0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Merhaba, tekneyi kışlamaya aldığımda 4 zamanlı 20 hp Honda motorumu aracımın bagajında yan yatık vaziyette (motorun kullanma kılavuzunda gösterildiği tarafa yatırmak sureti ile)iş yerime getirdim. Tatlı su devir daim ettirmek için dik konuma getirip yarım saat kadar bekledikten sonra çalıştırdım, bu sırada motorun yanından yağ sızdığını görünce stop edip bıraktım. Kapağını açtığımda yağın hava filtresinden aktığını gördüm. Bu problem neden oluşmuş olabilir, hava filtresini söküp temizlemem gerekir mi? Eksilen yağı eklemem gerekir mi?Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapMerhaba, tekneyi kışlamaya aldığımda 4 zamanlı 20 hp Honda motorumu aracımın bagajında yan yatık vaziyette (motorun kullanma kılavuzunda gösterildiği tarafa yatırmak sureti ile)iş yerime getirdim. Tatlı su devir daim ettirmek için dik konuma getirip yarım saat kadar bekledikten sonra çalıştırdım, bu sırada motorun yanından yağ sızdığını görünce stop edip bıraktım. Kapağını açtığımda yağın hava filtresinden aktığını gördüm. Bu problem neden oluşmuş olabilir, hava filtresini söküp temizlemem gerekir mi? Eksilen yağı eklemem gerekir mi?Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapHava filtresi deyince; denizde toz yok diye midir bilmem, pek çok dıştan takma motorda hava filtresi olmuyor. Belki sizde de yoktur.
Efe senden önce motor bendeyken bu motoru botçuluk zamanımda bagajda Ç kaleye çok getir götür yaptım,ilk zamanlarda bir kez seninkine benzer sorun yaşadım ,motorcu arkadaşımla konuştum dört zamanlı motorları yatırırken kuyruk kısmını aşağıda bırakmak için kafanın altına 20 cm lik sünger koy sorun yaşamazsın dedi,söylediğini yaptım bir daha bu sorunu yaşamadım,değiştir motor ve kuyruk yağını devam et Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap bu motorun garantisi devam ediyor hatırladığım kadarı ile Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Genelde evet dıştan takma motorlarda hava filtresi bulunmaz ancak ben kumluk alanda motoru bıraktığım için Araba hava filtresini kesip kenarlarını bantlayıp o kutunun içerisine koyuyordum. Sezon sonunda kışlarken de gerçekten leş gibi çıkıyordu. Düşündüğün zaman kapağın üzerindeki süngerlerin engellemesini bekliyorsun ama toza karşı düşünüldüğü kadarda korumalı değil. O nedenle filtreyi değiştirin dedim. Dediğim gibi yağına şimdilik dokunmayın sezon başlarken yeniden komple değiştirin.
Genelde evet dıştan takma motorlarda hava filtresi bulunmaz ancak ben kumluk alanda motoru bıraktığım için Araba hava filtresini kesip kenarlarını bantlayıp o kutunun içerisine koyuyordum. Sezon sonunda kışlarken de gerçekten leş gibi çıkıyordu. Düşündüğün zaman kapağın üzerindeki süngerlerin engellemesini bekliyorsun ama toza karşı düşünüldüğü kadarda korumalı değil.