0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Kaptanlarım benim teknem bavaria 42 teknemi aldığımda baş pervanem 150x2=300 amper jel akülere bağlıydı, daha sonra paş pervane girişine ilave 105 amper sulu akü ilave etti, fakat aynı hatta bağlı hem jel hem sulu akü oldu ve aynı hattan şarj ediyor, yanlış olduğunu biliyorum nasıl bir çözüm üretebilirim.
Jet thrusterlar 15 bin euro civarı diye biliyorum. Euro da 7.5 Turkish lira.
Tekneniz 12mt üzeri değilse gerekli olmayan aksesuarlar.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTekneniz 12mt üzeri değilse gerekli olmayan aksesuarlar. Temeline bakarsak teknelerde kullanılan yelken ve kürek dışındaki herşey gereksiz, sadece konfor& güvenlik arttırmak amaçlı değil mi? Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Baş pervane sonuçta suyun içinde ve şanzımanına su girmesini sadece bir keçe engelliyor. İçine su girerse şanzımanda kesin sorun yaratır, motor- şanzıman ağlantısı da keçe ile korunuyor, şanzımana ulaşan su pekala motroa da ulaşabilir. Aynı kuyruklu motorlar veya sail drive gibi su tehdidi altında.
Hocam bu bakış yöntemi ile tekneden uzak durmamız lazım, tüm tekne su tehdidi altında! Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap