0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    Z. G.

Ynt: Tekneler evriliyor mu?
« Yanıtla #105 : Şubat 02, 2020, 16:55:12 »
Türkiyede insanlar önce makul karla iş yapmayı öğrenmeli  .

50 kg kanoya 10 000 tl üstü fiyat konursa o proje ölü doğar .

50 kg fiber malzeme  kaba taslak 30 polyester + 20 kg cam elyaf  + Mek peroksit ve kobalt + jelkot .

Taş çatlasa 1200 tl . Sonrası işçilik ve kar oranı .

Şu an ki kafayla  100 yıl daha buralardayız , biz değil tabi ülke . Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Biz sonsuz avlaklara  intikal etmiş oluruz .
« Son Düzenleme: Şubat 02, 2020, 16:56:55 Gönderen: Zerin Güney »


*

    A. Ç.

Ynt: Tekneler evriliyor mu?
« Yanıtla #106 : Şubat 09, 2020, 13:10:18 »
Anlamadım....

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Son zamanlarda insanlar havuzluktan çıkmasınlar diye mandar ve iskotaları makaralarla havuzluğa yönlendirdilier, yetmedi, ana drek içine sarma ana yelken yaptılar ki insanlar havuzluktan hiç çıkmasınlar. Şimdi başa geçmek için tekne üzerine karayolu yapıyorlar...


*

    E. S.

Ynt: Tekneler evriliyor mu?
« Yanıtla #107 : Şubat 09, 2020, 13:32:40 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Anlamadım....

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Son zamanlarda insanlar havuzluktan çıkmasınlar diye mandar ve iskotaları makaralarla havuzluğa yönlendirdilier, yetmedi, ana drek içine sarma ana yelken yaptılar ki insanlar havuzluktan hiç çıkmasınlar. Şimdi başa geçmek için tekne üzerine karayolu yapıyorlar...

Baş üstüne güneşlenmeye geçerken kolaylık olsun diyedir Ahmet Kaptanım:))


*

    Ö. Ö.

Ynt: Tekneler evriliyor mu?
« Yanıtla #108 : Mart 14, 2020, 17:11:43 »
 Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


Amaç hep daha ferah ve geniş alan yaratmak.


*

    F. B. D.

Ynt: Tekneler evriliyor mu?
« Yanıtla #109 : Mayıs 24, 2020, 14:27:30 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Lucas çok eski zamandan beri Gezgin Korsan teknesi. Adnan MAhçup Korsan ilk sahiplerindendi. Sonra Özgür Evren ve başka sahipleri oldu. Şu anda gayet iyi durumda.

Bu tür üretim işi iyi olur ama Türkiye'de işin başında duracak adam bulmak zor. Ayrıca tek şans Avrupa'ya satmak olabilir.
Hakan Korsanım, Lucas hakkındaki güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim, ümit ediyorum bundan sonra su üzerinde kaldıkça hep bu isimle anılacak ve her geçen gün daha da güzel görünecek.

Benim de hep aklımdaki soru işaretlerinden biridir Türkiye'de c27 ve c22 gibi teknelerin üretilemeyişi, optimum bir donanımla toplu üretimde oldukça ekonomik bir opsiyon olacaktır halkımız için de, hem satın alım hem de charter için. Yunanistan'daki aynı tasarım Jaguar 27'lerden oluşan flotillalar yakın geçmişe kadar oldukça aktif kullanılmaktaydı.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

*

    Ç. A.

Ynt: Tekneler evriliyor mu?
« Yanıtla #110 : Mayıs 24, 2020, 23:56:24 »
Gemi inşa mühendisi çok yakın bir dostum ile bu konuyu bir seyirdeyken konuşmuştuk.
Özellikle yelkenli teknelerdeki formdan bahsetmiştik. Eski fiber yelkenliler neredeyse bir triandil gibi kıç kısmı çok dar şekilde imal edilirmiş. Bunun çok önemli bir özellik olduğu düşünülürmüş. Gelişen teknoloji ile teknelerin kıç kısmının bu formunun teknenin performansı üzerinde pek etkisi olmadığı fark edilmiş. Bu nedenle günümüzde daha geniş alan sağlayan geniş kıça sahip tekneler üretiliyor. Bilim geliştikçe doğru bildiğimiz yanlışlar da değişiyor.