0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bora Kaptan , transfer operasyonunuzun geri kalan kısmını heyecanla bekliyorduk. Yanlış bir şey mi yazdık çizdik ? Yanlış anlamamı var ? Devamını neden yayınlamıyorsunuz ? Mersine indirdiniz mi teknenizi ?
Yeni tekneniz hayırlı olsun lakin neden yeni ve daha büyük olan eski teknenizi satıp yerine yaşlı ve dümen tutması zor ve yavaş bir tekne tercih ettiniz anlamadım.Ps: forumda almadan önce paylaşım yapsaydınız kaş marinada alman bir aileye ait lello34 uzun yol teknesi vardı alman sahibi 7500 euroya kadar bırakmıştı üzerinde sıfır sandık kırma 45 lik perkins makina vardı yani motor parasına tekneyi almış olurdunuz. Burada coconat isimli lello34 bu sene van de globe katılıp tamamlamış bir teknedir
Bora korsanım affedilmek dileği ile... Saygılar...Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Sayın Bora Sarnav,videolarınızı ilgiyle izliyorum ancak Youtube da nasıl mesaj göndereceğimi beceremediğim için buradan yazıyorum.Bende 4 ay evvel 1959 da yapılmış 9 metre boyunda Kuruca şile yapımı olup sonradan omurga salma ilave edilmiş bir motor yelkenli aldım ve halen denize indirmek için gerekenleri yapmakla uğraşıyorum.Komple elektrik sistemi yenilendi,su pis ve gri su depoları ve tesisat yenilendi,yeni aküler,yeni motor,şaft kovan pervane yenilendiAhşap ne varsa elden geçti .Şu anda Ahşaba kadar inilerek epoxy astar,macun,arakat epoxy,zehirli astar ve zehirli boyalar atıldı.Ahşap maun kaplamaların zımpara ve verniği yapılıyor ve kısmet olursa 8-10 gün içinde de (inşallah ) denize inmeyi planlıyorum.Size yazma nedenim bugün benim Ahşap işlerimi yapan marangoz arkadaşımla konuşurken sizin pala yapımınızdan bahsettim.Kendisi en uygun ve ekonomik çözümün Komple (plywood) ,Marine kontrplak ve paslanmaz takviyesi olacağını önerdi,ben de size aktarayım dedim.Kolaylıklar diliyorum,en iyi dileklerimle.Ali Hikmet Dinçer