0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Burada Numune almanın öncelikli amacı aldığınız yeri mahkemeye verip Adaletin dipsiz kuyularına düşmek değilNumune verecek kadar malına güvenen yerden mazot almak ve aldığınız mazotun temiz olduğunu bilmekAyrıca deponuz 200 Lt ise siz aynı yerden zaman içerisinde 400 LT mazot alırsanız karışıklık iddiasını bertaraf etmiş olursunuz Gözden kaçan nokta istasyon deponuzdaki mazottan ziyade size verdiği numuneden sorumlu Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSizde zaten deponuza aldığınız mazot tan numune alıyorsunuz
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBurada Numune almanın öncelikli amacı aldığınız yeri mahkemeye verip Adaletin dipsiz kuyularına düşmek değilNumune verecek kadar malına güvenen yerden mazot almak ve aldığınız mazotun temiz olduğunu bilmekAyrıca deponuz 200 Lt ise siz aynı yerden zaman içerisinde 400 LT mazot alırsanız karışıklık iddiasını bertaraf etmiş olursunuz Gözden kaçan nokta istasyon deponuzdaki mazottan ziyade size verdiği numuneden sorumlu Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSizde zaten deponuza aldığınız mazot tan numune alıyorsunuzOktay bir litrede müsaade edilen yabancı madde oranları nedir ? Su için bir minima var mı mesela ? yoksa eser miktarda da yakalansa marazat çıkar mı?
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAşağıdakilerin tamamı bilgi içindir,Ticari gemilerde yakıttan numune alınması standart uygulamadır. Numune almakla kalmaz, numuneyi bağımsız laboratuvarlara göndererek analizini de yaptırırız. Yakıtın alındığı firma, gemiye 'bunker delivery note' adı altında, verdikleri yakıtın özelliklerini açıklayan bir belge verir. Bu belgede, yakıtın viskozitesi, yoğunluğu ve sülfür oranı belirtilmiştir. Son yıllarda yakıttaki sülfür oranı (hava kirliliği nedeniyle) önemli bir husus haline gelmiştir. Bir çok ülkede içinde belli oranların üzerinde sülfür bulunduran yakıtı yakamazsınız. Kötü yakıtla ilgili bir itirazınız olacaksa, numunesini aldığınız yakıtın, daha önce veya daha sonra aldığınız yakıtla karışmamış olması gereklidir. Aksi taktirde elinizde numune dahi olsa, teknenizdeki yakıt karışık olduğundan bir hak iddia edemezsiniz. Selametle... İyi ama o zaman benim numune almamın ne faydası olacak delil teşkil etmeyecekse. Çünkü bende tek depo var ve muhakkak bir önceki yakıtla karışacak. "2" nolu yanıtta tam da bu konuya değinmiştim.
Aşağıdakilerin tamamı bilgi içindir,Ticari gemilerde yakıttan numune alınması standart uygulamadır. Numune almakla kalmaz, numuneyi bağımsız laboratuvarlara göndererek analizini de yaptırırız. Yakıtın alındığı firma, gemiye 'bunker delivery note' adı altında, verdikleri yakıtın özelliklerini açıklayan bir belge verir. Bu belgede, yakıtın viskozitesi, yoğunluğu ve sülfür oranı belirtilmiştir. Son yıllarda yakıttaki sülfür oranı (hava kirliliği nedeniyle) önemli bir husus haline gelmiştir. Bir çok ülkede içinde belli oranların üzerinde sülfür bulunduran yakıtı yakamazsınız. Kötü yakıtla ilgili bir itirazınız olacaksa, numunesini aldığınız yakıtın, daha önce veya daha sonra aldığınız yakıtla karışmamış olması gereklidir. Aksi taktirde elinizde numune dahi olsa, teknenizdeki yakıt karışık olduğundan bir hak iddia edemezsiniz. Selametle...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAşağıdakilerin tamamı bilgi içindir,Ticari gemilerde yakıttan numune alınması standart uygulamadır. Numune almakla kalmaz, numuneyi bağımsız laboratuvarlara göndererek analizini de yaptırırız. Yakıtın alındığı firma, gemiye 'bunker delivery note' adı altında, verdikleri yakıtın özelliklerini açıklayan bir belge verir. Bu belgede, yakıtın viskozitesi, yoğunluğu ve sülfür oranı belirtilmiştir. Son yıllarda yakıttaki sülfür oranı (hava kirliliği nedeniyle) önemli bir husus haline gelmiştir. Bir çok ülkede içinde belli oranların üzerinde sülfür bulunduran yakıtı yakamazsınız. Kötü yakıtla ilgili bir itirazınız olacaksa, numunesini aldığınız yakıtın, daha önce veya daha sonra aldığınız yakıtla karışmamış olması gereklidir. Aksi taktirde elinizde numune dahi olsa, teknenizdeki yakıt karışık olduğundan bir hak iddia edemezsiniz. Selametle... İyi ama o zaman benim numune almamın ne faydası olacak delil teşkil etmeyecekse. Çünkü bende tek depo var ve muhakkak bir önceki yakıtla karışacak. "2" nolu yanıtta tam da bu konuya değinmiştim. Elinizde numunesi olan yakıt, bir başka yakıtla karışmışsa, makinanızdaki hasarın önceki yakıtın kalitesizliğinden oluşması ihtimali de olduğundan bir hak iddia etmeniz güçleşiyor. Tek tankınız varsa ve elinizde tankınızda bulunan tüm yakıtların numuneleri varsa işe yarayabilir. Ancak yasal olarak numune almakla iş bitmiyor. Numunenin analiz edilmesi, kötü yakıt nedeniyle makinanızda oluşan hasarın belirlenmesi, fotoğraflarının çekilmesi, makinanızın çalışma saatlerini gösterir belgelerin toplanması vs.vs. bir sürü delil gerekiyor. Mahkemelerimizin durumu da belli yani astarı yüzünden pahalıya gelebilir.Selametle...