0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    U. U.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #30 : Nisan 21, 2011, 15:22:43 »
Martı marinada kocamış, kocaman bir yürür vaziyette klasik ahşap yelkenli var. Sahibi satıp son yıllarını da ülkesinde geçirmeyi özleyen bir ihtiyar gibi. Marina kirası da belini büküyor olmalı. Bir inceleyin derim gerçekten böyle düşünceleriniz varsa  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap .
Bir gün karada uğraşırken ''ben ölünce kimse uğraşmayacağı için korkarım ki bu da ölecek'' gibi bir şeyler söylemişti  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap . Sakın sormayın senin yabancı dilin bu cümleyi anlayacak kadar derin mi diye. Bu durumdaki bir ihtiyar başka ne diyebilir ki mantığı yürüttüm  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap .


*

    E. Ç.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #31 : Nisan 21, 2011, 15:37:08 »
Vayyyy topiçin reytingi yükseldi...

Madem öyle işte böyle Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Alfred Mylne 46 ft Yawl 1927 - 7000 TL

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Designer: Alfred Mylne
Builder: R. A. Newman, Poole
Date: 1927
Length overall: 52 ft / 15.8
Length deck: 46 ft / 14 m
Length waterline: 32 ft 6 in / 9.9 m
Beam: 10 ft 10 in / 3.3 m
Draft: 5 ft 6 in / 1.7 m
Construction: Carvel
Engine: Perkins 4-108
Location: East Coast USA

CONSTRUCTION
The original build was of mahogany topside planking and pitch pine planking below the waterline onto sawn and steamed oak frames; copper riveted on the steamed frames. Sheer strakes are teak. Her original teak deck has been laid over with ply.

The boat is complete but needs major repairs to her bottom. Rusting iron floors have caused deterioration to frame ends - both sawn and steam bent - everywhere in the bilge. A boat builder would probably recommend removing six or seven planks each side and reframing the lower parts. The keel timber is badly checked and should be replaced and the stern post should be renewed at the same time. A new rudder will be needed.

On deck, she has a recent ply, epoxy Dynel deck over the original teak; very professionally done, clean and neat. All joinery is teak
 



ACCOMMODATION ASPECTS
Some of her original interior is intact - mahogany paneled settee fronts and mahogany cabinetry. There is a galley stove and Blake WC.



RIG AND SPARS
The main mast is original - a beautiful round spruce section in need of refinishing. All tangs and spreader hardware are the original galvanized steel. The mizzen is a replacement - solid Douglas fir. A proper restoration would require a new mizzen.



MECHANICAL AND TANKAGE
She has an operating Perkins 4 -108 which reputedly had a complete rebuild just before being laid up (inside storage) around 1998. The boat needs a complete systems overhaul. She has water and fuel tanks but not much else.

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


Refit bir kardeşinin linkinide koyalım bari Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
« Son Düzenleme: Nisan 21, 2011, 15:44:54 Gönderen: Erdem Çakır »


*

    T. T. A.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #32 : Nisan 21, 2011, 15:41:27 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Yeteri kadar alıcı ve aday bulursak Seven Star dan bize özel bi sefer yapmasını isteriz...

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

 Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

not: m2=300usd den anlaşırız  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

E benim tekne 12,5 mt.
Eni de 4 mt.
12,5*4 = 50 m2

300 USD * 50 = 15.000 USD

14.000 TL tekne
15.000 USD transfer

Sevmedim bu işi, "getirmesi kendisinden pahalı hiçbirşeye elini sürme" derdi rahmetli babaannem!


*

    H. Z.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #33 : Nisan 21, 2011, 16:14:38 »
Erdem n'aaptın sen yaaa? Nefis bunlar.


*

    T. T. A.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #34 : Nisan 21, 2011, 16:20:47 »
Adam, görev adamı, dava adamı!
Buluyor!
 Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

*

    N. Ö.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #35 : Nisan 21, 2011, 17:06:01 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Erdem n'aaptın sen yaaa? Nefis bunlar.
biri müdahale etmeli bütün günü hayal kurarak geçirdik  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
hayır ben niye hayal kururyorum onu da bilmiyorum  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
olur gibi ama herşey imkansız gibi, garip bişi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

*

    D. A.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #36 : Nisan 21, 2011, 17:30:20 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Klasik severleride unutmayalım Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Nicholas Potter California 32 1965 - 22000 TL

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Designer: Nicholas S Potter
Builder: Cheoy Lee, Hong Kong
Date: 1965
Length overall: 47 ft 1 in / 14.35 m   
Length waterline: 33 ft 7 in / 10.3 m
Beam:11 ft / 3.35 m
Draft: 7 ft 1 in / 2.16 m
Displacement: 25,951 lbs
Construction: Strip planked mahogany over white oak frames
Engine: Perkins 4 Diesel 50 HP
Location: San Francisco 



Erdem Korsan, fotograflarin tarihi (guncelligi) ile ilgili bir bilgi geldi mi? Ben bu tekneyi bulundugu yerden alsam buraya tasimasi ile ilgili hangi firmalari onerirsin?

Anlasilan sen yine uyutmayacaksin bizi bu aksam....
*

    Ö. K.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #37 : Nisan 21, 2011, 19:24:55 »
70biTL' ye el sıkışırlar sanıyorum Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Çok güzelmiş Ömer 'im  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap .

Ne isteniyor bu harika bayana  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap .
*

    M. E.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #38 : Nisan 21, 2011, 20:09:39 »
Ne diyorsun o fiyata hemde...
Bizim sularda dolaşan bir "yaşayan efsane" haa???
Kaldı ki sahibi bildiğimn kadarıyla mantıklı bir adam )))
« Son Düzenleme: Nisan 21, 2011, 20:11:29 Gönderen: Mehmet Erem »
*

    N. Ö.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #39 : Nisan 21, 2011, 22:39:52 »
Kotra efsanesi Keyfim’de hayat buldu

        Yacht dergisinden Çiğdem Yurtsever, Keyfim adlı kotranın hikâyesini en başından itibaren takip etti ve sizler için yazdı.

        Henüz ilkokula gidiyordum Nesrin ve Bülent Eryalçınkaya çiftiyle tanıştığımda. Karşı dairemize taşınan genç, heyecanlı, eğlenceli ve sıra dışı, yeni evli bir çiftti. Her zaman pozitif, heyecanlı ve eğlenceli olmaları bizim de hayatımıza neşe kattı. Yıllar boyunca dostluğumuz gelişti, ailemizin bir parçası oldular. Son derece ilginç insanlardı. Kamp yapmak, çadırda kalmak, karavanla seyahat etmek, off-road yarışlara katılmak, herkesin alışık olduğu şeyler değildi sonuçta. 15 yıl önce taşındılar. Uzun süre görüşemedik, sonra Nesrin Teyzem tekrar buldu bizi. En son konuşmamızda ise son bombalarını patlattı: Eski ahşap bir yelkenli almışlar, yenilemişler ve suya indirmişlerdi! Hem çok şaşırdık hem de hiç şaşırmadık diyebilirim! Çünkü çamur, toprak ve motor sesi gitmiş, ama yerine deniz, rüzgâr ve yelken gelmişti. Yepyeni bir yelkenli yerine, kullanılmış ve eskimiş bir yelkenliye tekrar hayat vermek tam onlara göreydi. Ailece kalkıp hem onları hem de yelkenliyi görmeye gittik. Öğrendik ki bu sefer yalnız değillermiş; kendileri gibi off-road’cu iki arkadaşlarıyla yelken açmışlar yeni maceraya. Bülent Amcama (çocukluktan kalma amca demem, yoksa delikanlıdır kendisi!), 1989’da kurulan İstanbul Off-Road Kulübü’nün kurucu üyelerinden Murat Menilik ve kendi ahşap yelkenlisiyle onları “yoldan çıkaran” (hepsi off-road’cu olduğu için bu tabiri rahatlıkla kullanıyorum) Timur Feyizoğlu eşlik etmiş.

Güzel tesadüfler

Timur ile Bülent Amca, Off- Road Kulübü’nün ilk üyelerinden. Timur o zamanlar en genç üye olarak kulüpte çırak. Yine de 21 yaşında üç yıl arka arkaya çeşitli kategorilerde Türkiye Off-Road Şampiyonu olmuş. Bir yandan da yedi yaşında optimistle başladığı yelkene devam ediyormuş. Murat Bey üniversiteden beri denizle iç içeymiş. Bir yandan dalgıçlık yaparken diğer yandan dört metrelik Zodiac’ıyla geziyormuş. Para kazanmaya başlayınca ekipte yelkenli alan ilk kişi Timur olmuş. Zaten diğerlerine yelkeni aşılayan da o! Neden sonra Timur yelkenlisini satmış; bu kez hep beraber karar vermişler bir tekne sahibi olmaya. Hem ihtiyaçlarına uygun hem de makul fiyatta bir yelkenli aramaya başlamışlar. Hatta Rodos’a kadar uzanmışlar, fakat gördüklerinin hiçbiri içlerine sinmemiş. Bir gün Timur internette Keyfim adlı bir kotranın ilanını görmüş. Hemen teknenin sahibini aramış ve ertesi sabah Tuzla’da yelkenliyle ilk karşılaşmaları gerçekleşmiş. “Yorgun, dağılmış ve perişan gözüktüğü halde Keyfim yine de ‘özel’ olduğunu hissettirdi bize” diyor Timur. Artık hurdaya dönmüş Keyfim’in tarihi bir yelkenli olduğunu bilmeyen sahibinden, üzerinde bulunan eski motor fiyatına tekneyi satın almışlar; hem de hemen, o gün!

İlk çılgın seyahat

Tekneyi araştıran Bülent Amca, Murat Bey ve Timur, Keyfim’in 1957 yılında, yelkenciliğimizin duayenlerinden rahmetli Muhittin Öney tarafından Camialtı Tersanesi’nde inşa ettirildiğini öğrenmişler. Tasarım John G. Alden’a aitmiş. Yelkenlinin en büyük özelliği iki direğiyle yavl* ve markoni arma** olması. Çift direkli Keyfim’in boyu 12.30, genişliği 3.55 metre, ağırlığı ise 10.30 ton. Türkiye’nin ilk yüksek kamaralı yavl yelkenlisi olması dolayısıyla Yücel Köyağasıoğlu’nun kaleme alıp Ataköy Marina Yayınları’nın 2007 yılında bastığı İstanbul Kotraları kitabıyla literatüre de girmiş bir tekne. Türkiye’de bir elin parmağını geçmeyecek kadar az kalan bu yelkenliler çok değerli. Döneminin yat yarışlarına da katılmış Keyfim’in projelerinin hâlâ kayıtlı olması bizimkilerin işine çok yaramış. Keyfim’in yıllar sonra yaptığı ilk seyahat daha yenilenmeden gerçekleşmiş. Son derece de maceralı olmuş tabii! “Tuzla’daki teknenin bakıma alınması için Büyükçekmece’ye götürülmesi gerekiyordu. Normalde başka büyük bir yelkenliye yedeklenerek çekilmesi gerekirken maceracı ruhumuz devreye girdi sanırım. Ne motoru ne de dümeni doğru düzgün çalıştığı halde yelken basarak yola çıkmaya karar verdik” diye anlatıyor Bülent Amcam: “Önce teknenin akvaryuma dönüşmüş altını temizledik. Su dolu içi boşaltıp motoru çalışır hale getirdik. Şanzıman tam çalışmasa da güzel bir rüzgâr olduğu için yelkenle idare ederiz diye düşündük.”

Batıyoruuuz!

Böylece dümende Timur, Tuzla’dan yola çıkmışlar. Ne yazık ki yaklaşık 45 dakika sonra tekne su almaya başlamış, üstelik dümen de pek iyi çalışmıyormuş! Bülent Amca’nın “Batıyoruz!” diye haykırmasını önce ciddiye almamışlar. Ta ki yelkenlinin başının, sudan sadece 25 santimetre dışarıda kaldığını görene kadar! Alargada terk edildiği sırada boşta kalan baş taraftaki çapanın, Keyfim’in başaltına vura vura zaman içinde açtığı delik neden olmuş bu duruma. “Aslında yola çıkmadan önce fark etmiştik o deliği ama önemsemedik” diye itiraf ediyor Murat Bey: “Baş sudan epey yüksekte olduğu için oradan su alması imkânsız diye düşündük.” Öte yandan dönen pervane şaftını suyla soğutan kovanla içindeki salmastra sistemi de yıllarca dura dura kuruyup çalışmaz hale geldiği için şafttan içeri oluk oluk su girmiş. “Hemen sintine pompalarını çalıştırdık ama boşaltmaya yetmedi. Tamamen batmadan önce Yeşilköy sahiline kapağı atmaya çalışırken, tekneye 8-9 knot’lık hız veren motorumuz da duruverdi!” diye anlatıyor Murat Bey. Timur lafa karışıyor: “Tam artık yapacak bir şey kalmadı derken bir de baktık ki sintine pompaları suyu boşaltmaya başlamış! Sonradan anladık ki motor çalışmadığı zaman şafttan su gelmiyor...” Nihayet sadece yelken kullanarak Ambarlı’ya ulaşan üç arkadaş, bir yandan da Büyükçekmece’nin meşhur sert havasıyla boğuşarak, tramola ata ata körfezin içine girmişler. Hava o kadar sertmiş ki onları yedeklemeye gelen tekne, Keyfim’in furling’le yaptığı hıza bile yetişememiş. Sonunda uzun bir iple liman teknesine bağlanmışlar, kıyıya kadar gelerek bir balıkçı gırgırına bordalanmak üzere halatlar atılmış. Timur’un, “Onları hemen bağlamazsanız teknelerinizin üzerine çıkacağız” demesiyle durumun hassasiyetini anlayan balıkçılar yelkenliyi hızla bağlamışlar. Sonuçta, bu eski off-road’cu üç çılgın denizci, motorsuz ve dümensiz bir şekilde 12 saatlik bir yolculuktan sonra hiçbir yere çarpmadan Büyükçekmece Limanı’na girip selametle bağlanmayı başarmışlar.

Dursunbey çamı, Osmanlı macunu

Üç arkadaş Keyfim’i 18 Ekim 2007’de karaya almış. “Restorasyon için 160 bin lira isteyen tersaneye inat bir marangozla anlaşıp 227 gün süren zorlu bakım ve onarım sürecine başladık” diyor Bülent Amca: “Biz de her gün marangozla birlikte çalıştık.” Orijinal planına sadık kalarak, sadece ufak tefek değişikliklerle içi tamamen yenilenmiş Keyfim’in. Kuzine, iskele kıç omuzluktan sancağa, oturma grubu ise kuzinenin karşısına alınmış. Kuzineye buzdolabı eklenmiş. GPS kullanıldığı için harita masası iptal edilmiş ve yaşam mahalleri daha kullanışlı hale getirilmiş. Güverte tikleri bütünüyle yenilenmiş. Kamarada kullanılan özgün ağaçlar tamamen maundan olmalarına karşın bozulmuş durumdaymış. Dolayısıyla Bülent Amca, Murat Bey ve Timur, “Hazır yan duvarlar değişirken neden kamarayı da büyütmüyoruz ki?” diye düşünüp ikinci kamarayı güverteye doğru 40 santim genişletmişler. Kamaraya giriş kapısı büyütülmüş, altındaki sandık tam bir basamak haline getirilmiş. Ana direk tamir edilmiş, mizana yenilenmiş. Yelkenlinin bütün karinası kazınmış. “Yelkenlinin karinasında bir tek ağacın bile çürümemiş olması çok şaşırttı bizi” diyor Timur. Teknede sadece kar ve yağmur sularının temas ettiği yerler çürümüş. Araştırınca “Dursunbey çamı” denen bir ağacın hikmeti olduğunu anlamışlar bu durumun. “Nedir peki bu Dursunbey çamının hikmeti?” diye sordum, Bülent Amca yanıtladı: “Dursunbey Balıkesir’in bir ilçesi, orada yetişenler de Türkiye'deki en iyi çam ağaçları. Özelliği az budaklı yapısından dolayı uzun yıllar kullanılabilmesi.” 1957 senesinde bu kaliteli ağaçlarla yapılan yelkenlideki işçiliğin de çok iyi olduğunu belirtiyor Timur: “İstanbul kotralarının önemli bir özelliği, kıçının uzun bir bölümünün suyun dışında bulunmasıdır. Dolayısıyla da karşılaştıkları en büyük problem omurgalarının zamanla çökmesidir. Bu, teknenin tüm performansını etkiler, onarımı çok zor ve maliyetlidir; ama Allah’tan Keyfim’in omurgasında hiçbir şekilde çökme yoktu.” Yelkenlide epoksi macun tarzı hiçbir malzeme kullanmamışlar. Osmanlı macunuyla yapılan boyayı gene Osmanlı macunu ile yenilemişler. Çünkü bu macun havayla temasa müsaade ediyor ve çürümeyi engelliyormuş. Bülent Amca krom aksesuarlarını yenilemiş Keyfim’in. Sarma cenova sistemi kurulmuş, üç de hızlı yarış vinci eklenip yelken donanımı modernize edilmiş.

Öyle bir ekip ki...

Şu deyiş geliyor aklıma: “Yelkenli alacaksan, yapıldıktan üç sene sonra almalısın, çünkü bir yelkenli üç senede ancak tamamlanır.” Şimdi ekip bu yolda ilerliyor. Off-Road’dan gelen teknik işlere yatkınlık, ekibin her türlü sorunla baş edebilmesini sağlıyor. Toplamda altı kişinin konaklayabileceği yelkenlinin baştan kıça her ayrıntısını yeniliyorlar. Bu kadar uğraştırmasına karşın ahşap yelkenlinin ayrıcalığını vurgulayıp “Fiber mi, ahşap mı?” sorusuna, “Allah yelkenlilerin fiber olmasını isteseydi fiber ağacı yetiştirirdi” diye cevap veriyorlar! Bir naylon brandanın altında marangozlarla 227 gün geçirdikten sonra Keyfim denize indiğinde Nesrin Teyze, “Çok üzüldüm” diyor: “Karada kocaman gözüken yelkenli kayık gibi kaldı!” Bu hikâyeyi anlatıyorum ama sakın hantal, sürekli sorun çıkarıp para yiyen bir tekne olduğunu sanmayın Keyfim’in. Klasik bir yelkenli olduğu için birçok özelliği var. Mesela tüm yaşam mahalleri geniş ve rahat, üstelik ikinci kamaranın tavanı epey yüksek... Ayrıca kesinlikle çok yavaş bir tekne değil. Bizim üç kafadar acemi yelkenci olsalar bile, hem de tam arma kullanmadan 9 knot’a ulaşabiliyorlar. Keyfim’in yelken alanı mizana ve furling ile birlikte toplam 95 metrekare. İstenirse iki yelken daha eklenebiliyor: Buruna bir tane daha furling ve mizanayla ana direğin arasına bir tane yanal yelken. Tabii ki bir de balon var!

Keyfim’in ekibi aslında büyük bir aile. Sadece Bülent, Murat, Timur’dan oluşmuyor; onların eşleri, çocukları, arkadaşları, köpekleri, kedileri, komşuları... Kimse elinden gelen desteği ve yardımı esirgemiyor. Herkesin felsefesi denizde yapılan yardımın maddi karşılığı yoktur. Bu felsefeye maceracı ve korkusuz bir ekip de eklenince deniz hayatı hızlı ve teknenin adına uygun olarak keyifli geçiyor. Yeni hedefleri epey büyük... Bu yaz ilk uzun yolculuğu Datça’ya yapacaklar ve ardından rotalarını Madagaskar’a çevirecekler! Anlıyorum ki daha çok hikâyeler dinleyeceğim onlardan. Darısı tüm maceraperestlerin başına...

* Yavl (yawl): Yavl arması iki direkli, ön direkte bir ana yelken ve iki ön yelken, dümen kafasının arkasındaki bir mizanada ise bir randa yelkeni bulunan armadır.

** Markoni: Bermuda Arma da denir. Ana yelkenin üçgen biçiminde ve çok uzun olduğu yelken grubudur. (Ian Dear&Peter Kemp, “A’dan Z’ye Denizcilik Terimleri Sözlüğü”, yay. haz. Sezar Atmaca, Kropi Yayınları, İstanbul, 1997.)

 

Keyfim teknik özellikler

Tam boy: 12.30 metre

Gövde boyu: 11.30 metre

Su hattı: 9.03 metre

Derinlik: 1.30 metre

Su çekimi: 1.50 metre

Yelken alanı: 95 metrekare

Deplasman: 10.5 ton

Motor: 48 beygir

Yanmar yapım yılı: 1957

İnşa yeri: İstanbul

Üretici firma: Camialtı Tersanesi

*

    E. Ç.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #40 : Nisan 21, 2011, 22:41:48 »
Neyse topic elden gitmeden ben bir iki kız daha konuk edeyim buraya...

Yine bir klasik...

1955 Kettenburg Sloop 38' - 12500 TL

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


Boat Name: "DUSTER II"

Specs
Builder: Kettenburg
Designer: Kettenburg

Dimensions
LOA: 38 ft 0 in
Maximum Draft: 5 ft 2 in
Beam: 8 "
Ballast: 4,600 lead
Displacement: 10,000

Engines
Engine Brand: Atomic
Engine Model: Atomic 4 Gas
Cruising Speed: 5 mph
Total Power: 30 hp

Tanks
Fresh Water Tanks: (25 Gallons)
Fuel Tanks: (20 Gallons)

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    A.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #41 : Nisan 21, 2011, 22:46:12 »
Hiç mi insafın yok Erdem  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Bu fotoğraflar güncel hali mi acaba ?
*

    E. Ç.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #42 : Nisan 22, 2011, 01:46:51 »
Neyse....

Ünlü bir tersaneden çıkan başka bir kızla devam edelim...

Chris Craft Apache - 15000 TL

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Specs
Builder: Chris-Craft
Designer: Sparkman & Stevens

Dimensions
LOA: 37'
Beam: 10' 2.5"
LWL: 26" 3"
Maximum Draft: 5' 9"
Displacement: 13022
Ballast: 6220
Bridge Clearance: 48' 8"

Engines
Engine Brand: Yanmar Diesel


Accommodations

    * stainless steel LPG stove with oven


Electronics & Navigation

    * Furuno radar (mast mounted)
    * depth sounder
    * wind indicator
    * knot meter
    * VHF


Sails & Rigging

    * new main (2008)
    * good genoa
    * light spinnaker with pole


Additional
New Stuffing box

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    H. E.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #43 : Nisan 22, 2011, 10:01:37 »
Erdem korsan verdikçe içim de yağ kalmadı eridi gitti , artık mutsuz bir korsan olacağım herhalde , bebelere bak yaaa.
*

    E. Ç.

Ynt: İşte ''Project Boat'' lar...
« Yanıtla #44 : Nisan 22, 2011, 19:05:25 »
Vagabond'dan sonra yine bir Ketch konuk edelim..

Formosa CT 41 Ketch -  45.000 TL

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Specs
Builder: Formosa
Designer: William Garden

Dimensions
LOA: 41 ft 0 in
Beam: 12 ft 4 in
LWL: 32 ft 0 in
Maximum Draft: 6 ft 2 in
Displacement: 28000 lbs
Ballast: 9800 lbs

Engines
Engine Brand: Perkins
Engine Model: 4-108

Tanks
Fresh Water Tanks: (120 Gallons)
Fuel Tanks: (55 Gallons)
Holding Tanks: (30 Gallons)

 


Engines
Total Power: 45
Cruising Speed: 6 kts. @ 1800
 


Accommodations
A classic, traditional interior in good shape. Forward is a crew stateroom currently used as a sail locker. Next aft is the master stateroom with a starboard pullman double berth. The head with separate shower is to port. The salon has port and starboard settees. Up a step is the port dinette (converts to a double berth) and the starboard U-shaped galley.
 


Galley

•REFRIGERATION: Icebox
•WATER HEATER: 6 gal
•STOVE: Shipmate 3-burner kerosene stove with oven
•MICROWAVE: Galanz
•SINK: Large single porcelain
•WATER SYSTEM: Pressure H-C

 


Electronics

•DEPTH SOUNDER: Yes
•VHF: Zephyr
•WIND DIRECTION: Windex on mast
•AUTO PILOT: Autohelm
•CHART PLOTTER/GPS: Garmin 2010C
•COMPASS: Ritchie

 


Electrical
ELECTRICAL SYSTEM: 12vDC/120vAC
•BATTERIES: (4)
•TOTAL AMP HOURS: 800
•SMART REGULATOR: Yes
•BATTERY PARALLEL SWITCH: Guest
•BATTERY MONITOR: Yes
•DOCKSIDE CABLE: 50' 30-amp
•INVERTER/BATTERY CHARGER: Xantrex
•INTERIOR LIGHTING: 12vDC
•ALTERNATOR: Balmar H/O

 


Sails & Rigging
SAIL AREA: 780 sq. ft.
•SAILS: Main, Jib, #2 Genoa, Mizzen, Storm
•MASTS: Wood box-section, stepped on keel
•STANDING RIGGING: SS wire
•ROLLER FURLING: Yes
•WINCHES: (2) Barlow #20, (1) FBB, (3) Barlow #25
•OTHER: Head stay, main back stays, bobstay new in 2007

 


Deck & Ground Tackle

•ANCHORS: (4) Bruce 66#. with 200' HT chain; CQR 45#. with 30' chain and 150' line rode; Plow 45#; Danforth 40#
•TOE RAILS: Teak
•LADDER: Swim
•BOW PULPIT: Dual teak grate with SS stanchions
•ANCHOR WINDLASS: Hydraulic
•DINGHY: Avon Rover
•ANCHOR DAVITS: Yes
•DINGHY DAVITS: Electric
•LIGHTS: Deck-mount nav and spreader
•COVERS & CURTAINS: Bimini
•LIFELINES & STANCHIONS: Double vinyl clad SS on SS stanchions
•DECK MATERIAL: Teak (cockpit) and FRP with integral nonskid
•GATES: P & S

 


Mechanical Equipment & Engine Details

•BILGE PUMPS: (2) auto and manual
•RAW WATER SEA STRAINERS: Groco bronze
•FIRE EXTINGUISHING: Manual dry chemical and Halon
•FUEL FILTERS: Racor
•STEERING: Wheel, cable to quadrant
•FUEL SHUT OFFS: Engine
•FRESH WATER COOLING: Yes
•TRANSMISSION: Borg-Warner Velvet Drive
•HEAD TYPE: Direct Discharge
•HOLDING TANK: Manual
•HEATER: Diesel
•WIND VANE SELFSTEERING: Electronic with Autohelm
•OTHER: New exhaust system complete; raw water side comp. service; new aluminum fuel tank

 


Safety Equipment

•LIFE JACKETS: 8
•LIFE SLING: Yes
•MOB POLE: Yes


Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Broker'e göre uzak yerlere gitmesi için ihtiyacı olan tek şey yeni bir sahipmiş  !*
Bana göre ise yeni bir sahipten sonra bakımlı bir motora ve biraz üzerinde çalışmak için vakite ihtiyacı var gibi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap