0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Merhaba Ali korsanım talebiniz üzerine ürünle ilgili bilgileri paylaşıyorum.Ürünün kauçuk özellikleri, Ana bileşenleri %70 tabii kauçuk %30 sentetik kauçuğun karışımından oluşur. Bu karışıma ilave olarak birçok kimyasal kullanılır. kullanım alanına göre; atmosferik şartlara dayanımını sağlayan, vulkanizasyon (ürünün pişirilmesi) aşamasında kauçuğun homojen şekilde pişmesini sağlayan, aşınma direncini max. seviyeye ulaştıran ve kauçuk sertlik derecesini talep edilen seviyede tutan kimyasallar kullanılır. Ortaya çıkan hammadde test kalıplarında pişirilir sonrasında teste tabi tutulur.(elastikiyet, çekme kopma, shore sertliği ölçümü gibi) Testi geçen hammadde baskıya hazırdır. Sizinde bahsettiğiniz gibi yerli üretim ürünlerin avrupa dan ithal ürünlere göre itibarı maalesef düşüktür. Buna sebep olan nedenler birçok yerli firmaların ürünlerinin kullanım alanlarında maruz kalacağı şartları bilmemesi yada gözardı etmesinden kaynaklıdır.Yanmar motor takozunun bize talebi sırasında getirilen ürünlerden birçoğunda benzer sebeplerle takozun görevini yapması sonlanmıştır. En çok karşılaşılan sorun şöyledir. Takozun metal aksamının paslanması ve metal ile kauçuğun yapıştığı bölgeye işlemesi sonucunda metal ile takoz birbirinden ayrılır. Bunun önüne geçmek için metal aksamın tamamının(saplama ve somunları dahil) paslanmaz çelikten üretilebilir. Şuana kadar olan üretimimizde orijinal ürüne sadık kaldık fakat Talep edilir ise paslanmaz çelik ile üretimi yapılacaktır.Saygılar dilerim Korsan dostlarım. Pruvanız Neta olsun.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapMerhaba Ali korsanım talebiniz üzerine ürünle ilgili bilgileri paylaşıyorum.Ürünün kauçuk özellikleri, Ana bileşenleri %70 tabii kauçuk %30 sentetik kauçuğun karışımından oluşur. Bu karışıma ilave olarak birçok kimyasal kullanılır. kullanım alanına göre; atmosferik şartlara dayanımını sağlayan, vulkanizasyon (ürünün pişirilmesi) aşamasında kauçuğun homojen şekilde pişmesini sağlayan, aşınma direncini max. seviyeye ulaştıran ve kauçuk sertlik derecesini talep edilen seviyede tutan kimyasallar kullanılır. Ortaya çıkan hammadde test kalıplarında pişirilir sonrasında teste tabi tutulur.(elastikiyet, çekme kopma, shore sertliği ölçümü gibi) Testi geçen hammadde baskıya hazırdır. Sizinde bahsettiğiniz gibi yerli üretim ürünlerin avrupa dan ithal ürünlere göre itibarı maalesef düşüktür. Buna sebep olan nedenler birçok yerli firmaların ürünlerinin kullanım alanlarında maruz kalacağı şartları bilmemesi yada gözardı etmesinden kaynaklıdır.Yanmar motor takozunun bize talebi sırasında getirilen ürünlerden birçoğunda benzer sebeplerle takozun görevini yapması sonlanmıştır. En çok karşılaşılan sorun şöyledir. Takozun metal aksamının paslanması ve metal ile kauçuğun yapıştığı bölgeye işlemesi sonucunda metal ile takoz birbirinden ayrılır. Bunun önüne geçmek için metal aksamın tamamının(saplama ve somunları dahil) paslanmaz çelikten üretilebilir. Şuana kadar olan üretimimizde orijinal ürüne sadık kaldık fakat Talep edilir ise paslanmaz çelik ile üretimi yapılacaktır.Saygılar dilerim Korsan dostlarım. Pruvanız Neta olsun.İtirazım var.Ben bu ürünü asla kullanmam. Ve kimseye onermem. Nedenine gelince: Deniz ortamında korozyon vardır. Zaman içinde kauçuk demirden ayrılır. Ve birgün motorunuza yol verdiğinizde motorunuz yatağından fırlar ,ileri,geri yana ,nereyi isterse oraya gider. Bu üründe dizayn hatası var. Çözüm: kauçuk kopsa da üst parça alt parçadan ayrılmamalı. Bunları yazarken şunu da belirtmeliyim: Sen kimsin de bunları yazıyorsun derseniz cevabım 75 yaşındayım muhendisim. İyi bir mekanikciyim ve uzun yıllar makina dizaynı tecrübem vardır. Ayrıca 50 yıllık deniz tecrübem vardır. Bilmem yeterli olurmu?
hüseyin korsanım perşembe pazarında profösör lakaplı bir hırdavatcı var dükkanı darmadağınık ben ona yanmarın esnek takozunu götürdüm boyut olarak aynısını yaptıesnekliği fazla değil ama motor titreşim yapsada 2 senedir sorunsuz kullanıyorum
Merhaba Kahraman korsanım. Sizinde bahsettiğiniz gibi takozun metallerinin kauçuktan ayrılması yada kopması seyir halindeki tekneyi çok ciddi riske sokar. Bunun çözümü alttan çektirmeli takoz modelleri olabilir. Bahsettiğiniz takoz modelinin örneğini linkte paylaşıyorum. Buna benzer dizaynda çok fazla motor takozu modelimiz var fakat dizayn hatası olarak gördüğünüz takoz yanmar ın orjinal takoz dizaynıdır. Yanmar marka yeni bir motor aldığınızda motor bu takozlar ile gelecektir (1gm-4jh arası) Benim düşünceme göre yanmar gibi 100 yıllık firmanın motor takozlarında dizayn hatası yoktur. Vibrasyon sönümlemesi diğer model takozlardan çok daha üstündür. Gerekli bakımı ve kontrolleri yapılırsa uzun ömürlü ve güvenlidir Saygılar. Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap