0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    O. G.

Ynt: Marmaris-Datca cevresi Marina arayisi
« Yanıtla #30 : Ekim 25, 2021, 01:18:35 »
"Arz/Talep dengesi bozulunca hersey fiyatlara yansiyacak, daha fazla parayi veren dudugu calacak."

Bizim buralarda arz/talep dengesi bozulunca, dediğiniz gibi işletme fiyatları yükseltti.. Ama şöyle bir durum daha vardı.. Fiyatlar yükselince, (hatrı sayılır büyüklükte teknesi olan) hatırlı abilerin de fiyatları yükselecek, dolayısıyla sesleri de yükselecekti.. Onlar da dediler ki "Müjde..  zam yaptık.. 30m2-100m2.. aynı.. hatta ticariler için 300m2.. herkese eşit.. fiks fiyat.. "  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Aslında sadece 30-40m2 lere kallavi bir zam yapmış oldular..  Bu gruptan nefesi yetmeyenlere güle güle deyip, kalan 30-40m2 lerden tüm parayı toplamış oldular.. Büyük ve hatırlı abilerle ticarilere de (ucuzundan) yeni yerler açtılar..  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Yani bazı durumlarda düdüğü çalabilmek için "daha fazladan da fazla" vermek gerekebiliyor..


*

    K. E. A.

Ynt: Marmaris-Datca cevresi Marina arayisi
« Yanıtla #31 : Ekim 25, 2021, 08:09:17 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Karacasogut iskelesi genisletiliyormus... simdi Facebook da gordum. Boyle bir de resim / plan paylasilmis.

Altina yazilan yorumlarda bazi kisiler karsi cikmakta.. otekiler ise teknelerin baglanacak yer bulamadigi icin alarga da kaldigini bu sebepten koya daha az tekne sigdigini belirtmisler. Iskelenin genisletilmesini olumlu karsilamislar.

 Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

İçinde bulunduğumuz günlerde özellikle Türkiye'nin güney batısında çok ciddi bir bağlama kapasitesi yetersizliği yaşanıyor. Pek çok marinada yer bulunmuyor, yer olanlarda fahiş fiyatlar istiyor. Bu şartlar altında bağlama kapasitesini arttıracak bu haber kulağa hoş geliyor lakin muçev'in bu uygulaması kanun dışı. 50 m2 dükkan inşaatı için Çed raporu istenirken marina inşaatı için çevre il müdürlüğü Çed'e gerek yoktur diye görüş bildirmiş. Ayrıca Karacasöğüt antik bir liman. Pek çok Stk ve çevre koruma örgütü bu marina inşaatının hem çevre hem tarih açısından büyük risk ve tahribat oluşturacağı yönünde hem fikir. Teknesini daha ekonomik olarak buraya bağlayabileceğini düşünen bir kaç kişi inşaat konusuna olumlu bakarken, büyük çoğunluk bedava bile olsa bu hukuksuz yapı içerisinde yer almak istemiyor.
Okluk zaten elden gitti, Karacasöğüt de giderse Gökova körfezinde alargada kalabilecek kapalı koy, doğal liman kalmayacak.

Karacasöğüt için son derece üzüntü verici bir durum. Karadeniz Batum'dan Mersin'e böyle doğal bir korunak 3 veya 5 tanedir, üstelik cennet gibi bir doğa içinde. Burayı teknelerle boğmanın adı olsa olsa katliam olur ki benzer durum kimi Göcek koylarında yaşandı. Bu sene Ruslar çok idi ve kirliliğin önemli sebebi olarak onlar öne sürüldü ama öncesinde koyların bir kısmı zaten bitme noktasına gelmişti. Bunun sebebi teknelerdir.

Kim farkında kim değil emin değilim ama son 5 yıldır tekneler eli ile olan kirlilik gerçekten dikkat çekici.


*

    K. E. A.

Ynt: Marmaris-Datca cevresi Marina arayisi
« Yanıtla #32 : Ekim 25, 2021, 08:22:20 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Karacasogut iskelesi genisletiliyormus... simdi Facebook da gordum. Boyle bir de resim / plan paylasilmis.

Altina yazilan yorumlarda bazi kisiler karsi cikmakta.. otekiler ise teknelerin baglanacak yer bulamadigi icin alarga da kaldigini bu sebepten koya daha az tekne sigdigini belirtmisler. Iskelenin genisletilmesini olumlu karsilamislar.

 Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

İçinde bulunduğumuz günlerde özellikle Türkiye'nin güney batısında çok ciddi bir bağlama kapasitesi yetersizliği yaşanıyor. Pek çok marinada yer bulunmuyor, yer olanlarda fahiş fiyatlar istiyor. Bu şartlar altında bağlama kapasitesini arttıracak bu haber kulağa hoş geliyor lakin muçev'in bu uygulaması kanun dışı. 50 m2 dükkan inşaatı için Çed raporu istenirken marina inşaatı için çevre il müdürlüğü Çed'e gerek yoktur diye görüş bildirmiş. Ayrıca Karacasöğüt antik bir liman. Pek çok Stk ve çevre koruma örgütü bu marina inşaatının hem çevre hem tarih açısından büyük risk ve tahribat oluşturacağı yönünde hem fikir. Teknesini daha ekonomik olarak buraya bağlayabileceğini düşünen bir kaç kişi inşaat konusuna olumlu bakarken, büyük çoğunluk bedava bile olsa bu hukuksuz yapı içerisinde yer almak istemiyor.
Okluk zaten elden gitti, Karacasöğüt de giderse Gökova körfezinde alargada kalabilecek kapalı koy, doğal liman kalmayacak.

MUÇEV denen "şey"in malum beşli çetenin +1 elemanı olduğu çok net.

Muğla yöresinden sorumlu Mehmet Ağar'ın ifşa olmadan önce adeta Menteşeoğulları Beyliği edasıyla yaptığı bu girişim şu an tüm kanunsuzluğu ile ifşa edilmiş halde.

Bağlanma sıkıntısı çeken korsan kardeşlerimize çok ağır bir etik görev düşüyor.

MUÇEV'e önlerinde yazılı olmayan bir öneri ile gittiğinizde, "sormamız gerek" diyorlar...

Nereye soruyorlarsa  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap