0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Cenk Korsanım söylediğiniz her iki metod da uygulanabilir, yalnız videoda gördüğüm sert havada bunların fayda edebileceğini zannetmiyorum ,rüzgar ve dalga tam bordadan geliyor ve çok sert .Keşke hava durumunu önceden kestirebilip avara etselermiş
Diğer bir metod ise, rüzgarın sizi rıhtıma basacağını biliyorsanız, yanaşmadan önce demirinizi (yeterli bir mesafede ve uygun bir açıda) atar sonra yanaşırsınız. Böylece demirinizi vira ederek teknenizin başını rüzgara karşı açabilirsiniz. Bu durumda da teknenizin kıçı sancaktan rıhtıma yaslayacağından yine bolca usturmaçayla emniyete alınmalıdır. Selametle...
...Videonun başında ilk tekne Cenk korsanın söylediği 2. yöntem ile avara olmuyor mu?
Sanki önce demir atmış ve kıçtan kara olmuş, sonrasında demir taramış ve rıhtıma yaslanmış olabilirmi acaba ?...
Sanırım teknenin motoru çalışmıyor, yoksa Cenk korsanın söylediği metodların birisiyle kolayca çıkabilirdi. Ben 1. Metodu birkaç kez uyguladım. İşin içinde birazda acemilik var. Bir sürü halat suda, tekneyi açmak için itiyorlar , açmaz halatı bağlı açamıyorlar.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSanırım teknenin motoru çalışmıyor, yoksa Cenk korsanın söylediği metodların birisiyle kolayca çıkabilirdi. Ben 1. Metodu birkaç kez uyguladım. İşin içinde birazda acemilik var. Bir sürü halat suda, tekneyi açmak için itiyorlar , açmaz halatı bağlı açamıyorlar. O tekneyi bimini dikmelerinden tutarak itmeleri içimi burktu. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap