0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Herkese selamlar,Teknemizde Selden marka gazlı amortisörlü bir Rodkicker var. Bumbayı amortisör sayesinde yelken basılmadığında tuttuğu için de balançina halatı bulunmuyor. Rodkicker'ın bumbayı olması gerektiği gibi tutmadığını farkettiğim için söktüm ve içindeki amortisörün gazının kalmadığını (Muhtemelen keçeleri vs bozulmuştur) gördüm. İçindeki orjinal amortisör Aratron G28-300-2500N-02 model. Biraz araştırdığım kadarıyla orjinal amortisör bulması zor ve çok pahallı ama benzer amortisörler kamyon ve otobüslerde de kullanılıyor. Eşdeğer amortisörü İstanbul'da (Tercihen anadolu yakası) nereden bulabilirim, tavsiyesi olan var mı?Teşekkürler.
Bostancı sanayi ve İMES sanayi sitesinde bu tip parçalar satan yerler muhakkak vardır. Kaportacılara sorsanız bile onlar gösterir.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBostancı sanayi ve İMES sanayi sitesinde bu tip parçalar satan yerler muhakkak vardır. Kaportacılara sorsanız bile onlar gösterir.Teşekkürler, motor üstü merdivenin amortisörü için oralardan aldım ama bu 2500N'lik biraz daha zor bulacağım gibi. Biraz daha araştırayım.
Evet dün akşam Rodkicker'ı tamamen söktüm, youtube'da bulduğum bir video sayesinde tahminimden kolay oldu, sadece amortisörün başına ve sonuna takılan parçalar ciddi yapışmış ve hafif korozyona uğramış onlar uğraştırdı. Bol bol WD40 ve çeşitli açılardan sevme, okşama, sıkıştırma ve sonunda tekme tokat dalma hareketleri sayesinde zarar vermeden ayrıldı. Amortisör fotoğraftaki gibi, korktuğum kadar sıradışı gelmedi gözüme, Cumartesi öncelikle Yedpa, Kadosan, DES, gibi sanayi sitelerimizi gezip eşleniği bulacağız.Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Meltaş ve Depomer'e sordunuz mu Sencer korsan ?Meltaş: +90 212 9632001Depomer: +90 224 211 1262 / +90 224 211 22 41
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapEvet dün akşam Rodkicker'ı tamamen söktüm, youtube'da bulduğum bir video sayesinde tahminimden kolay oldu, sadece amortisörün başına ve sonuna takılan parçalar ciddi yapışmış ve hafif korozyona uğramış onlar uğraştırdı. Bol bol WD40 ve çeşitli açılardan sevme, okşama, sıkıştırma ve sonunda tekme tokat dalma hareketleri sayesinde zarar vermeden ayrıldı. Amortisör fotoğraftaki gibi, korktuğum kadar sıradışı gelmedi gözüme, Cumartesi öncelikle Yedpa, Kadosan, DES, gibi sanayi sitelerimizi gezip eşleniği bulacağız.Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBazı amortisörler milin içeri, dışarı girmesine izin verir fakat harekete karşı belli bir sönümleme direnci oluştururlar "sadece hareket halinde iken". Burada kullanılan ise içine sıkıştırılan havayı yay niyetine kullanıyor, yani gaz silindirde hiç kaçmayacak şekilde mili hep dışarıya ittiriyor. Yeni amortisör alırken kullanım şekli gözden kaçmasın.Bu anlamda, sökülüp takılabilir bir sistemse bir pnomatikçide keçeler çok uygun fiyata değiştirilebilir. Genelde standard malzemedirler. Denemenizi öneririm. Tabi silindirin içi iyi durumdaysa uzun ömürlü olur. Bu tip sistemde milin boğaz keçesinin fazla bir önemi yok. Sadece piston keçesi önemli.
En uzun ve en kısa pozisyonda boyunu ölçüp yazabilirmisiniz lütfen. Benim de bir rodkicker imal projem var da. Elimde örnek amortisörle gezemiyorum. Bilinen model de yok. Onun için 2500 N ve ölçüler gerekiyor.