0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
benimde md2002 motorum var aynı şekilde yağ kaçırma problemim var ama pompanın contasından kaçırıyor benimkisi, silindir contasından değil, ben söküp würtün sıvı contası ile contalamayı düşünüyorum açıkçası, eğer oda çözüm olmazsa klinger conta kestirmeyi düşünüyorum, ürün kullanımından sonra benide bilgilendirirmisin ?
Motoru tanıdığım için söylüyorum, tahminimce motoruuz altından değil, motoru karşına aldığında sağ tarafında yakıt pompasının birleştiği alanlardan kaçırıyordur, bir tane balata spreyi alarak motoru dıştan güzelce fıslatarak temizleyin, daha sonra çalıştırıp takip ettiğinizde kaçağı bulacaksınız
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapMotoru tanıdığım için söylüyorum, tahminimce motoruuz altından değil, motoru karşına aldığında sağ tarafında yakıt pompasının birleştiği alanlardan kaçırıyordur, bir tane balata spreyi alarak motoru dıştan güzelce fıslatarak temizleyin, daha sonra çalıştırıp takip ettiğinizde kaçağı bulacaksınızOnur korsan ,balata spreyını karbonlaşmış yerlerde o kömürümsü tabaka yumuşasın diye kullanıyorum.Motor yuzeyındeki boyalı yerlere zararı olmuyor mu ,anladığım motoru bu spreyle temızlıyorsun ,ilginç geldi bilmiyordum böyle kullanıldığını
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapMotoru tanıdığım için söylüyorum, tahminimce motoruuz altından değil, motoru karşına aldığında sağ tarafında yakıt pompasının birleştiği alanlardan kaçırıyordur, bir tane balata spreyi alarak motoru dıştan güzelce fıslatarak temizleyin, daha sonra çalıştırıp takip ettiğinizde kaçağı bulacaksınızOnur korsan ,balata spreyını karbonlaşmış yerlerde o kömürümsü tabaka yumuşasın diye kullanıyorum.Motor yuzeyındeki boyalı yerlere zararı olmuyor mu ,anladığım motoru bu spreyle temızlıyorsun ,ilginç geldi bilmiyordum böyle kullanıldığını Bende basıyorum wd40,ı 15 günde bir nasıl olsa para değil Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap bıcı bıcı yaptırıyorum bir selfi çubuğu buldum balata sipreyi ile bir kere temizliyecegim ondan sonra telefon ile yeri tespit etmeye çalışacağım ali usta doğruyu söylüyor ama aslında contayı değiştirmek lazım oda anca bahara zaten bu konudanda anlaşılan bu malzeme geçici bir çözüm sunuyor conta şişirme işi hikaye
Birde bu volvo motorlarda ısıtma bujisi olmadığı için marinalarda elektrik olan yerlerde arkadaşların saç kurutma makinası ile marinadan ayrılmadan kışın ısıttıklarını duydum doğrumudur bu söylenen?
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBirde bu volvo motorlarda ısıtma bujisi olmadığı için marinalarda elektrik olan yerlerde arkadaşların saç kurutma makinası ile marinadan ayrılmadan kışın ısıttıklarını duydum doğrumudur bu söylenen?Motoru ısıtmak için kompresyon kolu var hemen yakıt filtresinin üzerinde subap kağaına monte, bu kolu sola çevirdiğinizde motor kompresyonu tamemen bitiyor, (yanılmıyorsam emme yada egsoz subaplarını devreden çıkartıyor) bu şekildeyken bi 20-30 sn marş basıyorum, motor çalışabilecek sıcaklığa geliyor daha sonra kompresyon kolunu tekrar sağa eski yerine alıp çalıştırıyorum anında çalışıyor