0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    N. D.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #30 : Ekim 17, 2018, 14:40:39 »
Baltabrun hatta terse dönük brunlar genelde katamaranlarda (hizli katamaranlarda bulunur) capalari ortada oldugundanda herhangi bir capariz
olmaz.
 Bilhassa geriye dönük yani negativ burunlarin suyu yarmasi ve su sicratmasinin cok az oldugu dolayisiylan hizda cok yararli oldugu
tespit edilmistir, monohul teknelerde negativ brun sorunlu olacagindan pek kullanilmiyor hele bizim gibi gezi teknelerinde ise daha az.


Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


*

    H. E.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #31 : Ekim 17, 2018, 14:56:25 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
...
 Bilhassa geriye dönük yani negativ burunlarin suyu yarmasi ve su sicratmasinin cok az oldugu dolayisiylan hizda cok yararli oldugu
tespit edilmistir, monohul teknelerde negativ brun sorunlu olacagindan pek kullanilmiyor hele bizim gibi gezi teknelerinde ise daha az.


Bu da gezi teknesi:

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


*

    O. E.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #32 : Ekim 17, 2018, 15:29:15 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
...
 Bilhassa geriye dönük yani negativ burunlarin suyu yarmasi ve su sicratmasinin cok az oldugu dolayisiylan hizda cok yararli oldugu
tespit edilmistir, monohul teknelerde negativ brun sorunlu olacagindan pek kullanilmiyor hele bizim gibi gezi teknelerinde ise daha az.


Bu da gezi teknesi:

Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


bi tur verselerde gezsek


*

    M. A. Z.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #33 : Ekim 17, 2018, 16:47:41 »
Bir denizaltının beyaza boyanmış hali gibi. Zevkler tartışılamaz tabi ama farklı tasarım yapmak isterken ... neyse.


*

    Ü. Ö.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #34 : Ekim 17, 2018, 17:10:58 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

  ...monohul teknelerde negativ brun sorunlu olacagindan pek kullanilmiyor ...


Çok bilindik bir markada, monohol teknede gördüm ters açili, daha yeni gördüm de, bulamadim bir türlü.

*

    S. Ç.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #35 : Ekim 17, 2018, 17:40:50 »
Kaan korsanın teknesi çok güzel..

2005-2008 arası 45 fitlik jano tekneleri tasarımından dolayı acaip geniş ve büyük görünür..

Charter da çok kullanmışlığım var..oda genişlikleri ,salonun büyüklüğü ve tavan yükseklikleri süper..havuzluktan salona iniş çok rahat..

Yeni teknelerin TL bazında ederi anlamsız yükseldiği için bu yaştaki teknelere döneyim düşüncesindeyim..

Kaan korsanın teknesinin bana uymayan bir iki şeyi var..motor saati önemli değil ama ön kabinin tek olmayışı ve ana yelkenin toplama olması...

En kısa zamanda satacaktır diye düşünüyorum..fiyatınıda TL olarak verdiği için takdir edilmeli..
« Son Düzenleme: Ekim 17, 2018, 17:42:41 Gönderen: Serdar Çırak »
*

    O. E.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #36 : Ekim 17, 2018, 18:41:00 »
Gerçekten güzel Tekne,
Yaz ortasında yanyana geldik bir tanesi ile içini gezme fırsatım oldu çok hoşuma gitti.
Ancak benim gördüğüm başta tek kamara vardı...
Kaan Korsan'ın tekneside çok güzel görünüyor umarım istediği gibi satar.
Benim merak ettiğim,

Jeanneau kullananlar kolay kolay başka markaya geçmiyor, acaba Kaan korsan yine Jeanneau 'mu tercih edecek yoksa başka bir marka'ya mı dönecek....

Misafir ağırlıyanlar Benatau dan yana kullanıyorlar tercihlerini Geniş havuzluk için..
« Son Düzenleme: Ekim 17, 2018, 18:42:24 Gönderen: Oktay Eryılmaz »
*

    K. Y.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #37 : Ekim 17, 2018, 19:18:29 »
Serdar korsan;

Tespitleriniz oldukça yerinde olmuş. Eklemekde fayda gördüğüm bir husus da;  ön ile arka kabinler beş dakika gibi bir süre içerisinde tek kamara haline dönüşebiliyor. Kullanım kitabında anlatımı mevcuttur.
Aradaki bölmeleri kolaylıkla çıkarıp, 2 ve 3 kamara layoutları da kullanılabiliyor.

Ana yelkenin kullanımı; takdir ettiğiniz gibi, direk içine sarılanlar kadar kolay olmamakla birlikte, gerek arıza yapmaması, gerekse çeşitli yelken cinsilerinin (lamine/balenli/dakron vb) kolaylıkla kullanılabilmesi açısından fayda sağlıyor. Bildiğim kadarı ile, sarma yelken imalatlarında tek cins  malzeme kullanılıyor. Tek başına yelken basmak için ise bir ritüel oluşturmam ve birazda yorulmam gerekiyor.
Sonraki teknem için bu konu ile değilde, kasaradaki vinç'in elektrikli olup, olmaması ile işgileneceğim, galiba.

Tekrar teşekkürler..



Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Kaan korsanın teknesi çok güzel..

2005-2008 arası 45 fitlik jano tekneleri tasarımından dolayı acaip geniş ve büyük görünür..

Charter da çok kullanmışlığım var..oda genişlikleri ,salonun büyüklüğü ve tavan yükseklikleri süper..havuzluktan salona iniş çok rahat..

Yeni teknelerin TL bazında ederi anlamsız yükseldiği için bu yaştaki teknelere döneyim düşüncesindeyim..

Kaan korsanın teknesinin bana uymayan bir iki şeyi var..motor saati önemli değil ama ön kabinin tek olmayışı ve ana yelkenin toplama olması...

En kısa zamanda satacaktır diye düşünüyorum..fiyatınıda TL olarak verdiği için takdir edilmeli..
*

    K. Y.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #38 : Ekim 17, 2018, 19:25:34 »
Oktay Korsan;

Hedefte; elbette, jeanneau var. Bu tekneleri diğerlerinden çok seviyor be güveniyorum. Lakin, model yılı fazla yükselmeyecek.

Yarın Avusturalyalı bir aile ile Çiftlik koyunda buluşacağım. 110 bin avro demiştim. Görmek istiyorlar. Bakalım, hayırlısı.

İlginize teşekkür ederim


Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Gerçekten güzel Tekne,
Yaz ortasında yanyana geldik bir tanesi ile içini gezme fırsatım oldu çok hoşuma gitti.
Ancak benim gördüğüm başta tek kamara vardı...
Kaan Korsan'ın tekneside çok güzel görünüyor umarım istediği gibi satar.
Benim merak ettiğim,

Jeanneau kullananlar kolay kolay başka markaya geçmiyor, acaba Kaan korsan yine Jeanneau 'mu tercih edecek yoksa başka bir marka'ya mı dönecek....

Misafir ağırlıyanlar Benatau dan yana kullanıyorlar tercihlerini Geniş havuzluk için..

*

    S. Ç.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #39 : Ekim 17, 2018, 19:29:47 »
Sekiz sene boyunca sarma ana yelken kullanınca..diğeri bana uzay teknolojisi gibi geliyor..Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Ön kabin nasıl tek e dönüşebilirki..aradaki panel kalkınca o bilindik ana kamara oluşamaz ki..
*

    K. Y.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #40 : Ekim 17, 2018, 19:41:50 »
Aradaki paravan kalkınca iki kapıdan girişi olan tek bir kabin elde edilmiş oluyor. Bu sayede ikiz yatak hacmine de ulaşılmış oluyor. O kadar.

Pek bilindik bir kamara şekli değil, tabi ki. İhtiyaca göre kişiselleştirilebilen bir layout ve kullanım rahatlığı hedeflenmiş olduğunu söyleyebilirim.

Ben hiç oynamadım, layoutlar ile. İhtiyaç duymadım.




Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Sekiz sene boyunca sarma ana yelken kullanınca..diğeri bana uzay teknolojisi gibi geliyor..Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Ön kabin nasıl tek e dönüşebilirki..aradaki panel kalkınca o bilindik ana kamara oluşamaz ki..
*

    O. E.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #41 : Ekim 17, 2018, 20:17:07 »
Evet hemde kocaman oluyor
Fakat Boyu en yapılıyor
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
« Son Düzenleme: Ekim 17, 2018, 20:20:06 Gönderen: Oktay Eryılmaz »
*

    S. Ş.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #42 : Ekim 18, 2018, 07:21:29 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Evet hemde kocaman oluyor
Fakat Boyu en yapılıyor
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


Burunda yatan gece yanındakini uyandırmadan  tuvalete nasıl kalkıyor Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    N. D.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #43 : Ekim 18, 2018, 22:29:11 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Sekiz sene boyunca sarma ana yelken kullanınca..diğeri bana uzay teknolojisi gibi geliyor..Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Ön kabin nasıl tek e dönüşebilirki..aradaki panel kalkınca o bilindik ana kamara oluşamaz ki..
Bende  basta sarma olmazsa olmaz diyordum, cünkü bende 8-10 sene sarma kullandim.

Bir keresinde rüzgar 40 lara ciktiginda ana yelkeni kapatamadim, zor anlardan sonra sorunun bumba arabasinin rayinin tuzla dolup takilmasindan kaynaklandigini sonradan tespit ettim.

Her sistemin kendine göre avantaji var tabi, Himelay da klasik yelkenlerden memnunum, tüm yelkeni indirmem 10 saniye sürmüyor.
Biraz daha isi cok iste layziback kapat ac falan ama onuda zevlen yapiyorum bana kendimi yelkenci, denizci gibi hisettiriyor  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

 birazda alismak gerekiyor herhalde
*

    O. E.

Ynt: Jeanneau Sun Odyssey 45
« Yanıtla #44 : Ekim 19, 2018, 08:50:30 »
Ben hala korku dolu gözlerle bakıyorum bu lazybag ana yelkenlere

Kaptan ‘ın ruh hali hemen belli oluyor lazybag durumundan.
Bazıları üstüngörü toplanmış daha doğrusu dağınık bırakılmış , bazıları çok itina ile toplanmış üst fermuarı kapatılmış ...
Nereden bakarsan benim gibi tembel adam işi değil....

Ancak anlamadığım bir durum şu

Bu yelkenli tekne üreten firmalar ve bunların ana tedarikçileri
(Direk , Yelken , Vinç , Su deposu ve diğerleri)  zerre kadar innavasyonu, arge yi önemsemiyorlar.

Biraz inceledim Senelerdir iki baz üzerinden ana yelken kullanıyolar.
Klasik ve sarma

Dünya kadar geliştirilecek sistem bulunur.
Kıytırık bahçe tentesinde kullanılan teknoloji bile bunlardan daha gelişmiş..