0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sürekli bir fikirleri taşlamak vs neden anlamıyorum. Egolarınızı bir tarafa bırakın. 5000 değil isterseniz 100 bin kere yapmış olun bu doğru yaptığınız anlamına gelmiyor. Marin sektöründe kısa süredir çalışıyorum ama senelerin elektrikçisiyim diye tekneden tekneye zıplayan adamların yanlışlarını ortaya çıkarıp düzeltiyorum. Ucuz yola kaçmanın doğru olduğunu söylüyorsunuz ama makinanın en önemli sarf malzemesi mazot ve yağ. Damarınız kesildiği zaman bandaj yapıp devam mı edeyim dersiniz yoksa bir doktora gidip baktırır mısınız? Sonuçta orada bir yağ kaçağı var evet bugün sizin ucuz yöntemle kestiniz aa ne güzel problem çözüldü diye bu kaptan uzun seyire çıktı ve kontrol etmedi problem sıcaklıkla beraber daha da fazla ortaya çıktı ve motor yatak sardı o zaman canın sağolsun mu diyeceksiniz. Bana da isterseniz sorun kaç kere karter indirip conta değiştirdin diye. Modifiye hastasıyım ve yaptığım arabaların yatak boşluklarına kadar kendim hesaplar motor toplanırken de kendi kalibreli tork anahtarımı ustaya verir başında beklerim. 99 yılından beride aynı ustaya giderim ki gittiğim adam ford ralli takımının mekanikeri. dünya kadar şey okudum araştırdım öğrendim öğrenmeye de devam ediyorum ama bir konuda hiç bir zaman herşeyi ben bilirim demem diyemem.
Aliciğim kimse sana yanlış demiyor ki...Sen pratik bir yöntem öneriyorsun buna kimse yanlış demiyor....Ama olması gereken “DOĞRU” diye bir fikir daha ortaya atılıyor bunuda olgunlukla karşılamak gerekir, bir başka Korsan çıkıyor yağdırıyor estiriyor arkasındanda YOLCU UÇAKLARINDA BİLE BU KADAR YAĞA DOĞRUSU YAPILMAZ diyor.Mesele buNeden böyle yapıyor...Sebebi belli...Seninle az evvel konuştuk yazdırma buradan bana Biz ne diyoruz SN Çelenoğlu buranın değerli bir parçasıdır, herkesin yardımına anında koşan adamdır....HAKSIZLIKLARA DINK DİYE TEPKİSİNİ KOYAN GERÇEK BİR ADAMDIR...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAlper korsanım ego cümlesine sadece gülümsüyorum neyse geçelim.Sizi tavsiyem konu başlığını açan korsan arkadaşımızın sorununu satır satır okuyalım,ve fotoğrafları büyütüp olayı gözle inceleme kısmını gözlemleyiniz.Mesele burada para pul ekonomi ego değil,kimse sokaktan para toplamıyor.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAlper korsanım ego cümlesine sadece gülümsüyorum neyse geçelim.Sizi tavsiyem konu başlığını açan korsan arkadaşımızın sorununu satır satır okuyalım,ve fotoğrafları büyütüp olayı gözle inceleme kısmını gözlemleyiniz.Mesele burada para pul ekonomi ego değil,kimse sokaktan para toplamıyor.Konuyu açan arkadaş zaten biliyor bir telefon ile Volvoyu çağırabileceğini ama basit, ortalığı batırmayan veya ucuz alternatif arayışı içerisinde olduğu muhakkak ki buraya soruyor. Tecrübeli arkadaşlar da bildiklerini yazıyor. Bu hayatta en zor ve sabırla toplanan meyve tecrübedir, küçümsememek gerekir. Ayrıca adam (Ali Ünalan) kartel içi basınç, ısı , conta özellikleri ile destekleyerek yazmış sorunun büyüme olasılığının yüksek olmadığını. Ayrıca bu bir yelkenli, motoru yese bile denizde kalmayacaktır ki 55 hb bir motoru yeme riski (çok düşük bir olasılık olduğu için), motoru söküp kartel vs işlemlerinin götürüsünü düşündüğünüzde, alınabilir bir risktir. Motoryat olsa farklı düşünmek gerekir.Kesilen damar konusuna gelince eğer kan akımı ve fonksiyon kaybı yaşanmıyor ise sonuna kadar konservatif gitmek, yani opere etmeden kendiliğinden iyileşmesini sağlamak gerekir. Ha ileride akım yada fonksiyon kaybı oluşturmazmı?? işte onu tecrübe bilir. Elinde tork anahtarı ile gecen 3 yıllık kalp damar uzmanı yada Alp Alayunt hocamın yaklaşımı farklı olacaktır ki her zaman ikincisini tercih ederim ve edin derim. İyi geceler. Bence bu konuyu daha fazla uzatmayın, motorun sahibi çoktan kararını vermiştir zaten.