0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Ben senelerdir tek başıma herşeyi yapıyorum ve mektepten değil,deneyerek öğrendim.Eminim birçoğunuz kadar teknik bilgiye sahip değilim ama hissi kabulle yapıyorum denebilir. Önce bumbayı iyice geriyorum,sonra cenovanın rüzgar altı tarafı vincinde sarılı halatı kilidinden çıkarıp bir elime alıp,otopilota 90 derece veriyorum.Tekne dönmeye başlayıp Cenova boşa çıkarken,elimdeki halatı boşlayıp diğer vincinkini sarıyorum.Sonrada ince trimlere geçiyorum.
Teknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor You are not allowed to view images. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or LoginTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor You are not allowed to view images. Register or LoginEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsun
You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor You are not allowed to view images. Register or LoginEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsunTeknemin,havuzluğuna,iki adet öne,iki adet arkada,bir tane direk dibi,bir tane teknenin ön kısmına toplam 6 adet 8 mm krom mapalar bağladım,bunlara bağlıyorum emniyet halatımın uçlarını. Teknemde bulunan ekipmanlarda bunlar.You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor You are not allowed to view images. Register or LoginEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsunTeknemin,havuzluğuna,iki adet öne,iki adet arkada,bir tane direk dibi,bir tane teknenin ön kısmına toplam 6 adet 8 mm krom mapalar bağladım,bunlara bağlıyorum emniyet halatımın uçlarını. Teknemde bulunan ekipmanlarda bunlar.You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginÇok teşekkürler, size de Oktay kaptanım. Benim de benzer birşey yapmam lazım uzun seyirden önce.[/quoterYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor You are not allowed to view images. Register or LoginEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsunTeknemin,havuzluğuna,iki adet öne,iki adet arkada,bir tane direk dibi,bir tane teknenin ön kısmına toplam 6 adet 8 mm krom mapalar bağladım,bunlara bağlıyorum emniyet halatımın uçlarını. Teknemde bulunan ekipmanlarda bunlar.You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginÇok teşekkürler, size de Oktay kaptanım. Benim de benzer birşey yapmam lazım uzun seyirden önce.Rica ederim,hafta sonları Tuzladayım telefonlaşalım buluşalım teknenin orjinalliğini bir bozalım mapaları bağlıyarak You are not allowed to view images. Register or Login Ahmet ÇELENOĞLU korsanımız yazmıştı geçmiş dönemlerde bir konu başlığında forumda,o yazı halla gözümün önünde ,önlemleri alıp,tekneden düşmemek lazım diye,düştüğünüzde ölürsünüz demişti,o yazıyı okudukdan sonra bu önlemleri almıştım.
You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor You are not allowed to view images. Register or LoginEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsunTeknemin,havuzluğuna,iki adet öne,iki adet arkada,bir tane direk dibi,bir tane teknenin ön kısmına toplam 6 adet 8 mm krom mapalar bağladım,bunlara bağlıyorum emniyet halatımın uçlarını. Teknemde bulunan ekipmanlarda bunlar.You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginÇok teşekkürler, size de Oktay kaptanım. Benim de benzer birşey yapmam lazım uzun seyirden önce.
You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor You are not allowed to view images. Register or LoginEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsunTeknemin,havuzluğuna,iki adet öne,iki adet arkada,bir tane direk dibi,bir tane teknenin ön kısmına toplam 6 adet 8 mm krom mapalar bağladım,bunlara bağlıyorum emniyet halatımın uçlarını. Teknemde bulunan ekipmanlarda bunlar.You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginÇok teşekkürler, size de Oktay kaptanım. Benim de benzer birşey yapmam lazım uzun seyirden önce.Ali Korsanın yaptığıda güzel bir sistem ancak hareket kabiliyeti nispeten kısıtlı .Karabinayı halata taktığınız zaman Başa kadar duraksız gidip geri gelme imkanınız oluyor.Halatın tansiyonunu ayarlayabilir emniyet şartlarını artırabilirsiniz.
You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor You are not allowed to view images. Register or LoginEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsunTeknemin,havuzluğuna,iki adet öne,iki adet arkada,bir tane direk dibi,bir tane teknenin ön kısmına toplam 6 adet 8 mm krom mapalar bağladım,bunlara bağlıyorum emniyet halatımın uçlarını. Teknemde bulunan ekipmanlarda bunlar.You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginÇok teşekkürler, size de Oktay kaptanım. Benim de benzer birşey yapmam lazım uzun seyirden önce.Ali Korsanın yaptığıda güzel bir sistem ancak hareket kabiliyeti nispeten kısıtlı .Karabinayı halata taktığınız zaman Başa kadar duraksız gidip geri gelme imkanınız oluyor.Halatın tansiyonunu ayarlayabilir emniyet şartlarını artırabilirsiniz.Oktay korsanım bir sürü şey düşünmüştüm Ahmet ağbi nin yazısından sonra,basit ve işlevsel bu sistem gelmişti aklıma ,bu sistemde maymun gibi bir elini bırakmadan öbür elinle mapayı bağlıyorsun kendini emniyete alıyorsun,daha iyi işlevsel basit çözümler varsa da bilgim yok .