0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    M. T.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #30 : Ağustos 11, 2014, 22:35:00 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
O boy teknede dolap dumen gereksiz yer isgali bence

Yeke ile yelken daha bir tatli   Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Dümeni küçük koysak  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
 Tecrübe etmem lazım Mesut korsanım,bende yere dümen oldugundan simit dümen çok bi afilli
görünüyor gözüme  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Tirilye ye geldigimizde dolap dumeni de denersin Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Gracia da koca bir dolap dumen var Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
« Son Düzenleme: Ağustos 11, 2014, 22:35:47 Gönderen: Mesut Tunga »
*

    E. A.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #31 : Ağustos 11, 2014, 23:56:58 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
O boy teknede dolap dumen gereksiz yer isgali bence

Yeke ile yelken daha bir tatli   Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Dümeni küçük koysak  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
 Tecrübe etmem lazım Mesut korsanım,bende yere dümen oldugundan simit dümen çok bi afilli
görünüyor gözüme  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Tirilye ye geldigimizde dolap dumeni de denersin Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Gracia da koca bir dolap dumen var Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Memnun değilsen benim tekneye monte edebiliriz Mesut korsanım Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Dönüş ne zaman?



*

    M. T.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #32 : Ağustos 12, 2014, 00:00:01 »
15-20 gun sonra sanırım dönüş kısmetse

*

    E. A.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #33 : Ağustos 12, 2014, 00:09:51 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
15-20 gun sonra sanırım dönüş kısmetse

keyifli seyirler,döndüğünde görüşürüz,seyir maceralarınıda keyifle dinlerim Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    F. T.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #34 : Ağustos 12, 2014, 01:30:43 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Babam at yarışı oynarken at koşmaz jokey koşar derdi..

Bence teknenin kimden alındığı da çok önemli. Fatih ten tekne almak ta böyle birşey. Fatih'i biraz tanıyorsam bu tekneyi bakmadan alırım. Satacağım yeni sahibine  sorun çıkarmasın diye kendisine kalsa yaptırmayacağı işleri de yaptırmıştır eminim.

Aman abi abartma naptın Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap) (masraf edip şu eksiğini tamamlayım diyecek bişeyi yok tabi ama) Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Gezgin Korsan Sosyal Medya Hesaplarını Takip Ediniz

               


*

    U. K.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #35 : Ağustos 12, 2014, 11:18:22 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
O boy teknede dolap dumen gereksiz yer isgali bence

Yeke ile yelken daha bir tatli   Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Dümeni küçük koysak  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
 Tecrübe etmem lazım Mesut korsanım,bende yere dümen oldugundan simit dümen çok bi afilli
görünüyor gözüme  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

afile bakmayın, fonksiyona bakın derim.  küçük simidi olan bir dolap dümen özellikle sert havalarda çok ciddi güç harcamanıza neden olacaktır.
yeke her durumda daha güvenli bir seçim.
*

    E. A.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #36 : Ağustos 12, 2014, 15:47:41 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
O boy teknede dolap dumen gereksiz yer isgali bence

Yeke ile yelken daha bir tatli   Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Dümeni küçük koysak  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
 Tecrübe etmem lazım Mesut korsanım,bende yere dümen oldugundan simit dümen çok bi afilli
görünüyor gözüme  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

afile bakmayın, fonksiyona bakın derim.  küçük simidi olan bir dolap dümen özellikle sert havalarda çok ciddi güç harcamanıza neden olacaktır.
yeke her durumda daha güvenli bir seçim.

merhaba Umut korsanım,dediğinize katılıyorum,benimkisi latifeydi sadece Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Ancak Amerika'da özellikle 27feet teknelerde bile simit dümen çok yaygın.Mesut korsanındediği gibi ciddi yer kaplıyor olması dezavantaj.


*

    U. K.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #37 : Ağustos 12, 2014, 15:54:53 »
yekeyle alacağını yelken zevki dolap dümende yok, denizi ve tekneyi daha fazla hissetmenin verdiği avantaj da cabası.
Bakın, Cem Hızlan dostumuz 40ft tekne yapıyor, yekeli.  Kızkardeşi Chester de yekeli.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
« Son Düzenleme: Ağustos 12, 2014, 15:57:15 Gönderen: Umut Korkmaz »
*

    H. Ü.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #38 : Ağustos 12, 2014, 16:07:03 »
Bugüne kadar 3 teknem oldu 1.si dıştan takma fiber sandal 2.si kendi yaptığımız 6 mt dıştan takma motor yekeli 3.sü 8.70 mt içten takma motor yekeli 4.sü dümensiz olmaz artık inşallah yetti gari dümen fiyakalı Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    N. Ö.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #39 : Ağustos 12, 2014, 16:55:53 »
yeke candır Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    A. G.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #40 : Ağustos 12, 2014, 17:18:12 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
yeke candır Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Paladaki baskıyı hissetmek güzelde minübüs şöförü gibi yan oturup sırt ağrıları çekmek paha biçilmez  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    N. B.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #41 : Ağustos 12, 2014, 22:24:44 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Paladaki baskıyı hissetmek güzelde minübüs şöförü gibi yan oturup sırt ağrıları çekmek paha biçilmez  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
O da bir şey mi?
Dolap dümenin yanına minibüs şoförü gibi yan oturup simitin üzerindeki tokmakla iskele sancak yapan
korsanımız var bizim.
 
Ben de dolap dümen taraftarıyım.
« Son Düzenleme: Ağustos 12, 2014, 22:25:23 Gönderen: Noyan Bakır »
*

    E. A.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #42 : Ağustos 12, 2014, 23:04:45 »
Peki yeke yi dolap dümene çevirmek mümkün mü?bu konuda bilgisi olan var mı?Birde dümene tokmak nerden buluruz  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap münibüs şöförlerine mi yoksa dümende tokmağı olan Geko'lara mı sormak lazım Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    F. T.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #43 : Ağustos 12, 2014, 23:20:20 »
Dümendeki tokmak yekeye sabitleme lastiği takamayan korsanların icadı, maksat outopilot bozuldugunda bir yerlere sabitleyebilmek Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    N. B.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #44 : Ağustos 12, 2014, 23:43:15 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Peki yeke yi dolap dümene çevirmek mümkün mü?bu konuda bilgisi olan var mı?Birde dümene tokmak nerden buluruz  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap münibüs şöförlerine mi yoksa dümende tokmağı olan Geko'lara mı sormak lazım Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Tahmin ediyorum o korsanımız tokmağın fotoğrafını koyar.
Şimdi düşünüyor ama duramaz koyar. Az sabır.