Son İletiler

Sayfa: [1] 2 3 ... 10
1
Günaydın.
Kızımın rahatsızlığından dolayı( 2 gündür çok ateşli) Orfoz Kaptan 2 katılamıyor.  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Geko Stiker'ı yaptırmıştım. yaklaşık 80 adet var elimde. Gelseydim arkadaşların hepsine dağıtacaktık. Ancak gelemediğim için. Nasıl ulaştırırım bilemiyorum. Olmassa bana yakın birine verebilirim. Nasıl yapalım önerileriniz. Bu aksaklıktan dolayı özür diliyorum. Ama sağlık daha önemli.  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

2
Merhaba dostlar  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Artık palamarları çözmemize 1 gün kaldı. Hepinize, şimdiden iyi seyirler diliyorum. Pruvanız neta, keyfiniz gıcır olsun  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Yalova'da görüşmek üzere  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

An itibariyle listemizin hali...
Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
3
Merhaba,

Tekneniz ile ilgileniyorum. Tekne resimleri ve özelliklerini nereden edinebilirim?

Saygılar,

Serdal YAVAŞ
4
yaklasik 8 sene zevkle kullandigimiz 39.3, kanimca biraz hirt olmakla beraber talep edilen temel ihtiyaclara fazlasiyla cevap veren bir tekne. kisisel beklentilere gore cesitli yorumlara acik da olsa, oldukca saglam oldugunu dusunuyorum. cok ciddi firtinalarda, sert denizlerde bizi yari yolda birakmadi. teknenin kanimca yelken performansi averaj olsa da, seyir esnasinda verdigi keyif, her denizcinin nihayetinde yuzunu gulduren ve aradigi huzuru verebilen nitelikte. tasarim ve ic konforu ne eksik ne de fazla. sevdiklerinizle degerli zaman gecirmenizi engelleyebilecek bir falsosu bence yok. (uyumsuz misafirleriniz olmadigi surece Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap)

havuz kismi gorece konforlu ve genis, kiç tarafi aylakliga, dalislarda oteberi indirip bindirmeye, sirti cekerken rahat mudahale etmeye oldukca uygun. yanmar motoru bize hic problem cikarmamakla beraber bilhassa gostergelerdeki gitgeller zaten her canlinin tadacagi cinsten.

genis apaz seyir hizi, akdeniz averaj ruzgarlarinda cok yuk yok ise 7kts lere ulasabilse de orsasindan beklentiniz fazla olmamali. kanaatimce kaliteli ve hafif bir arma hatta harken rail sistemiyle guncellenmis bir duzenek, yelken basma ve camadan vurmada yasam kalitesini arttiracak ve eforunuzu minimize edebilecek etkenlerden birkaci.

her tekne sahibinin er ya da gec kacinilmaz modifikasyonlara girmesi tabiiki cyclades icin de gecerli. ozellikle uzerinde ciddi zaman geciriyor iseniz. yasini da goz onunde bulundurunca, solar panel eklemek, duzgun bir aku seti tertibati, navigasyon cihazlari, ledler, buz dolabi sorunsallari, tenteler, dogru çapa, yelkenler gibi devam eden irili ufakli donanimlar listesi hayatinizin bir parcasi oluverir.
 
5
ABD bayrağı devrinde Hırvatistan'a sörvey ve transfer için bir çok kez gittim. Sezon geldiğinde tekneler satılmamışsa tekrar kiralamaya koyuyorlar yani 1 Ocak tarihinde hatta daha önce kiralamalar başlıyor. Bu mevsimde satılık charter tekneleri ise genellikle kiraya verilemeyecek kadar kötü durumda oluyor. Bir hafta bile dayanmayacağına inanılan bir tekneyi satın alıp en az 2-3 hafta sürecek bir transferle Türkiye'ye getirmek en azından benim için düşünülemez. Ağustos-Eylül sonu gitmek en doğrusu gibi görünüyor. Beş yıl tüm kiralama firmalarının teknelere biçtiği ömürdür. Bu süre sonunda satarlar ve boşuna da satmazlar, gerçekten teknelerde sorunlar çıkmaya başlar. Bu sorunların bir kısmı öngörülebilir olsa da bir kısmını sörvey sonucunda bile kesin öngöremezsiniz. Bir transfer sırasında 5 yılını doldurmuş bir teknenin sağlam görünen ana yelkenini azami 18 knot havada yırttığımı hatırlıyorum.
6
Tamirhane / Ynt: Quick marka ırgat tamiri
« Son İleti Gönderen: Kıvanç Demir Dün, 22:38:40 »
Teşekkürler herkese , sonuçları paylaşicam
7
Avrupa standardı su altı bağlantıları için 5 yıl garanti öngörüyor. Pieinç flanş ve paslanmaz çelik vana ikilisinin ömrü de sanırım bunu iki katını bulabilir. Özellikle pirinç bağlama parçalarınin içindeki ana bileşenlerden biri olan çinko galvanik korozyonla eriyor ve süngerimsi bakır bir flanş geride kalıyor. Bu parçaların her yöne ciddi bir yükü standartlara göre taşıması lazım ama, süngerimsi bir bakır flanş bu yükleri taşıyamaz, üzerine tük binmedikçe ayakta kalıyor ama en küçük bir darbede kırılma olasılığı yüksek, önerim azami 10 yılda bir bağlantı ve vanaların değiştirilmesidir, buna hortum ve kelepçeleri de dahil etmelisiniz. Pahalı olsa da bronz flanş ve vana (marin) kullanırsanız bu dertten kurtulursunuz. Çinko bildiğiniz gibi tutya adıyla kendisi eriyip diğer metalleri koruma amaçlı kullandığımız metaldir. Pirinç içindeki tutya da bakırı korurken kendisi eriyip gidiyor.
8
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Vanaları wurth ün menteşe falan resimli ambalajı olan yaglayiciyla içerden biri aç kapa yaparken dışardan sıkarak yeğliyorum.Yanlis bir uygula mi gereksiz mi sizce? Sizce kaç yılda bir vana değişimi yapılmalı?
Valla herhalde 10 yıldan sonra değişmeli. Ben geçen sene karaya alıp, karinasını boyayıp suya attıktan 1 hafta sonra pis su deşarj vanası bozuldu. Tekne sudayken değiştirmek pek riskli oldu, değmez. Herhalde özellikle pis su hattındaki vana daha çabuk bozuluyor muhteviyatı dolayısıyla?
9
Lise son sınıf bitmek üzere, arkadaşımla Akyaka’ya gittik.üstümüzde şort,tişört...iskeleden atladım.arkamdan gelen sese dönüp baktığımda ,arkadaşımın kollarını biraz geriye doğru ama açık olarak suya batış çıkışından boğulmakta olduğunu anlayıp ,kıyıya çıkardım. Kendine gelince sordum.. sen yüzmeyi bilmiyormusun ? Bilmiyorum dedi. Niye atladın öyleyse dedim..?! sen atladın diye. Dedi. Ben de Oktay korsanım nedensellik ilkesine göre düşeceğim saati bileyim diye sordum. Yazmıştım ama çıkmamış .yazılarınızı okurken yiyecek içecek olmuyor yanımda ,dikkat ediyorum.siz de ..her an gülebilirsiniz!! DİKKAT! Gibisinden yazı başlığına işaret koysanız iyi olacak sanki.muhakkak siz daha iyi bilirsiniz.







10
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
.... efendi efendi oturun, işinizi öyle görün.

Bizim teknede küçük 1 TL büyük 3 TL. Bu şekilde pis su çekme parası çıkıyor Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Ayakta işeme cezası 30 TL. Daha yapan olmadı cezadan sonra
Sayfa: [1] 2 3 ... 10