0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Tekne sizin de belirttiğiniz gibi terk edilmiş ve bu yüzden çok bakımsız kalmış. Motora kadar su giren çatlaklar hiç iyi bir görüntü değil. Bu bölgenin çatlamayacak kadar sağlam olması gerekirdi. Basit bir fiberglas onarımından daha çok bir bilene gösterilip ne yapılması gerektiğine karar verilmesi gerekir. Tentenin görüş için açıklığı veya şeffafı olmaması sadece koruma amaçlı düşünüldüğünü, tekne kullanılırken kullanılmasının öngörülmediğini gösteriyor. Güneyde belki de İstanbul'da olmaz. Denizden gelmeden motora baktırmış olmanız gerekirdi. Sanırım motor size ciddi masraf açacak. Elektrik fişini taktığınızda sigorta atması basit bir kablo kısa devresi olabileceği gibi teknede bağlı cihazlardan birinde ciddi bir soruna da işaret edebilir. Karar aşamasında yeterli teknik destek almadığınız için iyi durumda olmayan bir tekne sahibi olmuşsunuz. Önceliği fiberglas ve motor işine vermenizi öneririm. Aküleri sökerek evde veya bir elektrikçide sezona kadar gerekirse şarj cihazına bağlı olarak tutabilirsiniz. Tente işini sezona bırakmanız daha doğru olur gibi görünüyor. Bana göre alırken yapmadığınız kontrolları, tekneyi şimdi alıyormuş gibi yaptırmanız doğru olacaktır.
Hulki beyin 39-40 knot sürat vermesine itiraz gelmeden ben yazayım. Normal kuyruklu MarinCraftlar o sürate çıkamaz ama az sayıda üretilmiş olan Arneson şaftlılar çıkar. Arneson şaft Sahil güvenlik teknelerinde de kullanılan şaft ve pervane sistemdir. Ancak bu tekneler (Arneson sistemli olanlar) gerçek bir yakıt canavardır.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapHulki beyin 39-40 knot sürat vermesine itiraz gelmeden ben yazayım. Normal kuyruklu MarinCraftlar o sürate çıkamaz ama az sayıda üretilmiş olan Arneson şaftlılar çıkar. Arneson şaft Sahil güvenlik teknelerinde de kullanılan şaft ve pervane sistemdir. Ancak bu tekneler (Arneson sistemli olanlar) gerçek bir yakıt canavardır. O tam öyle olmayabilir Ömer korsan... Standart motorlular dediğiniz doğrudur da aynı boyda neredeyse 2x güç farklı motorlar bile kullanmış Marincraft... 2x370bhp motorlu Voyager45'ler de var, 2x240bhp olanlar da...Lafı geçince aklıma geldi... 3-4 yıl evvel SG' nin botlarından biri (tabi radar, iletişm ve silah sistemleri sökülüp) satılmıştı ihaleyle... Botu zaten ihalede çıkan fiyatın epey fazlasına hurda demir olarak satabiliyordunuz; üzerindeki 1150bhp mi 1250bhp mi ne arneson drive'lı motorlar ve kumanda sistemleriyle thrusterlar ırgatlar falan da yanına kâr kalıyordu...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapHulki beyin 39-40 knot sürat vermesine itiraz gelmeden ben yazayım. Normal kuyruklu MarinCraftlar o sürate çıkamaz ama az sayıda üretilmiş olan Arneson şaftlılar çıkar. Arneson şaft Sahil güvenlik teknelerinde de kullanılan şaft ve pervane sistemdir. Ancak bu tekneler (Arneson sistemli olanlar) gerçek bir yakıt canavardır. O tam öyle olmayabilir Ömer korsan... Standart motorlular dediğiniz doğrudur da aynı boyda neredeyse 2x güç farklı motorlar bile kullanmış Marincraft... 2x370bhp motorlu Voyager45'ler de var, 2x240bhp olanlar da...Lafı geçince aklıma geldi... 3-4 yıl evvel SG' nin botlarından biri (tabi radar, iletişm ve silah sistemleri sökülüp) satılmıştı ihaleyle... Botu zaten ihalede çıkan fiyatın epey fazlasına hurda demir olarak satabiliyordunuz; üzerindeki 1150bhp mi 1250bhp mi ne arneson drive'lı motorlar ve kumanda sistemleriyle thrusterlar ırgatlar falan da yanına kâr kalıyordu...Bana yazdığınız için cevaplıyorum : Hiçbir şey anlamadım yazdığınızdan.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapHulki beyin 39-40 knot sürat vermesine itiraz gelmeden ben yazayım. Normal kuyruklu MarinCraftlar o sürate çıkamaz ama az sayıda üretilmiş olan Arneson şaftlılar çıkar. Arneson şaft Sahil güvenlik teknelerinde de kullanılan şaft ve pervane sistemdir. Ancak bu tekneler (Arneson sistemli olanlar) gerçek bir yakıt canavardır. O tam öyle olmayabilir Ömer korsan... Standart motorlular dediğiniz doğrudur da aynı boyda neredeyse 2x güç farklı motorlar bile kullanmış Marincraft... 2x370bhp motorlu Voyager45'ler de var, 2x240bhp olanlar da...Lafı geçince aklıma geldi... 3-4 yıl evvel SG' nin botlarından biri (tabi radar, iletişm ve silah sistemleri sökülüp) satılmıştı ihaleyle... Botu zaten ihalede çıkan fiyatın epey fazlasına hurda demir olarak satabiliyordunuz; üzerindeki 1150bhp mi 1250bhp mi ne arneson drive'lı motorlar ve kumanda sistemleriyle thrusterlar ırgatlar falan da yanına kâr kalıyordu...Bana yazdığınız için cevaplıyorum : Hiçbir şey anlamadım yazdığınızdan.Demek istediğim, yine klasik kuyruklu motorlu ama çok güçlü modeller de yapmışlar... Standart motordan %60 daha güçlü motorla donatılmış Marincraaftlar 40kt süratleri rahat görür herhalde...
Değerli Ömer Hocam,Sizin mahalle neresi bilemem ama Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap,Benim kullandığım Voyager 30'da 325 hp volvo penta kuyruklu makina vardıo hızları gördüm Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yapİyi Akşamlar