0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Oktay korsanım eski çıkan pervaneyi atmayın,göbeğindeki lastik temizlenip eski lastiğin serliğinde özelliğinde sıcak pres lastik basılabilir bilginiz olsun.Yedekte durur zor anlarda sizi kurtarır..
Malzeme ithalinin olmadığı dönemlerde impeller için göbek üstüne lastik döktürüp kullanırdık. Ben netice alamadım. Lastik sürekli boşa çıkardı.
Evet, kauçuk önce silindirlerde yoğrulur, sonra kalıba veya nereye koyulacaksa koyulur ve pişirilir. Ben de ayınşekilde yaptırmıştım ama metalin şeklinden mi, korozyona uğramasından mı, bilemiyorum, kauçuk hiç bir zaman göbeklere yeteri kadar tutunamıyordu. Sonuçta pervane içine uygulanan yöntem de aynıdır. İki metal arasına özellikle yüksek devirli dıştan takma motorlarda titreşimi azaltmak için kauçuk yapılıyor ama onarım için benim uygulayıcım başarılı olamadı ve o zamanın iyi kauçukçularındandı.
Umarım, iyi yapılmıştır. Sorun çıkmadı derken, yük altında denediğinizi varsayıyorum, yani yerine takıp motorla yüksek devirde ilieri ve geri gittiniz veya bir tezgaha bağlayıp pervaneyi ciddi bir güçle çevirmeye çalıştınız.