0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapÜlkemiz denizlerinde 8 Bofour hava ve 4 metreyi. Aşan dalga yok onu nasıl halledeceğiz....Oktay geçtiğimiz hafta burası 10 boforttu. (Meteoroloji arşivinde duruyordur Dalyan boğazındaki anlık ölçümler..)Seni bir kış günü yelkene davet edelim. Ama senin tekneyle.. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBaşka nedenden değil, tekne batar biz kurtulursak bir daha tekne alamam da..
Ülkemiz denizlerinde 8 Bofour hava ve 4 metreyi. Aşan dalga yok onu nasıl halledeceğiz....
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapÜlkemiz denizlerinde 8 Bofour hava ve 4 metreyi. Aşan dalga yok onu nasıl halledeceğiz....Oktay geçtiğimiz hafta burası 10 boforttu. (Meteoroloji arşivinde duruyordur Dalyan boğazındaki anlık ölçümler..)Seni bir kış günü yelkene davet edelim. Ama senin tekneyle.. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBaşka nedenden değil, tekne batar biz kurtulursak bir daha tekne alamam da..Hocam gerçekten 10 bofour fazla , Söylerken bile ürkütücü geliyor...O bir yana ama 4 metre dalga tam bir kabus....Bunun dışında ne zaman emredersen koşarak gelirim ...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap 8 Bofour 4 mt Dalga ve üstü dalgada kullanılacak şişme Bot mu varmış , Enteresan geldi bizim bot 1 mt dalgada bile hiç güven vermiyor...Oktay korsanım fuarı gezmişsinizdir. O şişme gövde üzerindeki 15-20m boyundaki muhteşem makineler, çırpıntılı kıyılardan fazlasını hak etmiyor mu sizce de Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAdamlar şişme tüpler üzerindeki dev tekmeye bir de kamara koymuş arkasına da 2 tane 350bg makine takmış. İçim eridi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapO gördüğünüz Ribler maalesef 1 -1,5 metre dalgada bile işkence aleti haline geliyor...Ben 4 metre dalgayı hayal bile edemem, hele o riblerle...Çok üstüne binip yarı yoldan geri dönmüşlüğümüz var...O tablo çok doğru değil gibi geldi bana...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap 8 Bofour 4 mt Dalga ve üstü dalgada kullanılacak şişme Bot mu varmış , Enteresan geldi bizim bot 1 mt dalgada bile hiç güven vermiyor...Oktay korsanım fuarı gezmişsinizdir. O şişme gövde üzerindeki 15-20m boyundaki muhteşem makineler, çırpıntılı kıyılardan fazlasını hak etmiyor mu sizce de Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAdamlar şişme tüpler üzerindeki dev tekmeye bir de kamara koymuş arkasına da 2 tane 350bg makine takmış. İçim eridi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
8 Bofour 4 mt Dalga ve üstü dalgada kullanılacak şişme Bot mu varmış , Enteresan geldi bizim bot 1 mt dalgada bile hiç güven vermiyor...
Gerçi tam konu değil ama aklıma geldi, sert havalarda yelkenliler motor yatlara göre daha tehlikede oluyorlar değil mi ?
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapGerçi tam konu değil ama aklıma geldi, sert havalarda yelkenliler motor yatlara göre daha tehlikede oluyorlar değil mi ?Ne gibi bir tehlikeden bahsediyorsunuz ?
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapGerçi tam konu değil ama aklıma geldi, sert havalarda yelkenliler motor yatlara göre daha tehlikede oluyorlar değil mi ?Ne gibi bir tehlikeden bahsediyorsunuz ?Evet bu tablonun tam olarak hangi tür tekneler için olduğunu bir araştırmam gerek. Her boy, her tür tekne için olamayacağı çok açık.Rüzgar kuvvetlendikçe yelken (salmaya rağmen) alabora olma tehlikesine daha mı açık oluyor onu merak ettim Oktay korsanım.
Neyse biz konumuzu çok dağıtmadan küçük botlarımıza dönelim; Şişme botların deniz yüzeyine temas eden tabanları için, diğer tüm çeşit teknelerde de olduğu gibi stabil ve sağlam bir v profiline ihtiyaç vardır. Bazı tip şişme botlarda bu v profili ayrıca şişirilen bir omurga şeklindedir. Bazı tip ve çoğunlukla sabit katlanır olmayan tabanlı şişme botlarda ise bu omurga profili ayrıca sağlam bir fiber yapıdadır. Tabanı sabit katlanmayan v profil omurgaya sahip şişme botlar denizde daha stabil, sağlam ve dengeli olurlar. Bu avantaja karşılık katlanıp kaldırılabilme durumları yoktur ve tüpleri söndürülse bile ana yapı yer tutacak şekilde saklanmak durumundadırlar.Kullanmayı düşündüğünüz şişme bot için katlanıp kaldırılabilirlik ve nakliye kolaylığı sizin için birinci derecede önemli değil ve saklama yeri sorununuz da yok ise bu tip yekpare tabanlı şişme botlar daha güvenli ve sağlam olacaktır. Sabit tabanlı şişme botların 2.5 metre ve daha büyük boylarında, içine motor entegre edilmiş, kumanda konsolu ve sabit oturulabilir koltukları olanları temin etmeniz de çok kolaydır.Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap