Onur Gölge ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*


Link vermeyi becerdim mi bilemedim bir de yazayım ne olduğunu
Korkunu yen hayalini yaşa youtube kanalı bölüm 183 Fahrettin Kaptan ın değerli denizcimiz Özkan Gülkaynak ile yaptığı nasıl bir tekne alınmalı veya yapılmalı söyleşisi 8. dakika dan itibaren sonuna kadar izlemenizi tavsiye ederim..

Fahrettin Kaptan ın ayrıca önceki bölümlerde oralardan nasıl tekneler bulunur,alınır,nerede tımar-restore edilir,kaça mal olur durumlarını kendi teknesini restore eder iken aşamalarını,çekek yerlerini paylaştığı videoları seyretmenizi de tavsiye ederim

Selametle
*

    Çevrimdışı Servet Tunç

  • * Gezgin Korsan
  • 638
    • Sosyal Ağ Hesapları
    • Tekne Adı
  • avanti,karasu
Epoksinin yarattıgı saglık ve alerjik sorunlar var..Bunla ilk anda da karşılasabilirsiniz benim  gibi dört yıl sonra da..Karşılaştıktan sonra ,şu kadar çalışırım bu kadar vakit ayırırım hikaye olur..7.5 metreden sonra amatör yapımı her türlü zorlar,gerçi altı da zorlar..yoldan geçecek adam ararsın sen tahta yada k.plaga recine sürüp,diger ucundan tutacak adam bulmak için.. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap..kesinlikle kapalı yer,tam teşekküllü ekipmanın olacak,öyle evin bahçesinde filan olacak iş degil,komşularınla gürültü,görüntü,toz dolaysı ile papaz olursun..malzemeye kolay ulasacak lokasyonda olmalsın,üç,beş paslanmaz vida için kilometrelerce gidip,gelmemelisin..keyfininin kahyası ve nesnel bir sürü neden çıkacak düzenli yada planladıgın çalışmanın aksaması için..el yatkınlıgı,makina kullanımı şart..teorik bilgiyi içsende pratikte bir sürü çözümü gözlemleyerek,deneme yanılma yöntemi ile ögreneceksin...türkiye de standart malzeme bulmak zor,k.plak,epoksi,macun,elyaf vbg..yani gözünü korkutmayayım ama ama inşa ve kapsamlı resterasyon işi zor..dışardan hiç bulaşmayanlar hoş bir deneyim ve ''macera'' olarak algılayabilir,ama öyle degil..bir anda 'neron' olabilirsiniz Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap.