0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    E. Y.

Hadi geçmiş olsun. İnşallah daha sık görürüz denizlerde salınırken Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


*

    H. Z.

Sağol Erol abicim.  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


*

    Ö. Y.

hayırlı olsun... bir tur verirsin artık


Sent from my iPhone using Tapatalk


*

    H. Z.

Ne zaman dersen, ama dümeninde fiyakalı  bir fötögraf isterim Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


*

    H. Z.

Marş aküsü bitmişti, tamamıyla benim hatam both salterden yanış tarafı secmisim.

Şimdi; akü 2 saat şarj edildikten sonra redresorle yaklaşık 5 dakika sonra sıfıra dusuyor. Daha uzun şarj sonrası bu akunun kurtulma ihtimali var mıdır?

*

    S. Ş.

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Marş aküsü bitmişti, tamamıyla benim hatam both salterden yanış tarafı secmisim.

Şimdi; akü 2 saat şarj edildikten sonra redresorle yaklaşık 5 dakika sonra sıfıra dusuyor. Daha uzun şarj sonrası bu akunun kurtulma ihtimali var mıdır?

Açık sulu ise bi akü ise, su kontrol edılip  ,yeniden sarja alınabilir
*

    H. Z.

Sorun çözüldü, resresörü şalterden açıp kapıyordum. Meğer Kenan temizlik yaparken redresörü üzerindeki düğmeden kapamış yanlışlıkla. Güneş panelleri de sadece tenviratı beslesiğinden marş aküyü şarjlamamış. Şimdi 2 saat şarj sonrası şakır şakır basıuor akü. Sabaha kadar şarjda kalacak Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    H. Z.

2008 senesinde yapılan güverteyi marangozumuz maalesef, kayıtları küpeştelere bağlamadığından tiklerin arasından su aldığından çürüdüğünü farkettik.

Komple güverte işine girişiverdiğimizin resmidir aşağıdaki.



Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    H. Z.

Bizim hatchler 1973 senesinde nasıl yerine takıldıysa aynen öyle duruyorlar. Vidaları da alüminyum. Bilirsiniz, Alüminyum farklı metal sevmez.

Şimdi sevgili marangoz Orhan Ustamız bunları matkapla çürüterek çıkaracak. Eloksala gitse de 'hani biraz daha bakılmlı ama zamanın verdiği yıpranık, tuz hasarı  delikler pek kaybolmaz ama pleksisini tertemiz çıkarıırz dedi sevgili dostlardan Haydar.

Şimdi bu kadar az biraz klasik tekneye yep yeni hatch yerine, o zmanların teknolojisi eski hatchlerini revize edip koymalı bence..


Amaaan, anlatırım sonuçları.. Yenisini alıp kolaya kaçmaycez. Maşallah bu, satmaya kıyamadığım gülüm..
*

    H. Z.

Baş üstü bugün 2x10mm marin kontraplakla lamine edilerek kaplandı.

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    H. A.

*

    H. Z.

İkinci, nostalji,

*

    Ş. Ö.


Güverte restorasyonu yaparken pek çok çözüm üretilmiş fikir alınabilir.Ayrıntılı demostratif