Servisin yaptığı kalibrasyona rağmen otopilot tatmin edici düzgünlükte bir rota tutamıyorsa MErem'in de dediği gibi dümen sistemindeki boşluk sebep olabilir. Elle dümen tutarken bunu kolaylıkla anlarsınız zaten.
Bence servis manuellerini indirip, kalibrasyon ve hassasiyet ayarlarını öğrenip tüm ayarları resetleyip-silip baştan kendiniz kalibrasyon yapın.
"Heading Error Correction" denilen şeyi
İngilizce manuellerde biraz daha detaylı ve düzgün bilgi var, Türkçe manuel hem biraz daha kısıtlı hem de Türkçesi biraz "gugıl Türkçesi" gibi!
Resimleri görebilmek için üye olmalısınız.
Üye Ol veya Giriş Yap(Türkçe manueller burada:
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız.
Üye Ol veya Giriş Yapİngilizceleri de burada:
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız.
Üye Ol veya Giriş Yap )
Mandalın atması ise mekanik bir problem..
Üzerinde bazı ayarlar var, yine manuelde nasıl yapılacağı anlatılıyor.
Eğer elle dümen tutarken bir gariplik-zorlanma-boşluk vb. yoksa sistemin düzgün çalışması gerekir.
Resimleri görebilmek için üye olmalısınız.
Üye Ol veya Giriş YapDenizci insan kendi kendininin servisi olmalı biraz..
Resimleri görebilmek için üye olmalısınız.
Üye Ol veya Giriş Yap