0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    F. Ö.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #15 : Mart 19, 2014, 22:43:01 »
Sevgili Fatih,
Tez zamanda istediğin gibi bir tekne bulmanı gönülden diliyorum.
Selametle..
*

    F. T.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #16 : Mart 19, 2014, 23:21:00 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Yakışır da çok büyük. Özellikle ciddi marina masrafı.
Ben olsam senin kullanım şeklinle hunter veya başka marka 36ft'i geçmem. O bile büyük.
Master kamarayı görünce içim gitti sadece bu konu Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap yoksa biliyorum kendimi ben  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


*

    F. T.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #17 : Mart 19, 2014, 23:27:19 »
Sağol Feyiz abi. Selamlar. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Başıboş ağlara dikkat diyosun yani Vural Abi:)

*

    N. Ö.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #18 : Mayıs 22, 2014, 11:29:10 »
Fatihcim teknenin sahibindende ki ilanı kalktı mı, bulamıyorum Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    F. T.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #19 : Mayıs 22, 2014, 12:15:22 »
İlan tarihi geçmiş Nilücan güncelledim az önce. Fiyatı da geri çektim. Hesaplı bir tekne buldum o satılırsa bende satmaktan vazgeçicem Nilücüm. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

*

    M. Ö.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #20 : Mayıs 22, 2014, 12:16:33 »
Fatihim hayırlı olsun.İnşallah gönlüne göre bir tekne alırsın Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
« Son Düzenleme: Mayıs 22, 2014, 12:19:11 Gönderen: Mustafa Özdemir »
*

    F. T.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #21 : Mayıs 22, 2014, 12:27:13 »
İnşallah Mustafa Abi. Mustafa Abi aklım oralarda Tuana mız gelsin bizde başlıcaz yaz turlarına. Size iyi seyirler.Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Korsan arkadaşlara selamlar.


*

    F. T.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #22 : Ağustos 11, 2014, 13:49:51 »
İlanım Tekrar Günceldir.

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

- ÇOK TEMİZ ve BAKIMLIDIR -

sahibinden.com  ALOA27 Markasını Bilmediği İçin Özel Yapım Diye Girilmiştir

Dizaynırı Frans Maas'tır ve Seri Fabrika Üretimidir.

Denizciliğini İspatlanmış ve Yelken Öğrenmek İçin İdeal Bir Teknedir.

 

Tertemiz Aloa 27 Üstelik Türk Bayraklı

Üretim Yeri : Hollanda

Herşeyi ile Çok Dolu Bir Teknedir.

3 mt. Ahşap Taban Plastimo Şişme Bot

BuBoy Bir Teknede Olmayan Özellikleri; Kabin, Salon ve WC ayrı kabinlerdir  Dolayısıyla İki Aile Kabin Kapılarını Kapayarak Rahatça Tatil Yapabilir.

1 Master kabin ( 2 Kişi + 1 Çocuk yatabilir )

Tekne Salon Kabin Yüksekliği 185 cm. dir

İki kişilik yatak olabilen Salon koltuğu

Salonda İki adet tekli yatak

Tüm Döşemeler 2013 yılında tarafımca yenilenmiştir.

Havuzlukta 6 Kişilik Açılıp Kapanabilen Yemek Masası

Havuzlukta Havlu Kumaştan Döşemeler

 

Tuvalet + Lavabo

 Havuzlukta Duş İmkanı

Bimini + Güneşlik

 

Tekne Boyu :  8,67 mt. ( 27,89 feet )

En :  2,85 mt. ( 9,35 feet )

Su Kesimi : 1,50 mt.

Deplasman : 2.500 kğ.

 

Klasik Ana Yelken - Yeni 2013

Genoa Furling Sistem - Fırtına Yelkeni Rengi - Turuncu - Yeni 2013

Direkte Balon arabası

İskele - Sancak Genoa Arabaları

Bilimum Yedek Malzemeler

 

Yanmar 18 hp. Motor - 1.300 saate Yağ Yakmayan Tertemiz Makine.

Seyir Hızı : 6,0 Knot (2000 Devirde - Saate 2 Lt. Yakıt Tüketimi)

Azami Hızı : 7,5 Knot

 Şaftlı ( Hiçbir sorunu yok )

3 Kanat Pervane

 

Webasto Isıtıcı - Hem Master Kabin Hemde Salon İçin İki Ayrı Fanlı - 2014

1 Adet Sıfır Marin servis aküsü  (125 amper) -2014

1 Adet 10 Amp. redresör ( Akü şarjı için) -2013

750 Watt İnverter -2013

 

Temiz su tankı : 250 lt

Kirli su tankı : 60 lt

Mazot tankı : 60 lt

Yedek Mazot Deposu : 60 lt

 

Güverte - Havuzluk Tertemizdir

3 Adet Vinç Biri Direktedir. (Direğe Adam Basmakta Çok Kolay)

8mm. Zincir ve 50 mt. 10 mm. Batar Halat , 16 kg Danfort Çapa

1 adet Yedek Danfort Çapa -  8 mm. Zincir ve Halatı

Yangın Söndürme Tüpleri

Can Yelekleri

Sahil besleme kablosu

 

Chart plotter Garmin GPS map 530S - 2013

Balık Bulucu Garmin -2013

Derinlik göstergesi Raymarin + Garmin - 2013

Hız Göstergesi Raymarin + Garmin -2013

Oto Pilot Raymarin ST 2000 -2013

Plastimo Pusula

Sabit Telsiz

 

2 gözlü ocak

Buzluk

 

 

Bu Sene Karaya Çıkmıştır  ve Altı Tertemizdir.

Motorun Tüm Bakımları ( Kayışlar, Yağ, Filtreler, İmpeler) 25.07.2014 de yapılmıştır.

Yalova Setur Marinada Mart 2015 e kadar ödenmiş Yeri ile Birlikte

Yalova Setur Marinada Görülebilir.

İlanın Son zamanlarıdır satışdan çekilip takas edilecektir.
« Son Düzenleme: Ağustos 11, 2014, 13:50:18 Gönderen: Fatih Tanış »
*

    E. A.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #23 : Ağustos 11, 2014, 15:03:33 »
Hayırlısı Fatih korsan,tez zamanda satarsın inşallah.Senin ilana bakmadım değil Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap bende scorcher'ımı satıp 27-30 feet bir tekne bakacağım.Hatta 33 neden olmasın.Önümüzdeki yaza 4 kişilik ailemi rahat ettirecek bir tekne ile girerim inşallah.Sende gönlüne göre bir tekneye kavuşursun umarım  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    F. T.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #24 : Ağustos 11, 2014, 15:11:58 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Hayırlısı Fatih korsan,tez zamanda satarsın inşallah.Senin ilana bakmadım değil Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap bende scorcher'ımı satıp 27-30 feet bir tekne bakacağım.Hatta 33 neden olmasın.Önümüzdeki yaza 4 kişilik ailemi rahat ettirecek bir tekne ile girerim inşallah.Sende gönlüne göre bir tekneye kavuşursun umarım  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

İkimiz içinde hayırlısı olsun Ender korsan.
*

    M. T.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #25 : Ağustos 11, 2014, 20:29:58 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Önümüzdeki yaza 4 kişilik ailemi rahat ettirecek bir tekne ile girerim inşallah.
Aloa  27 il 4 kişilik ailenizle istediğiniz yere gidebilirsiniz Ender korsan Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Tecrübe ile sabit.
*

    E. A.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #26 : Ağustos 11, 2014, 20:45:14 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Önümüzdeki yaza 4 kişilik ailemi rahat ettirecek bir tekne ile girerim inşallah.
Aloa  27 il 4 kişilik ailenizle istediğiniz yere gidebilirsiniz Ender korsan Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Tecrübe ile sabit.

Öncelikle teknemi satmam lazım Mesut korsanım,Trilye'deki komşunuzun teknesi de fena  değil sanki,birkaçkez gidip bakmışlığım ve internetten onlarca kez incelemişliğim var:) Fatih korsanın teknesi de takip ettiklerim arasında.Sailboatlistings sitesininde daimi kullanıcılarından oldum  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Ancak biraz daha beklemeyi düşünüyorum,kasım-Aralık gibi de sonuçlandırmış olurum sanırım.Simit dümen (veya dolap dümen) tercihim olacak.
*

    M. T.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #27 : Ağustos 11, 2014, 21:58:14 »
O boy teknede dolap dumen gereksiz yer isgali bence

Yeke ile yelken daha bir tatli   Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    E. A.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #28 : Ağustos 11, 2014, 22:19:47 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
O boy teknede dolap dumen gereksiz yer isgali bence

Yeke ile yelken daha bir tatli   Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Dümeni küçük koysak  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
 Tecrübe etmem lazım Mesut korsanım,bende yere dümen oldugundan simit dümen çok bi afilli
görünüyor gözüme  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    E. B.

Ynt: Satılık Aloa 27 - Artık Büyütme Zamanı Geldi .
« Yanıtla #29 : Ağustos 11, 2014, 22:33:10 »
Babam at yarışı oynarken at koşmaz jokey koşar derdi..

Bence teknenin kimden alındığı da çok önemli. Fatih ten tekne almak ta böyle birşey. Fatih'i biraz tanıyorsam bu tekneyi bakmadan alırım. Satacağım yeni sahibine  sorun çıkarmasın diye kendisine kalsa yaptırmayacağı işleri de yaptırmıştır eminim.