0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Her 2 motorda kauçuk hortumlar ve hortumların ucunda ucu kapalı üçgen şeklinde bir plastik parça var ve bu parçanın ucundan motor yağı sintineye damlama yapıyor. Sizin söylediğiniz başka bir sistem anladığım kadarı ile ve kapalı devre çalışıyor. Bende öyle bir sistem yok. Yakında servis gelecek bu konuyu servise danışacağım. Şu an bu şekilde kullanımda hem yağ buharı hem de yanık yağ sintineye gidiyor.
Ümit kaptanım, motorlar 2000 model 450 saatte, burada önemli olan motorlardan gelen üflemenin miktarı değil. Bence sistemde bir sıkıntı var. Her motor az yada çok üfleme yapar. Yağ buharı ve dediğiniz gibi yanmamış gaz ve mazot karışımlı bir gaz sonuçta sintineye damlıyor. Ben sintinemi kendim boyadım ve her defasında çamaşır suyu ile silerim. Normalde kamyon motoru olsa sistem doğrudan yere atıyor bu gaz ve buharı. Tekne de ise bu iş sıkıntı. Tuğcan Kaptanın dediği gibi PCV vali gibi bir çözüm uygulanabilir. Çıkan gaz tekrar yansın diye emme manifolduna yönlendiriliyormuş diye okudum. Servisle görüşecem bakalım ne diyecekler ??