0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Afrika twin olabilirse 1200gs, bakalım kısmet...
Aslında çok memnunum, belki gt modelini de alabilirim. Benim ki merak biraz da. Afrika twini ve 1200gs'i merak ediyorum. Yurtdışı gezi planım var. Daha önce 2006 yamaha fazer ile eşimle beraber 2016da Yunanistan İtalya turu yapmıştık. Tekrar düşünüyoruz.
R1200 RT için ilk kez yağ ve yağ filtresi değişimini yapmak için niyetlendim internetten filtre aldım ve video izledim. Ama yağ kapağı anahtarı sele altında çıkmayınca o kapağı açmak için işyerinden bir segman pensesi getirdim.Açabildim.Bu hafta sonu işlemi tamamlayıp standart bakımları bundan sonra kendim yapacağım.
Faruk Korsan, beni en çok gaza getiren Woad to Ruin - Hans Zimmer film müziğinden sonra ikinci sıraya sizin mesajınız yerleşti Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Tekrar motorlandıktan sonra mutlaka motosikletimin servis manualini bir şekilde temin edeceğim ve lastiğini söküp tamir etmenin pratiklerinden daha fazlasını deneyeceğim. Sosyal medya kullanıyorsanız sizi eklemek ve paylaşımlarınızı takip etmek isterim.
Faruk, Daha açık olmam gerekirse. Bir üstadın yardımıyla öğrenmek amaçlı söküp tekrar topladım. Zorlandığım yerde yardım etti. Ne mutlu ki yolda hiç başıma gelmedi. Ama tüm ekipmanlarım yanımda olur her zaman. Ben işi bitiremesem bile yine bilen birinin yardımıyla biter iş...Üç hesabınızı da ekledim. O ortamlarda da iletişimde kalırız. Ben de tamamen aynı yöntem ile sizin ellere gelecektim. 2004 yılında. Ama son anda karar değiştirdim. Zorluklar atlatmışsınız. Ama başarmışsınız. Şuan ki durumunuzu da izledim. Tez vakit onu da atlatacaksınız. Geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim buradan. Aynen ben de motosiklet ve hatta deniz olmayan bir hayat düşünemiyorum. Maceralarda da görüşürüz umarım Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Belki memlekette bir motosiklet turu yapmak istersiniz. Öyle bir durum olursa eşlik etmek isterim Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Evet Faruk korsan. Aynen dediğiniz gibi. Plajda şezlongda güneşlenmeye kıyasla daha zor bir tatil anlayışım var. O tatili ya yelkenli dingim ile ya motosikletimle geçiriyorum. Risklerimiz çok. Hazılıklı ve pratik olmak gerek. Umarım gerek kalmaz tabii Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTürkiye'den batıya gittim. Aslında kağıt işleri karmaşık değil. Ama doğuya gitmeyi bilmiyorum. Ehliyetiniz uluslar arası ise dünyanın çoğunda geçerli olacaktır. Siz o aşamaya gelin. Bir karar verin. Bu konuda uzunca sohbet ederiz. Fikir vermeye yardımcı olmaya çalışırım.O kitabı bilmiyordum. Sayenizde öğrendim. Donald Duck'ı biliyordum sadece. Che bile yazmış Motosiklet Günlükleri diye Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Okuyacağım hepsini. Teşekkürler bu farkındalık için.Haklısınız. Kalmaya karar verip memleketteki güzellikleri keşfetmeye başlayınca hayattan daha çok ne beklediğimi daha iyi anladım. Birçok hobim var. Ama hepsinin temelinde gezmek ve doğada olmak var. Hakkımızda hayırlısı olsun diyelim Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Geçtiğimiz hafta sonu youtube'dan öğrendiğim bakım yöntemi ile Bmw R 1200 RT'nin hava filtresi, yağ filtresi ve motor yağı değişimlerini yaptım. Yağ filtresini sökmekte bayağı zorlandım. Hava filtresi de grenajların sökülmesi gerektiği için zor değil ama teferruatlı işlem gerektiriyordu. Yazlık bakım için yağ ve hava filtresi ve 4lt 10w/40 motor yağı için toplam 250-TL harcadım. Servislerde 600-750-TL arası yapılıyor. Bu işi halledince tekne motoru için de motive oldum. Sıra tekne yıllık bakımında. Sehahat izni bir açılsın...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapGeçtiğimiz hafta sonu youtube'dan öğrendiğim bakım yöntemi ile Bmw R 1200 RT'nin hava filtresi, yağ filtresi ve motor yağı değişimlerini yaptım. Yağ filtresini sökmekte bayağı zorlandım. Hava filtresi de grenajların sökülmesi gerektiği için zor değil ama teferruatlı işlem gerektiriyordu. Yazlık bakım için yağ ve hava filtresi ve 4lt 10w/40 motor yağı için toplam 250-TL harcadım. Servislerde 600-750-TL arası yapılıyor. Bu işi halledince tekne motoru için de motive oldum. Sıra tekne yıllık bakımında. Sehahat izni bir açılsın... Tugrul Kaptan, sizin motorunuzda xx/40 yag kullanilmasi uygun degil; hava/yag sogutmali boksor motorlarda (1100-1150-1200) viskozite secimini xx/50 (5w/50, 10w/50, 15w/50, 20w/50) veya xx/60 (10w/60 veya 20w/60) olarak yapmalisiniz. Bu motorlar, su sogutmali motorlara kiyasla daha yuksek sicaklikta calisirlar; su sogutmalilarda 100 santigrati nadiren goren yag, bu motorlarda rahatlikla 110C ve uzerini gorur, bu durum yag filminin cok incelmesine sebebiyet verir.