0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Çetin korsan, sayenizde Kavitasyon nedir öğrendim valla çok tşk ler. Öcal korsanım vallahi bir fikrim yok hiç gözüme çarpmadı.Bu siCe galvanik korozyonmu?
Başlıkta mesajı görünce Allah dedim bana yazmışlar, atladım ama hayal kırıklığı tabii,Bir korsan kardeş de benim sorumun cevabı hakkında bilgi sahibi olabilir mi acaba ? Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBaşlıkta mesajı görünce Allah dedim bana yazmışlar, atladım ama hayal kırıklığı tabii,Bir korsan kardeş de benim sorumun cevabı hakkında bilgi sahibi olabilir mi acaba ? Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapMotorun gücüne göre pervanenin çapı ve kanat açısı Pitch i) ayarlanır .Kanat sayısı arttıkça çapı ve pitch i azalır , dolayısı ile kavitasyon da . Pervane imalatçıları motor gücü ve şanzıman in devrini sorar , ona göre pervane dökerler.Mesela ; Denizaltı lara açısı ve üzerindeki süngerimsi boyası sır gibi saklanan 8-10 kanatlı pervane takarlar , hiç kavitasyon yapmaz ve tesbiti zorlaşır.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapÇetin korsan, sayenizde Kavitasyon nedir öğrendim valla çok tşk ler. Öcal korsanım vallahi bir fikrim yok hiç gözüme çarpmadı.Bu siCe galvanik korozyonmu?Bana öyle geldi o çukurluklar.Salmadaki elektriklenmeyi ölçün bir , varsa önlem alın. (Kaçak yoksa bir tarafta , tutya takın )Sonrasında tedaviye geçin .Tekne nerede ?
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBaşlıkta mesajı görünce Allah dedim bana yazmışlar, atladım ama hayal kırıklığı tabii,Bir korsan kardeş de benim sorumun cevabı hakkında bilgi sahibi olabilir mi acaba ? Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapMotorun gücüne göre pervanenin çapı ve kanat açısı Pitch i) ayarlanır .Kanat sayısı arttıkça çapı ve pitch i azalır , dolayısı ile kavitasyon da . Pervane imalatçıları motor gücü ve şanzıman in devrini sorar , ona göre pervane dökerler.Mesela ; Denizaltı lara açısı ve üzerindeki süngerimsi boyası sır gibi saklanan 8-10 kanatlı pervane takarlar , hiç kavitasyon yapmaz ve tesbiti zorlaşır.Teşekkürler, yani bizim dıştan takmalarda kavitasyon önlemek ve daha düşük devirde aynı itmeyi almak için pervane değiştirmek anlamlı olur mu,birde ekstra kavitasyon plakası takmak sesi azaltır ve dengeyi arttırır mı ?