0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapO boy teknede dolap dumen gereksiz yer isgali benceYeke ile yelken daha bir tatli Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapDümeni küçük koysak Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Tecrübe etmem lazım Mesut korsanım,bende yere dümen oldugundan simit dümen çok bi afilli görünüyor gözüme Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
O boy teknede dolap dumen gereksiz yer isgali benceYeke ile yelken daha bir tatli Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapO boy teknede dolap dumen gereksiz yer isgali benceYeke ile yelken daha bir tatli Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapDümeni küçük koysak Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Tecrübe etmem lazım Mesut korsanım,bende yere dümen oldugundan simit dümen çok bi afilli görünüyor gözüme Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTirilye ye geldigimizde dolap dumeni de denersin Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Gracia da koca bir dolap dumen var Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
15-20 gun sonra sanırım dönüş kısmetse
Babam at yarışı oynarken at koşmaz jokey koşar derdi..Bence teknenin kimden alındığı da çok önemli. Fatih ten tekne almak ta böyle birşey. Fatih'i biraz tanıyorsam bu tekneyi bakmadan alırım. Satacağım yeni sahibine sorun çıkarmasın diye kendisine kalsa yaptırmayacağı işleri de yaptırmıştır eminim.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapO boy teknede dolap dumen gereksiz yer isgali benceYeke ile yelken daha bir tatli Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapDümeni küçük koysak Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Tecrübe etmem lazım Mesut korsanım,bende yere dümen oldugundan simit dümen çok bi afilli görünüyor gözüme Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yapafile bakmayın, fonksiyona bakın derim. küçük simidi olan bir dolap dümen özellikle sert havalarda çok ciddi güç harcamanıza neden olacaktır.yeke her durumda daha güvenli bir seçim.
yeke candır Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Paladaki baskıyı hissetmek güzelde minübüs şöförü gibi yan oturup sırt ağrıları çekmek paha biçilmez Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Peki yeke yi dolap dümene çevirmek mümkün mü?bu konuda bilgisi olan var mı?Birde dümene tokmak nerden buluruz Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap münibüs şöförlerine mi yoksa dümende tokmağı olan Geko'lara mı sormak lazım Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap