0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    Çevrimiçi Ahmet Çelenoğlu

  • * Gezgin Korsan
  • 8.517
    • Yaşadığı Şehir
  • İstanbul
    • Sosyal Ağ Hesapları
    • Eğitim, tekne danışmanlığı, sörvey
Ynt: Dizel ısıtıcı egzost çıkışı
« Yanıtla #15 : Mayıs 09, 2018, 14:26:16 »
Tekneler yattığında bordalarının sadece ortaya yakın kısmı suya girer. Baş ve kıçta bordalar genellikle su seviyesinin üstünde kalır.

Bir tekne limanda güvenliktedir, ancak tekneler limanda durmak için yapılmazlar.
*

    Çevrimdışı Mustafa Elbaş

  • * Gezgin Korsan
  • 186
    • Yaşadığı Şehir
  • İstanbul
    • Tekne Adı
  • SHELMA Viaport TUZLA
Ynt: Dizel ısıtıcı egzost çıkışı
« Yanıtla #16 : Mayıs 11, 2018, 12:03:04 »
Cengiz korsanın da bahsettiği gibi yolculuk esnasında iki yandan gelen havanın ortasında kalan egzost gazının dümen mahallinde risk yaratması beni biraz endişelendiriyor.
S/Y SHELMA
*

    Çevrimdışı Hikmet Tür

  • * Gezgin Korsan
  • 60
    • Yaşadığı Şehir
  • İstanbul
Ynt: Dizel ısıtıcı egzost çıkışı
« Yanıtla #17 : Mayıs 20, 2018, 10:51:30 »
egzost çıkışının kıç tarafta olmasının en önemli özelliği konfor yüzündendir. özellikle geceleri egzost sesini vede durgun havalarda egzost kokusunuda  arka tarafa atarak daha fazla konfor sağlanmıştır denilebilir.
egzost borusunun katalogta belirtilen den daha uzun olmaması ve gas sızıntısı ve ısı izolasyonu da gözetilmelidir.