0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ali korsanım teşekkür ederim. Tabii ki bunlar kontrol edilip yapılabilecek şeyler. Mesele zaten ısıyı bir şekilde dışarı atmak.Ben ama özellikle motorun kendsinde, dizayn/imalattan ötürü düşük soğutma kapasitesi var mı yok mu onu merak ediyorum. Sizin motor modeli/yaşınız, termostat değişimi öncesi ve sonrası devirleriniz ne mertebedeydi, hatırlıyor musunuz?
Ben olsam ilk impeler'a bakardım...
Komsu sende çıkartma devri 2500 üzerine Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Bende pervane üst limitlerde (Bu motor icin verilen aralığın üst limit), zaten 2400 de filan tekne hızı limitlere ulaşıyor sonra gaz versende cok cok az hızlanıyor. Max 3000 devir yapıyo. Yani motoru cok zorlasanda bir işe yaramıyor (en azından benimkinde)Alti temizken ruzgarsız bir havada devir/hız eğrisi çıkartmak istiyordum. Sen de çıkart karşılaştıralim Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
İhsan Kaptan benim 1000 saat de 2005 Yanmar 40 hp Jeanneau teknemde de aynı sorun var. Zaten max devir 31002500 devir de 11 saat de bile hiç bir problemim yok. Ama 2800 devir de 20 dakika kullanınca ikaz başlıyor. Motorun tüm ölçümleri, termostat değişimleri,ısı eşanjör bakımları, yapılmasına ve hiç bir problem olmaması üzerine 2500 devir de kullanmayı kabullendim Seri no: E1632Sizin bu yazınız üzerine ısı eşanjörümün 38 mi yoksa 63 mü tüplü olduğunu açıkcası merak ettim.İlk bakımda kontrol ettireceğim.Peki bilginiz var mı* Komple ısı eşanjörü mü değişiyor? yoksa dışı sabit kalıp içi mi değişiyor?