0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*
Ynt: Dıştan Takma Motor Arızası
« Yanıtla #15 : Eylül 05, 2018, 11:02:21 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
05357236823
Motor modelini ve pervane bilgilerini(bilgiler pervanenin uzerinde yaziyor zaten) vermeniz yetiyor.Yapilabilir bir pervane olup olmadigini ogrenmek icin.20 hp yi 70 liraya yapmisti.pervanenin orjinali 800 lira taywan mali olani 400 lira marmaris enma yetkili servisi tayvan mali olan pervanelerin turkiye saticisi.Bence cok faydali bir is.
aradan hayli vakit geçmiş ve verdiğiniz bilgi hala işe yarıyor. İlettiğiniz numara ile görüştüm ve foto attım pervanemin göbeğinin yapılabileceğini söyledi. Yarın Kargoya verip göndericem. Yapılıp geri geldiğinde sizlerle sonucu paylaşıcam. Faydalı bilgiler için TEŞEKKÜRLER Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
« Son Düzenleme: Eylül 05, 2018, 11:06:00 Gönderen: Çağrı Özbulut »
Yıllarca Önceye
Dönseydik o Geceye
Olsaydık Arkadaş
40 Yiğit Kişiye
*
Ynt: Dıştan Takma Motor Arızası
« Yanıtla #16 : Eylül 24, 2018, 09:29:03 »
Merhaba; Hasan Ali TEKİN Beyin verdiği bilgi doğrultusunda pervanemi Antalyaya yolladım ve onarımı yapıldı. Geçtiğimiz hafta sonu denedim. Ustamın ellerine sağlık saat gibi olmuş. Pervanesi ile ilgili sıkıntı çekenlere tavsiye ederim. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Yıllarca Önceye
Dönseydik o Geceye
Olsaydık Arkadaş
40 Yiğit Kişiye
*

    Çevrimdışı Ali Dumanlı

  • * Gezgin Korsan
  • 2
    • Yaşadığı Şehir
  • Bodrum
    • Sosyal Ağ Hesapları
    • Tekne Adı
  • A.dumanlı
Ynt: Dıştan Takma Motor Arızası
« Yanıtla #17 : Ocak 07, 2019, 15:18:53 »
Merhaba öncelikle söylemeliyim ki kauçuk döküm bilgisi gerçekten bulunmaz bi nimet. 10 hp honda 4.50 safter teknemi denize indirdim geçen hafta sonu. Biraz sırtı çektik hiç bi sıkıntı yoktu.Hava birden yağmur dolu yapınca kaçalım diye takımları toplayıp bastım gaza.Fazla gitmeden hız azaldı motor devre kalktı.Durdum baktım pervane düştü zannettim yerindeydi şanzımandamı bişey var acaba dedim ileri geri denedim bişey yok. Bidaha yüklendim tam gazda yine aynısını yaptı çeyrek gazla sahile gittim römorka aldık çektik tabi moraller bozuldu.Teknede kaptan bi abimiz vardı pervane göbeği sıyırmıştır dedi tabi pervanenin göbeğinde kağuçuk olduğundan o an haberimiz oldu.Tornacıya götür sabitle falan dedi direk.şans eseri burdaki yazıyı gördüm.Pervaneyi söktüm gönderiyorum usta hallederiz dedi.Bakalım pervane gelince deneyip tekrar yazarım umarım başka sıkıntı çıkmaz.Herkese, özellikle de Ali beye teşekkür ederim.