0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    T. G.

Merhaba Sevgili Korsanlar,

11 metre boy 5 metre eninde kabuk teknenin İstanbul'dan İzmir'e transferi konusunda önerilerinizi bekliyorum.

Karayolu ile en meselesi yüzünden pek mümkün değil. Kamyona yanlamasına yüklenirse de köprü yükseklikleri en fazla 4,90 metre.

Çekerek götürme ise benim fikrim çok büyük bir miktar tutacak. Uygun yapacak bir tanıdık da olabilir.

farklı uygun önerilerinizi bekliyorum.

Selamlar,

Tufan Gürman
« Son Düzenleme: Eylül 14, 2018, 23:16:20 Gönderen: Tufan Gürman »


*

    A. Ç.

Deniz nakliyemiz pek yok ama bir ihtimal, deniz nakliyesi yapan bir geminin üstüne koyulabilir mi? İstanbul'dan Akdeniz'e giden herhangi bir gemi olabilir, yük üstüne alıp uygun bir yerde indirir, oradan sonra da çekilir. Bir alternatif de gırgır tekneleri olabilir. Gırgırlar kıçlarına yardımcı bot çekiyorlar, Onun yerine teknenin başını güverteye alırlar.

Bir alternatif de motor ve dümeni İstanbul'da donatıp, kendi imkanları ile inmektir. Tamamını İstanbul'da tamamlamak da iyi bir alternatif olabilir.


*

    N. D.

Ahmet kaptandan sonra yorum yapmak doğru değil ama, müsade ricasıyla ... İstanbul , tekne donatmakta Türkiyenin en profosyonel , tedariği en kolay şehiri , en iyi ustalar İstanbulda .. Ben İstanbuldan tekne alıp , kamyonla Trabzona getirmeye karar vermiş olsaydım da önce Pendiğe uğrar , motor , şanzıman ,şaft , pervane vs ... donanımını yaptırır sonra kamyona yüklerdim.Donanımım çok daha iyi ve buraya göre en az yüzde 30 ucuz olurdu ...
« Son Düzenleme: Eylül 15, 2018, 10:32:29 Gönderen: Nevzat Doğru »


*

    T. G.

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Deniz nakliyemiz pek yok ama bir ihtimal, deniz nakliyesi yapan bir geminin üstüne koyulabilir mi? İstanbul'dan Akdeniz'e giden herhangi bir gemi olabilir, yük üstüne alıp uygun bir yerde indirir, oradan sonra da çekilir. Bir alternatif de gırgır tekneleri olabilir. Gırgırlar kıçlarına yardımcı bot çekiyorlar, Onun yerine teknenin başını güverteye alırlar.

Bir alternatif de motor ve dümeni İstanbul'da donatıp, kendi imkanları ile inmektir. Tamamını İstanbul'da tamamlamak da iyi bir alternatif olabilir.

Ahmet Korsanım,

ilk önce motor, şaft ve pervane için önereceğiniz bir tersane veya usta var mı?

sonrasında yelken, ,iç su ve elektrik tesisatı yapacak tavsiyeniz?

veya bunların hepsini yapabilecek güvenilir ve işin ehli önerebileceğiniz usta?

desteğiniz işin şimdiden çok teşekkürler.


*

    A. Ç.

Özellikle önerebileceğim bir usta yok. Tuzla'da bu işi yapan bir çok iş yeri var. Kabuğun malzemesini belirtmemişsiniz. Ustalar için önemlidir. Bu konuda tecrübesi olanlar umarım bilgi verirler.

*

    T. G.

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Özellikle önerebileceğim bir usta yok. Tuzla'da bu işi yapan bir çok iş yeri var. Kabuğun malzemesini belirtmemişsiniz. Ustalar için önemlidir. Bu konuda tecrübesi olanlar umarım bilgi verirler.

Merhaba Ahmet Korsanım,

tekne kabuğu fiber.

kabuk sıfır değil. ama içerisinde bir şey yalnızca yelken direkleri var.

motor, elektrik ve su sistemi, yelkenler döşeme hepsi yeniden yapılacak.

Saygılarımla,
*

    A. Ç.

Baştan sona donatılacak demektir. Sadece motor donatıp sudan götürebilirsiniz veya tüm donatımı İstanbul'da yapabilirsiniz. Bu konuda tanıdığım kimse yok. Zaten iş bir çok konuyu kapsadığından kim olursa olsun işi alıp, parça parça yaptıracak.
*

    S. T.

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

İnternet üzerinden okurken mayıs-haziran 2018 sayısın da,profesyonel tekne taşıma firmaları ile yapılan röpörtajlara rastladım,belki onların bir çözüm önerisi olabilir.
*

    T. G.

Tüm Korsanlara ilgilerinden dolayı şimdilik teşekkür ediyorum.

Hepsini bir kerede yapacak bir yüklenici bulmak ve işi güzelce yazıp tarif edip güvenilir ellere teslim etmek en iyi seçim gibi gözüküyor.

Saygılarımla,
*

    M. A.

Pendikte (marina içinde) Espiga Yatçılık var. Çoğunu kendi yapabilir, diğerlerini taşere edebilir.
Bir konuşun, görüş/fiyat alın bence.