0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    G. T. .

Azuree 40


*

    R. E.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #1 : Mayıs 17, 2020, 19:27:07 »

Youtube'da birkaç video var.
Ütü gibi tekne işte.. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


*

    E. D.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #2 : Mayıs 17, 2020, 19:29:30 »
 
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Azuree 40
 
   Memnun oldum. Çok kısa bir tanıtım yazısı olmuş. Sadece isminizi değil kendinizi de biraz daha tanıtırsanız memnun oluruz Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap.


*

    E. E.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #3 : Mayıs 17, 2020, 19:32:00 »
Selimiye de Kechisailing egitim teknesi yanimdaydi.10 knot altinda yurumez demisti egitmen albay.Kechi egitim teknesi olarak azuree 40 lari kullaniyor.Bence onlara arayip sorarsaniz merak ettiklerinizi ogrenebilirsiniz.
Arka havuzluk hidrolik masa sayesinde cok iyiydi.Ama wc 1 adet Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


*

    A. Ç.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #4 : Mayıs 17, 2020, 19:36:37 »
Bir yarış teknesi gövdesinin içini gezi teknesi gibi donatılmış halidir. Üreticisi hızlı bir gezi teknesi olarak tanıtır. Amerikalıların gezi-yarış sınıfı denilen sınıfa sokulabilir.

*

    N. Y.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #5 : Mayıs 17, 2020, 19:57:53 »
Orhangazi'de Sirena Marine fabrikasında üretiliyor. Koç holdinge bağlı.

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    S. K.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #6 : Mayıs 17, 2020, 20:45:14 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Orhangazi'de Sirena Marine fabrikasında üretiliyor. Koç holdinge bağlı.

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Koç Holding'e değil, Vehbi Koç'un damadı İnan Kıraç ve ailesine ait Kıraça Holding'e bağlı... Kurulduğu fabrika da eskiden aynı gruba ait KAV kibrit fabrikasıydı...
*

    B. K.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #7 : Mayıs 18, 2020, 22:25:39 »
işçilik olarak yabancı rakiplerinden hayli zayıf olsa da yelken performansı güzel bir tekne. Yelkeni kesinlikle kullanıcı dostu değil ve minimum 2 kişi gerekiyor. "Single handed" tabir edilen bir tekne değil yani. Fiyatı da Fransız ve Alman rakiplerine göre uygun.
*

    N. Y.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #8 : Mayıs 19, 2020, 01:21:55 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Koç Holding'e değil, Vehbi Koç'un damadı İnan Kıraç ve ailesine ait Kıraça Holding'e bağlı... Kurulduğu fabrika da eskiden aynı gruba ait KAV kibrit fabrikasıydı...
Sedat korsan teşekkürler, eski müdürüm Tofaş'tan ayrılıp oraya geçmişti. O yüzden Koç holdinge bağlı sanıyordum.
Bilgilendirme için teşekkürler.
*

    S. K.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #9 : Mayıs 19, 2020, 10:34:52 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
işçilik olarak yabancı rakiplerinden hayli zayıf olsa da yelken performansı güzel bir tekne. Yelkeni kesinlikle kullanıcı dostu değil ve minimum 2 kişi gerekiyor. "Single handed" tabir edilen bir tekne değil yani. Fiyatı da Fransız ve Alman rakiplerine göre uygun.

Burak korsan biraz açar mısınız bunu?

Bahsettiğiniz zayıf işçilik mobilya vs uygulaması anlamında mı yoksa teknenin gövdesinde armasında montaj hataları falan mı var?

single-handed olmama hali o performance denen karbon direkli modele mi özgü yoksa hem voyager hem P modelinde mi geçerli?

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Sedat korsan teşekkürler, eski müdürüm Tofaş'tan ayrılıp oraya geçmişti. O yüzden Koç holdinge bağlı sanıyordum.
Bilgilendirme için teşekkürler.


Doğrudur Nedim bey; üretim personeli neredeyse tamamen Karsan; beyaz yakalar ise Tofaş - Karsan karışık geçmişe sahip...
*

    K. G.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #10 : Mayıs 19, 2020, 12:38:28 »
Ben bu serinin 46 modeli ile deneme seyrine çıktım. Fevkalade güzel dümen dinliyor. Kalite sıkıntısı olduğu görüşüne katılmam. Sirena Marin dünyanın sayılı tasarımcıları ( German Frers, Rob Humprey gibi tekne, Design Unlimited UK gibi tekne içi tasarımcılar)
Markanın tek sıkıntısı; seri üretim yapan diğer rakipleri gibi ekipman satınalımında ellerinin güçlü olmaması, tıpkı esasen çok iyi bir marka olan Elan’ın benzer nedenlerle hak ettiği yeri alamaması gibi.
Kıraç ailesi yelkenli grubunu resmen sübvanse ediyor, nereye kadar bilinmez.
Diğer markalarla kıyaslayınca kesinlikle yarış-gezi sınıfı olduğu doğrudur.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
*

    S. K.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #11 : Mayıs 19, 2020, 14:30:26 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Ben bu serinin 46 modeli ile deneme seyrine çıktım.

Kemal bey bunu yaptığınıza göre fiyat da aldığınızı varsaymak yanlış olmaz herhalde... Bir tür "aramızda kalsın" durumu olmadıysa; ne kadar istiyorlar donanımlı bir 46 için?

Resimlerini ilk gördüğümde 3 büyükten çizgileri en benzer olan model Bavaria Vision46 gibi geldi bana... sadece dıştan değil içten de çok benziyorlar... elyaf her yerde elyaf, arma zaten teknenin markasından bağımsız olarak harken - lewvar - selden vs.; elektronikler BG veya Raymarine, motorlar volvo, tesisatlar jabsco... geriye fark yaratacak çok az şey kalıyor (onbinlerce tekne üretmiş bir marka know-how'unu değersizleştirmeden; kelimeleri ihtiyatlı seçerek "çok az şey" tabi)...

Bu ikisi arasındaki fiyat farkını çok merak ediyorum açıkçası...

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    K. G.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #12 : Mayıs 19, 2020, 14:49:24 »
Ben sadece bir deneme seyrine çıktım. Yakın bir arkadaşım organize etti. Fiyat sormadık, çünkü o tarihte üretilen teknelerde ( şu anda bilemiyorum değiştimi ) ana yelken arabası havuzluk zemininde, ve dolayısıyla bimini şki parçalı idi. Merak için arabayı kasara üzerine almazmısınız diye sordum, hayır diye cevapladılar.
Ama işçiliğin fevkalade olduğu, güverte tiklerinin zar gibi kalınlıkta değilde adam gibi olduğu çok güzel bir tekne. Galiba sail away versiyon 250-300000 € arasında idi ( yüksel donanım ) . Bu fiyat bilinen markaların 50 ft modellerinin mertebesinde.
Yurt içine sattılarmı bilmiyorum, ama yurt dışında alanlar var ve çok memnunlar.
Yine aynı firmanın Europhia 54 teknesinide gezdim. Tasarımcısı HR ve Swan markalarının baş tasarımcısı German Frers, iç tasarımı Design Unlimited. Bu tekne yanlış hatırlamıyorsam 800-900000 € mertebesinde. O sınıfta benzer fiyatlarda Amel 50 var. Kalitede onunla yarışabilir ama iç piyasada satamaz.
Bir önceki mesajımda bahsettiğim gibi; mesela Beneteau grubu tüm markalarıyla senede yaklaşık 7000 tekne üretiyor. Raymarine veya B&G’nin karşısına oturduklarında satıcıyı sallıyorlar. Siz ise senede hadi bilemediniz 30-40 tekne için alım yapıyorsunuz. Bu durumda o markalar maça 1-0 önde başlıyorlar


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
*

    S. K.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #13 : Mayıs 19, 2020, 16:02:23 »
Aslında 40' modelinde Beneteau 41'lerdeki Sense'lerdeki gibi bir fiber spoiler üzerine almışlar ana yelken arabasını... Satılık bir Azuree'de görmüştüm... Belki sonradan ısrarla talep gelince buna da yapmışlardır; bir konfor yelkenlisi için çok saçma havuzluk ortasında raylar halatlar kilitler...
*

    N. Ö.

Ynt: Değerli dostlar Azuree 40 hakkında bilgisi olan var mı?
« Yanıtla #14 : Mayıs 19, 2020, 16:44:17 »
Sedat bey, yukarıda “elyaf her yerde elyaf” diye yazmışsınız ama bence pek öyle değil.

Azuree 46 nın teknik özelliklerine bakınca gövdenin “vinilester” olduğu görülüyor.

Vinilester polyestere göre daha pahalıdır, ancak ozmoz problemi yoktur.
Benim önceki teknem de vinilester gövdeliydi ve 23 yaşına rağmen en küçük bir ozmoz başlangıcı dahi yoktu.

Sirena’yı kıyasladığımız markaların hepsi, eğer yanlış bilmiyorsam ucuz polyester gövde yapıyorlar.