0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    A. Ç.

Ynt: Bu su nerden geliyor
« Yanıtla #15 : Şubat 17, 2011, 17:25:26 »
Normalde bu tür bağlantıllar su ile yağlanır. Yağlar ise bazı lastiklerde şişmeye neden olabilir. bunedenle yağ denemenizi önermem.


*

    K. U.

Ynt: Bu su nerden geliyor
« Yanıtla #16 : Şubat 17, 2011, 18:10:44 »
Gerekmez,Nerede lastik varsa gresi, yağı oradan uzak tutunuz bazı yağa dayanıklı lastikler dışında
genel olarak lastikler yağa dayanıklı değildir yağla uzun temasta gevşer ve şişerler,özelliklerini yitiriler.


*

    İ. D.

Ynt: Bu su nerden geliyor
« Yanıtla #17 : Şubat 17, 2011, 19:30:57 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Hakuna Matatada da bu sistem var...

Benim bir sorum daha var...
Bu lastiğin şaft ile bitiştiği yerden iç kısmına gres vb. gibi yağ sıkmamızi veya yağlamamız gerekirmi?

Bu Volvo'nun sistemi olduğu için ona uygun bir yağı var ve her sene şaft tarafından sıkılıyor. Kağıt gibi ince olduğu için araya sokulup sıkılmak suretiyle yağlanıyor ve lastiğin esnekliğini kaybetmemesini sağlıyor. Beş senede bir de lastiği komple değiştirmek gerekiyor. Tabii kullanıma göre bu süre yedi seneye kadar çıkabiliyormuş.


*

    m.

Ynt: Bu su nerden geliyor
« Yanıtla #18 : Şubat 17, 2011, 19:45:31 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Bu Volvo'nun sistemi olduğu için ona uygun bir yağı var ve her sene şaft tarafından sıkılıyor. Kağıt gibi ince olduğu için araya sokulup sıkılmak suretiyle yağlanıyor ve lastiğin esnekliğini kaybetmemesini sağlıyor. Beş senede bir de lastiği komple değiştirmek gerekiyor. Tabii kullanıma göre bu süre yedi seneye kadar çıkabiliyormuş.


Herhalde bu hatırımda kalmış....
Biri söyledi ama kim, nerede söyledi bunu bana vala hatırlamıyorum... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Yaşlılık işte.... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


*

    U. U.

Ynt: Bu su nerden geliyor
« Yanıtla #19 : Şubat 17, 2011, 21:17:54 »
Memedim bende yağı da var yağı sıkarken arayı açmak için gereken basit plastik aparatı da,

yeşil likit karşılığı hallederiz  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap .

*

    A. A.

Ynt: Bu su nerden geliyor
« Yanıtla #20 : Şubat 17, 2011, 22:41:15 »
yeşili nasıl oluyo likitin korsanım... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    U. U.

Ynt: Bu su nerden geliyor
« Yanıtla #21 : Şubat 17, 2011, 23:01:23 »
Sadece marka verince yanlış anlaşılıyor, gidip tuborgun yüksek alkollüsünü alıyorlar  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap .

Biz de yeşil diyoruz ki yanlışlık olmaya. Tuborg sevdiğimizi artık bütün dostlar öğrendi  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap .
*

    m.

Ynt: Bu su nerden geliyor
« Yanıtla #22 : Şubat 18, 2011, 01:09:47 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Memedim bende yağı da var yağı sıkarken arayı açmak için gereken basit plastik aparatı da,

yeşil likit karşılığı hallederiz  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap .

Heh sen söledin galiba Ağabey...

yaaa ....

Sen altın sarısı olanından likit tercihin değilmiydi.. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
gene mi unuttum.... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

 Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
« Son Düzenleme: Şubat 18, 2011, 01:10:07 Gönderen: Mehmet Sütçü »
*

    U. U.

Ynt: Bu su nerden geliyor
« Yanıtla #23 : Şubat 18, 2011, 22:12:16 »
O da olur Memedim  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap .
*

    H. T.

Ynt: Bu su nerden geliyor
« Yanıtla #24 : Haziran 05, 2011, 11:27:59 »
1.yağ kullanmayınız.
2.motoru yükte çalıştırınız.yani ileri konumda ..şaftı inceleyiniz.şaft dönerken salgı yapıyormu.şaft düz dönüyormu?salgı varsa şaft düzeltilmelidir.
3.gene motor ileri konumda ...şaftta salgı yok fakat şaftın arasından  su geliyorsa bir ihtimal daha var....line kaçıktır.line düzelince su da kesilir..
bunları da check edince sorun devam ediyorsa yukarıda belirtildiği gibi bu aygıt denizde kolayca değiştirilebilir.
*

    H. A.

Ynt: Bu su nerden geliyor
« Yanıtla #25 : Haziran 06, 2011, 00:21:36 »
Motorunuz hangi markaysa onun servisini çağırınız, onlar suyu nasıl keseceklerini, sizde parasını nasıl ödeyeceğinizi  düşünün.
*

    A. A.

Ynt: Bu su nerden geliyor
« Yanıtla #26 : Haziran 06, 2011, 00:58:23 »
söz konusu lastikten (deep seal) motor çalışırken değil.durduğunda su gelir.o pilastik de o lastiğin değişmesi esnasında zedelenmesin diyedir.o yüzden bir kenarı kesikdir.sakın olaki o minnacık pilastiği kullanmayan onun yerine kolay geçsin diye yağ süren ustaya değiştirtmeyin.ben denizde değiştirttim kıymet-i harbiyesi olan su girmedi.o pilastik parça kullanılarak takılmadığından da tekrar değiştirdim.tekne dururken elinizle deep seal in altını elleyin su varsa oradan.yoksa başka yerde arayın.