0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Olabilir. Hatta mapanın üstünde adım var diye bana "gel bakalım senin orada yat yanaşma alanın varmış, kira bu kadar, ecr-i misil bu kadar, şu kadar da yasal faiz, devlete bu kadar borçlusun" da diyebilir. Bu durumda verdiğim örneği yeniden düzeltiyorum. Mapanın üstünde Zafer Korsan'ın adı yazılsın. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapOlabilir. Hatta mapanın üstünde adım var diye bana "gel bakalım senin orada yat yanaşma alanın varmış, kira bu kadar, ecr-i misil bu kadar, şu kadar da yasal faiz, devlete bu kadar borçlusun" da diyebilir. Bu durumda verdiğim örneği yeniden düzeltiyorum. Mapanın üstünde Zafer Korsan'ın adı yazılsın. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAman bir yanlışlığa mahal vermeyelim. Mapanın üstüne Zafer Türkmen korsan olarak yazılsın. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Ancak "Zafer Türkmen" olarak yazılırsa da Zafer Dedeoğlu ağabeyden de devlet birtakım har(a)çlar talep edebilir. Şöyle ki "Eh Zafer Beyin soyadı ama sizin de adınız geçiyor söz konusu mapa da..." gibilerinden bir açıklama ile karşılaşmak gayet olası. )))
...Yenga deniz ayakkabısı ve gözlük takar ve denize atılır...
(Eski Bir konu, bu yüzden alttaki ilk cümlemi koylarda ağaçlara bağlayıp bağlamama tartışması için yazıyorum)Bazı kumsallara yaptıkları gibi Danfort çapayı götürüp, toprağa saplasak işe yarar mı? İkinci olarak; keşke bu tür durumları anlatan videolarımız olsa.. Yazılanları da izleyip pratiğini görmüş oluruz. en güzel ve kolay öğrenme görsel oluyor madem.. Youtube'da GezginKorsan kanalı açıp, bu videoları orada yayınlarız.Nasıl olur?
Ağaçlara mümkün olduğu kadar bağlanmayın, mutlaka bağlanmanız gerekiyorsa izbarço yerine çifte kazık bağı gibi ağaç gövdesine sıkı sarılıp, hareket nedeni ile ağaç gövdesini yıpratmayacak bir bağ kullanın. Deniz dibinde tekneyi tutan bir çapa karada da iyi gömülürse işe yarar. Buradaki ana sorun rüzgarın yönüdür. Tekne rüzgarı bordadan alırsa, hangi bağlantı sağlamsa diğeri ayrılacak ve tekne sağlam olan üzerinde baş kıç istikametinde kalmaya yönelecektir. Genellikle şartların çok elverişli olmadığı yerlerde kıçtan sağlam bir koltuk alındığında demir tarar ve tekne kıyıya doğru yönelir.