0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ben şu motor çalışırken ırgatın zorlanması fakat sahil elektriğine takınca tam kapasiteye geçmesine takıldım.Teorik olarak alternatör ve redresörün şarj için verdiği akım aynı olmalı. Irgat da aüden beslendiğine göre bu durumda ırgatın her iki durumda da aynı davranması lazım gibi geliyor.
İkinci opsiyon; isolator arızalı ise, yenisini almak yerine bir anahtar koysam; ilk çalışırken bir süre marş motorunu şarj ettirsem, daha sonra anahtarı çevirerek tenrivat akülerini sarj ettirsem (tabi bunu ciddi takip etmem gerekecektir) nasıl bir sistem kurmuş olurum? Zira dizel motorlar çalıştıktan sonra aküden elektriğe ihtiyaç duyarlar mı benzinli motorlar gibi?? Tekrar teşekkür ederim...