0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    B. S.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #45 : Ağustos 13, 2014, 15:20:12 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
yeke candır Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
+
*

    F. T.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #46 : Ağustos 16, 2014, 15:27:51 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
yeke candır Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
+

Benden de bi +


*

    E. A.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #47 : Eylül 12, 2017, 22:17:28 »
merhaba
aloa27 almak istiyorum satan yada tavsiye eden varmı?
bu tekneyle ilgili tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum. ne dersiniz alınırmı?
 
iyi akşamlar

*

    L.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #48 : Eylül 13, 2017, 00:29:30 »
Göcek ve Fethiye'de Aloa 27 kiralayan firmalar var. Kiralayıp size uygun olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

(Bir ara Aloa 27 bakınırken nette bu firmalara rastlamıştım, fakat henüz kiralamış değilim, firmaları da tanımıyorum.)
« Son Düzenleme: Eylül 13, 2017, 00:31:40 Gönderen: Günhan Domaç »
*

    E.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #49 : Eylül 14, 2017, 11:36:33 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Göcek ve Fethiye'de Aloa 27 kiralayan firmalar var. Kiralayıp size uygun olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

(Bir ara Aloa 27 bakınırken nette bu firmalara rastlamıştım, fakat henüz kiralamış değilim, firmaları da tanımıyorum.)

Yabancı değiller Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Özgür Ökten korsan ile irtibata geçmenizi öneririm.

Gezgin Korsan Sosyal Medya Hesaplarını Takip Ediniz

               


*

    O. O.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #50 : Eylül 14, 2017, 16:21:05 »
Merhaba ;


Aloa-27 için fiyatlar çok makulmuş.
*

    B. E.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #51 : Kasım 27, 2025, 10:59:03 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


*

    N. Y.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #52 : Kasım 27, 2025, 22:57:22 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
merhaba
aloa27 almak istiyorum satan yada tavsiye eden varmı?
bu tekneyle ilgili tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum. ne dersiniz alınırmı?
 
iyi akşamlar

Bu ilan belki ilginizi çeker. Benim de ilgilendiğim bir model araştırırken denk geldim sizde bir inceleyin.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Tecrübeli ve deneyimli korsanlarım fikir paylaşırsa iyi olur, bizde faydalanırız.
*

    Ö. Ö.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #53 : Kasım 28, 2025, 16:50:44 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bu ilan belki ilginizi çeker. Benim de ilgilendiğim bir model araştırırken denk geldim sizde bir inceleyin.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Tecrübeli ve deneyimli korsanlarım fikir paylaşırsa iyi olur, bizde faydalanırız.
Bu tekne yıllarca Göcek'te Budget Sailing'in (Hasan Şimşek, Wilma Şimşek ve Aziz Şimşek) kiraladığı teknelerden, sonra çoğunu satışa çıkarttılar, başka firmalar aldı kullandı.

Bunların ilginç bir hikayesi de var aslında, aklımda kaldığı kadarı ile anlayayım;
Hasan abiler Göcek'te yat turizminin yeni başladığı yıllarda bu tekneleri Hollanda'dan sıfır alıyorlar, ama Türkiye'ye girişte bir sorun yaşanıyor ve 10 adet civarı sıfır km Aloa 27 tekne 8-10 yıl boyunca gümrükte yatıyor.
Hasan abi azmediyor, gidip hukuk fakültesini kazanıyor, okuyor, avukat oluyor ve bu sorunu çözmek için mücadele ediyor ve yıllar sonra tekneleri Türkiye'ye sokabiliyor, yıllarca bu teknelerle gerçekten adlarına yakışır şekilde ekonomik yat kiralama hizmeti veriyorlar, kalabalık filotillalar düzenliyorlar, Avrupadan gelen "salty sailor" ların en popüler mekanı ve dostları oluyorlar.

Göcek'teki belediye iskelesi sermayeye peşkeş çekildiğinde yine mücadele ettiler, tekneleri alargaya çıkarttılar filan ama yakın zamanda vazgeçip kapattılar sanırım, web siteleri kapalı görünüyor.

Bu satılan tekneyi de muhtemelen temel eğitim veya kiralama için kullanmışımdır.. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    N. Y.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #54 : Kasım 28, 2025, 20:54:19 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bu ilan belki ilginizi çeker. Benim de ilgilendiğim bir model araştırırken denk geldim sizde bir inceleyin.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Tecrübeli ve deneyimli korsanlarım fikir paylaşırsa iyi olur, bizde faydalanırız.
Bu tekne yıllarca Göcek'te Budget Sailing'in (Hasan Şimşek, Wilma Şimşek ve Aziz Şimşek) kiraladığı teknelerden, sonra çoğunu satışa çıkarttılar, başka firmalar aldı kullandı.

Bunların ilginç bir hikayesi de var aslında, aklımda kaldığı kadarı ile anlayayım;
Hasan abiler Göcek'te yat turizminin yeni başladığı yıllarda bu tekneleri Hollanda'dan sıfır alıyorlar, ama Türkiye'ye girişte bir sorun yaşanıyor ve 10 adet civarı sıfır km Aloa 27 tekne 8-10 yıl boyunca gümrükte yatıyor.
Hasan abi azmediyor, gidip hukuk fakültesini kazanıyor, okuyor, avukat oluyor ve bu sorunu çözmek için mücadele ediyor ve yıllar sonra tekneleri Türkiye'ye sokabiliyor, yıllarca bu teknelerle gerçekten adlarına yakışır şekilde ekonomik yat kiralama hizmeti veriyorlar, kalabalık filotillalar düzenliyorlar, Avrupadan gelen "salty sailor" ların en popüler mekanı ve dostları oluyorlar.

Göcek'teki belediye iskelesi sermayeye peşkeş çekildiğinde yine mücadele ettiler, tekneleri alargaya çıkarttılar filan ama yakın zamanda vazgeçip kapattılar sanırım, web siteleri kapalı görünüyor.

Bu satılan tekneyi de muhtemelen temel eğitim veya kiralama için kullanmışımdır.. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Denizcilik tarihine anı olarak yazılacak, etkili bir hikayeymiş.