0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Yakışır da çok büyük. Özellikle ciddi marina masrafı.Ben olsam senin kullanım şeklinle hunter veya başka marka 36ft'i geçmem. O bile büyük.
Hayırlısı Fatih korsan,tez zamanda satarsın inşallah.Senin ilana bakmadım değil Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap bende scorcher'ımı satıp 27-30 feet bir tekne bakacağım.Hatta 33 neden olmasın.Önümüzdeki yaza 4 kişilik ailemi rahat ettirecek bir tekne ile girerim inşallah.Sende gönlüne göre bir tekneye kavuşursun umarım Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Önümüzdeki yaza 4 kişilik ailemi rahat ettirecek bir tekne ile girerim inşallah.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapÖnümüzdeki yaza 4 kişilik ailemi rahat ettirecek bir tekne ile girerim inşallah.Aloa 27 il 4 kişilik ailenizle istediğiniz yere gidebilirsiniz Ender korsan Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Tecrübe ile sabit.
O boy teknede dolap dumen gereksiz yer isgali benceYeke ile yelken daha bir tatli Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap