkan trene binmesin" dedikten sonra alt alta bir sürü tedbir sıralamışsınız Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap. Üretmemelerinin nedeni maliyetler olabilir. Belki de batsında biz yeni tekne satalım düşüncesindedirler Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap.Batmayan tekne ancak bitmeyen viski kadar rasyoneldir. Düşmeyen uçak, çarpışmayan araba gibi gibi.Denizaltilar bile batıyor yeri geldiğinde. Batmayan tekne yapılabilir belki ama o bizim tekne diye tanımladığımız nesneden çok farklı bir şey olur muhtemelen. Benim demem ve ardından tedbirleri sıralamamın Türkçe meali aslında : "Eşeğini sağlam kazığa bağla sonrası Allah kerim" .Sıraladığım tedbirlerin hepsi bizim teknede mevcut, ama her limana bağladıgimızda geçmiş olsun derim ekibe. Çünkü az ihtimalde olsa denize açılırken mutlaka bir oranda risk alıyoruz ve o risk gerçekleşmeden limana dönüyorsak mutlu oluyoruz. Sevgiyle ve suyun üstünde kalın. İyi geceler.
Tekneyi bilmem ama viski için rasyonel olsa iyi olur.Hatta Macallan olsa daha iyi olur.Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTekneyi bilmem ama viski için rasyonel olsa iyi olur.Hatta Macallan olsa daha iyi olur.Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAslında bitmeyen scotch icat etti Macallan, uzun süre "yıllanmayan, dinlenmeyen" viskinin reklamını yapıp, yakın zamanda 150 milyon dolarlık yatırımla yeni fabrika kurdular, fabrikadan halka damping gibi neredeyse, beklemediği icin bitmiyor da. Keşke bitenini yapmaya devam etselerdi...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTekneyi bilmem ama viski için rasyonel olsa iyi olur.Hatta Macallan olsa daha iyi olur.Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTeknede bir şişe var, ilk fırsatta açalım seninle bakalım bitecek mi ??
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTekneyi bilmem ama viski için rasyonel olsa iyi olur.Hatta Macallan olsa daha iyi olur.Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTeknede bir şişe var, ilk fırsatta açalım seninle bakalım bitecek mi ??Uzun zamandır İrlanda takılıyorum.İyi olur ...Sana Jameson İPA edition'u getireyim.Son zamanlarda en beğendiğim.