Gezgin Korsan
Çekek Yeri => Tamirhane => Konuyu başlatan: Ender Avcu - Haziran 11, 2019, 08:44:23
-
Merhabalar,Elimdeki dingi yapıştırma yerlerinden açılmış durumda.Yeni bot fiyatlarıda malum.Tamir ettirip bir sezon daha kullanırım diyorum.Bunun için İstanbul'da bir iki tamir işi yapan yer buldum.Bu konuda tavsiye edeceğiniz yer varmıdır? Beklentim kaliteli iş ve uygun fiyat malum 9kly3
-
Merhabalar,Elimdeki dingi yapıştırma yerlerinden açılmış durumda.Yeni bot fiyatlarıda malum.Tamir ettirip bir sezon daha kullanırım diyorum.Bunun için İstanbul'da bir iki tamir işi yapan yer buldum.Bu konuda tavsiye edeceğiniz yer varmıdır? Beklentim kaliteli iş ve uygun fiyat malum 9kly3
Pasifik Denizcilik, Emre'ye bir sor istersen. Mobilyacılar Çarşısı, Eski Çiftlik Yolu Cd. No:49 Göztepe'den Çamlıca'ya çıkarken...
Botu oraya götürmen gerekecek.
Ben kendi botumu götürdüm, "Abi beni bu işe bulaştırma, sana yapışıtırıcı vereyim kendin uğraş, sonra bana çok küfredersin" dedi. 10 senelik canım botu yenileyeceğiz galiba... :)
-
botlara gereken özeni göstermiyoruz, benımkı kışın yanmış hadi canım dedim görünce
yanıga da pek care yok , botcular patlak tamiri pek gelmiyor genelde ayrılmaya bakıyoruz ,hele yanık oldu mu yenısını al diyoruz diyorlar
-
Pasifik denizciliği dün internetten bulmuştum ve aramıştım.Cumartesi bıraksam pazartesi akşam alsam olur mu dedim,botu görmemiz lazım dedi.
Elimde şu an iki bot var patlak,birinden hiç ümidim yok amadiğeri sanki yaşayacak gibi.Ben tamir etmeye çalıştım daha da kötü hale gelmemiştir diye ümit ediyorum :D Cumartesi bırakacağım bakalım..
-
Bot tamirin de çare botçu Hasan.Firmasının adı Altunoğlu Marin.Gönderdiğim herkes memnun kaldı yapılan işlerden ve fiyatlardan.
-
Teşekkürler Mustafa korsan,internetten buldum iletişim bilgilerini.Pasifik yolumun üstünde,sonuç alamazsam Sarıyer yolu görünüyor:)
-
güneş botları yakıyor.Çaresi giydirmek.<İki resim gönderiyorum .
(https://i.postimg.cc/Mv3dJHW1/branda.jpg) (https://postimg.cc/Mv3dJHW1)
(https://i.postimg.cc/8j7LWHSr/branda3.jpg) (https://postimg.cc/8j7LWHSr)
-
güneş botları yakıyor.Çaresi giydirmek.<İki resim gönderiyorum .
(https://i.postimg.cc/Mv3dJHW1/branda.jpg) (https://postimg.cc/Mv3dJHW1)
(https://i.postimg.cc/8j7LWHSr/branda3.jpg) (https://postimg.cc/8j7LWHSr)
x(): motora da şapka :o
-
Merhabalar,Elimdeki dingi yapıştırma yerlerinden açılmış durumda.Yeni bot fiyatlarıda malum.Tamir ettirip bir sezon daha kullanırım diyorum.Bunun için İstanbul'da bir iki tamir işi yapan yer buldum.Bu konuda tavsiye edeceğiniz yer varmıdır? Beklentim kaliteli iş ve uygun fiyat malum 9kly3
Merhaba,
4 sene önce Karaköy'den 700-$'a aldığım ahşap taban 2.40m bot başüstünde güneş altında alt kaplamasını komple ek yerlerinden bıraktı. Marmaris'te Amarin firmasını aradım kenar köşe tamirini 150-250-TL arasına yapıyoruz ama komple taban yapıştırma ve alt koruma takviye plastikleri de söküp tekrar yapıştırma için 1.000-TL istediler. 170-$ yapıyor. 700-$ lık botun eskisi bile 350-$ eder hesabı ile kurtarma operasyonuna onay verdim. Gayet güzel oldu.Örtü ile güneşten korumamı ve fazla basınçlı (çok şişik) tutmamamı önerdiler.Garantili imiş. Fiyat fikir olur diye yazdım.
-
Ender'cim Göztepe köprüsünden yukarı çıkışta libadiye caddesi civarlarında bot tamiri yapan Şükrü usta var, işini severek yapan birisi.
5 yıl önce Zafer evkuran tavsiye etmişti 3 sefer işim düştü ben memnun kaldım.
Şükrü usta 0533 4254803
-
Ender'cim Göztepe köprüsünden yukarı çıkışta libadiye caddesi civarlarında bot tamiri yapan Şükrü usta var, işini severek yapan birisi.
5 yıl önce Zafer evkuran tavsiye etmişti 3 sefer işim düştü ben memnun kaldım.
Şükrü usta 0533 4254803
Tesekkurler abi,Hafta sonu ugrayayım.Umarım halledebiliriz.
-
Merhabalar,Elimdeki dingi yapıştırma yerlerinden açılmış durumda.Yeni bot fiyatlarıda malum.Tamir ettirip bir sezon daha kullanırım diyorum.Bunun için İstanbul'da bir iki tamir işi yapan yer buldum.Bu konuda tavsiye edeceğiniz yer varmıdır? Beklentim kaliteli iş ve uygun fiyat malum 9kly3
Merhaba,
4 sene önce Karaköy'den 700-$'a aldığım ahşap taban 2.40m bot başüstünde güneş altında alt kaplamasını komple ek yerlerinden bıraktı. Marmaris'te Amarin firmasını aradım kenar köşe tamirini 150-250-TL arasına yapıyoruz ama komple taban yapıştırma ve alt koruma takviye plastikleri de söküp tekrar yapıştırma için 1.000-TL istediler. 170-$ yapıyor. 700-$ lık botun eskisi bile 350-$ eder hesabı ile kurtarma operasyonuna onay verdim. Gayet güzel oldu.Örtü ile güneşten korumamı ve fazla basınçlı (çok şişik) tutmamamı önerdiler.Garantili imiş. Fiyat fikir olur diye yazdım.
Çok tesekkurler abi.Bende tamirden yanayım.Yeni bot fiyatları cok yüksek.Yeni bot almayı düşününcede fiber taban falan bakmaya başlıyorum haliyler fiyatlar daha da yükseliyor.
-
Ender Korsanım,
Ne yaptınız son durumda? Benim botta ayrıldı :(
-
Merhaba arkadaşlar. İstanbul da bot a hesaplı giydirme kılıf yapan yer varmıdır?
Yen bir bot parası istiyorlar diye duydum. ???
-
Selam Arkadaşlar,
Benim en büyük hobim zıpkın ile balık avcılığı olduğundan şişme botu çok kullanıyoruz.Tecrübe ettiğim konularda sizide bilgilendireyim.
2 çeşit kumaş var.Pvc ve hypalon.Pvc genelde en çok kullanılan ürün.Kullanıma bağlı olarak en az 5 an çok 15 sene ömrü var.Hypalon çok daha profesyonel kullanıma uygun(askeriye, sahil güvenlik, arama kurtarma v.b. kullanıyor).Ömür olarak en az 10 ,en çok 25–30 sene gideri var.
Bu botların ömrünü en çok etkileyen güneş.Üretim aşamasında yapıştırıcılar ısı ile yapıştırılıyor.Teknelerin üzerinde ,şişik vaziyette ,belli bir basınça taabi olan bot güneşinde ısıtması ile yapıştırıcıda olumsuzluklara sebep oluyor.zamanla yapıştırıcı etkisini kaybediyor.
Belli bir süre güneş ışığına maruz bırakılan botunuza sabah kalktığınızda ,kontrol edip sağlam olduğunu düşünüyorsunuz.Ancak yapışma özelliğini kaybeden yerlerden,günün ilerleyen saatlerinde güneşin etkisi ile ve içindeki hava basıncının etkisi ile açılmalar olabiliyor.
Tavsiyem.kendiniz yapabilirsiniz.Çift kompenentli yapıştırıcılardan almanız gerekiyor.Öncelikle botun yapışma yerlerine işaretleme yapıyorsunuz(açtıktan sonra aynı yerlerden öpüştürmek için).Bir tane hava ısıtıcı tabanca ile ısıtarak yapışma yerlerini açıp,eski ilacı tiner ili temizliyorsunuz.Daha sonra tümünü tekrar yapıştırıyorsunuz.Yapıştırıcısı özeldir.3 tane botu açıp,kendim yapıştırdım.Biraz tecrübe edindim.Kolay gelsin
-
...Çift kompenentli yapıştırıcılardan almanız gerekiyor.....Yapıştırıcısı özeldir.
Nereden alabiliriz bu çift komponentli yapıştırıcıyı?
Bir de tiner sellülozik mi olacak, sentetik mi?
-
...Çift kompenentli yapıştırıcılardan almanız gerekiyor.....Yapıştırıcısı özeldir.
Nereden alabiliriz bu çift komponentli yapıştırıcıyı?
Bir de tiner sellülozik mi olacak, sentetik mi?
Hakan Abi,
Piyasada adeco markası ile aradığınızda pvc veya hypalon olarak çeşidi var.Tiner mümkünse sentetik kullanın.Selülozik bota zarar verebilir.Yanlız yapıştırma sırasında prosedür önemli.Yüzeyin temiz olması önemli.Temizledikten sonra ince bir zımpara geçilmesi iyi olur.Prosedürden kastım ,temizlenen bölgede hem yapıştıracağınız parçaya,hemde yapışan parçaya yapıştırıcıyı sürüyorsunuz ve yaklaşık 4–5 dk bekleyip tam kuruduktan sonra iki tarafada tekrar yapıştırıcı sürüyorsunuz.yine kurumasını bekliyorsunuz.Daha sonra yapışacak yerleri tam üst üste getirdikten sonra saç kurutma makinesi veya benzeri bir ısıtıcı ile ısıtıp yapıştıryorsunuz.Herhangi sert bir malzeme ile bastırırak yapıştırıyorsunuz.
Hakan abi ,biliyorsun benim teknem yok.Ama foto ve videolarda gördüğüm kadarıyla kimse dingisine örtü yaptırmıyor.sonuçta çok büyük para tutmayacak birşey.yağmur ve rüzgar geçirebilecek, gabardin tarzı ucuz bir kumaş alınarak,etrafı kalın lastik geçilerek çok güzel kılıf olabilir.Ben yaptım.En azından iyot ve uv 'den korur.
Ayrıca kullanılmadığı zamanlarda havasının % 5–10 gibi alınarak saklanması doğrudur.
Bu botlardaki kullanım hatalarından biriside sürekli havasının indilip,şişirilmesidir, ayrıca katlanmasıdar.Bu kullanım bota çok zarar vermektedir.
-
...Çift kompenentli yapıştırıcılardan almanız gerekiyor.....Yapıştırıcısı özeldir.
Piyasada adeco markası ile aradığınızda pvc veya hypalon olarak çeşidi var. Yalnız yapıştırma sırasında prosedür önemli.Yüzeyin temiz olması önemli.Temizledikten sonra ince bir zımpara geçilmesi iyi olur.Prosedürden kastım ,temizlenen bölgede hem yapıştıracağınız parçaya,hemde yapışan parçaya yapıştırıcıyı sürüyorsunuz ve yaklaşık 4–5 dk bekleyip tam kuruduktan sonra iki tarafada tekrar yapıştırıcı sürüyorsunuz.yine kurumasını bekliyorsunuz.Daha sonra yapışacak yerleri tam üst üste getirdikten sonra saç kurutma makinesi veya benzeri bir ısıtıcı ile ısıtıp yapıştıryorsunuz.Herhangi sert bir malzeme ile bastırırak yapıştırıyorsunuz.
.
Biz bu adeco yapıştırıcının hypolon kumaş için olanından aldık ama henüz kullanmadık. Botun üzerindeki kuşak ve desenlerin bazı yerleri kalkmış, onları yapıştırmak için.
Ancak okuduğumuz prosedürde temizliğini iyice yapın, her iki taraf yüzeye sürün ve ele yapışmayacak kıvama gelince iki yüzeyi yapıştırın yazıyordu. Sizin bu bahsettiğiniz ilk katı kuruyuncaya kadar bekleyip ikinci kat yapıştırıcı sürme aşamasına biz denk gelmedik. Sebebini biliyor musunuz ikinci kat sürmenin. Mantıken bana gereksiz gelir ekstra tabaka yaratıp zayıf yapışma sağlar derim ama, üretici tavsiyesi yada bilimsel gerçeği varsa ona uyarım.
-
Benim gözlediğim bot tamircileri hep iki kat sürüyorlar.
-
Ben ilk deneyimde tek kat sürdüm.Çok sıkıntı olmadı.Ama işi bilen bir abimden aldığım bilgiler sonucunda 2 kat olması gerekiyor diye yazdım.Ve sonraki deneyimlerimde 2 kat sürünce ertesi gün istesenizde açamıyorsunuz.Zaten soğan zarı kalınlığında sürüyorsunuz.Ayrıca yapıştırırken ısıtıcı kullanmak gerekiyor.Bilginize...
-
Ben ilk deneyimde tek kat sürdüm.Çok sıkıntı olmadı.Ama işi bilen bir abimden aldığım bilgiler sonucunda 2 kat olması gerekiyor diye yazdım.Ve sonraki deneyimlerimde 2 kat sürünce ertesi gün istesenizde açamıyorsunuz.Zaten soğan zarı kalınlığında sürüyorsunuz.Ayrıca yapıştırırken ısıtıcı kullanmak gerekiyor.Bilginize...
Teşekkür ederim.
-
Yapıtırma öncesi ilk yapılacak temizlik tiner temizliği olmalıdır. Ardından ince bir zımpara yapabilirsiniz ama önce mutlaka tinerle temizleyip iyice kurulayın. Önce zımpara yaparsanız, temizlemeye çalıştığınız kalıntıları yüzeye yayarsınız ve temizliği bu safhadan sonra çok zor olur ve büyük olasılıkla yapışakn tutmaz.
-
Bu yıl aynı problemi biz de yaşadık eski fiber tabanlı botumuz ile. Marmaris'te kibar, ilgili ve bilgili bir beyefendi sayesinde oldukça fazla şey öğrendim.
Öncelikle temelde iki tip bot malzemesi varmiş. PVC ve HYPALON. Bir çoğumuzun botu PVC. Bu malzeme ucuz ancak korunması halinde bile 5 yıl civarı bir ömrü oluyormuş. Bot ayrılmaya başladığında diğer ek yerlerini kontrol etmek lazımmış. Çünkü ayrılan bölge gibi yan bölgelerde de yapışkan ömrünü yitirmiş olabilir diye şüpheleniyor bu işten anlayanlar. Eğer diğer yerler sağlam ise tamir mantıklı. Yok her yeri ayrılıyor ise uğraşmaya sanırım hiç gerek yok. Zaten garanti vermiyor bu tip durumlarda tamiri yapanlar.
İkinci tip kumaş ise HYPALON. Bu malzeme PVC'den çok farklı. İçerisinde mesh gibi bir kumaş vs var. Daha dayanıklı ve yapısı sebebiyle de yapıştırıcısının ömrü çok daha uzun dayanıyor. Bizim eski botumuz HYPALON'du ve sanırım 20 yıl civarı dayandı. Ancak bu botlar gerçekten çok pahalı. Hatta şu anda araştırmama rağmen 3 mt boyunda konsolsuz bir model bulamadım. Fiyatları neredeyse 5 tane PVC bota bedel. Sanırım bu nedenle artık konsolsuz HYPALON modeller pek tutmuyor.
-
zodiac fiber karina veya aliminyum karina 3.mt civarı hypolen oturma gurubu olmayan botlar mevcut. bent pazarlama izak bey 05322826971
joker 2.80 ve 3.10 hypolan fiber karina oturma grubu olmayan bot mevcut. Alesta motor aytekin bey 05301618626
-
"Marmaris'te kibar, ilgili ve bilgili bir beyefendi sayesinde"
Botu tamir ettireceğiz telefonu varmı.
LDN-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Konuştuğumuz yer AMARIN firmasıydı.
Beyefendinin adını hatırlamıyorum ancak bana güven vermişti gerçekten. Yasaklar kalktığında yeni botumuzu da ondan almayı planlıyoruz.
(538) 393-8613
Umarım işiniz güzelce hallolur.
-
Teşekkür ederim
LDN-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Marmaris Sanai de Zafer Arslan var.
çok kalıteli insanlardır.
güvenebilirsiniz. 02524120099
-
cep numarasıda varmış. 05426525633
-
Teşekkür ederim.
-
Ender'cim Göztepe köprüsünden yukarı çıkışta libadiye caddesi civarlarında bot tamiri yapan Şükrü usta var, işini severek yapan birisi.
5 yıl önce Zafer evkuran tavsiye etmişti 3 sefer işim düştü ben memnun kaldım.
Şükrü usta 0533 4254803
Hüseyin korsanım, bu verdiğiniz numara Pasifik denizcilik değil di mi?
Adres nerdeyse aynı.
Bende Pasifiğe gittim ama "patlama değil açma, ayrıca ayna da ayrılmış yaparsam bikaç haftaya yeniden gelirsin sen at bunu" dedi :(
Şükrü usta başka biryer ise demeyi düşünüyorum. 3 senelik botu atmaya kıyamıyorum :)
-
Pasific firmasının eski patronları iyiydi ancak 3 sene onceki yeni sahiplerinin tek bildiği hep musteri kullanım hatası . İlk botum açılınca problemler için botu indirmeyeceksin , bu bot üretilirken bilmem şu kimyasalı kullanıyorduk dediler. Peki dedim onlardan baska bot aldım . O yeni bot da 2 sene içinde açılmaya baslayınca bu sefer kışın katlayıp kaldıracaksın yoksa açar dediler . Bende bir daha uğramadım,hatasını kabullenmeyen böyle esnafla işim olmaz .
-
Pasific firmasının eski patronları iyiydi ancak 3 sene onceki yeni sahiplerinin tek bildiği hep musteri kullanım hatası . İlk botum açılınca problemler için botu indirmeyeceksin , bu bot üretilirken bilmem şu kimyasalı kullanıyorduk dediler. Peki dedim onlardan baska bot aldım . O yeni bot da 2 sene içinde açılmaya baslayınca bu sefer kışın katlayıp kaldıracaksın yoksa açar dediler . Bende bir daha uğramadım,hatasını kabullenmeyen böyle esnafla işim olmaz .
atilla abi
sisme botlari gercekten gerekmedikce indirip kislamaya almamak lazim
cogu problem bundan kaynaklaniyor hava kacira yada yapstirlan kisimlardaki
yapiskanin yada kaynagiin soguk siicak olayindan etkilenim dezerformasyon olusuyor.
ama sana iki olaydada verilen cevap pes dogrusu detirtiyor
yapicak bir sey cok
her firma kurumsalik adina isini ciiddi yapmiyor maglesef..
-
Son 10 sene yapılan işlerimi düşündüğüm zaman 2-3 kişi hariç tüm kurumsal olmayan işlerden emnun ayrılmadım.
O yüzden son senelerde sadece kurumsal firmalarla iş yapıyorum. En azından sözleşmelere uyuyorlar
-
Ben de bugün Şükrü ustaya botu götürdüm. Alt tarafı komple açılıyor, aynadan su alıyor, oturak, mapa yerleri sökülüyor.
"Botun tüpleri yapıştırma değil kaynak, çok iyi ancak ara bölme içten açılmış patlasa komple motorla batar gider he ce yapacağın masrafa değmez" dedi. Pek âlâ "olur abi" de diyebilirdi demedi sağolsun.
-
Şükrü ustanın tam yerini yazabilir misiniz?
-
Şükrü ustanın tam yerini yazabilir misiniz?
Pasifik denizcilik zaten Şükrü ustaymış. Gerek kalmadı teşekkürler...
Emre