0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap.Bu korumacılık olarak değerlendirilmemelidir.Denizcilikte kimi koruyoruz?Koruma yasakla değil destekle, teşvikle, plan-program, altyapı, eğitim vb ile olur.öZgür (mobil)Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap.Bu korumacılık olarak değerlendirilmemelidir.Denizcilikte kimi koruyoruz?Koruma yasakla değil destekle, teşvikle, plan-program, altyapı, eğitim vb ile olur.öZgür (mobil)
.Bu korumacılık olarak değerlendirilmemelidir.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap.Bu korumacılık olarak değerlendirilmemelidir.Denizcilikte kimi koruyoruz?Koruma yasakla değil destekle, teşvikle, plan-program, altyapı, eğitim vb ile olur.öZgür (mobil)
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap... Daha ne yapabilirler mesela?Yurtdışından ikinci el tekne alıp TR bayrağı çekmek halen yasak mesela.öZgür (mobil)İkinci el tekne ithalatı asla olmaz ,olmamalı da zaten.Nasıl ikinci el otomobil ithalatı yasaksa ,ikinci el sanayi makinelerininde ithalatı yasaktır. Bu konu Gümrük birliğinde çok tartışıılmış Avrupa bunun için çok bastırdığı halde bizim Hazine ve dış ticaret müsteşarlığı bunun için büyük savaşlar vermiş ve bu mücadeleyi her seferinde kazanmıştır.Eğer bunu kabul etse idik ülkemizdeki sanayi kuruluşları ,otomobil fabrikaları yaşayamazlardı.Bu korumacılık olarak değerlendirilmemelidir.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap... Daha ne yapabilirler mesela?Yurtdışından ikinci el tekne alıp TR bayrağı çekmek halen yasak mesela.öZgür (mobil)
... Daha ne yapabilirler mesela?
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap... Daha ne yapabilirler mesela?Yurtdışından ikinci el tekne alıp TR bayrağı çekmek halen yasak mesela.öZgür (mobil)İkinci el tekne ithalatı asla olmaz ,olmamalı da zaten.Nasıl ikinci el otomobil ithalatı yasaksa ,ikinci el sanayi makinelerininde ithalatı yasaktır. Bu konu Gümrük birliğinde çok tartışıılmış Avrupa bunun için çok bastırdığı halde bizim Hazine ve dış ticaret müsteşarlığı bunun için büyük savaşlar vermiş ve bu mücadeleyi her seferinde kazanmıştır.Eğer bunu kabul etse idik ülkemizdeki sanayi kuruluşları ,otomobil fabrikaları yaşayamazlardı.Bu korumacılık olarak değerlendirilmemelidir.Oktay Korsan,İkinci el otomobil veya sanayi makinaları konusunda haklı olabilirsiniz.Bununla birlikte, ikinci el tekneye Türk Bayrağı çekememek ile ilgili aynı görüşte değilim. Geçen yıl Hollanda'dan aldığım 7.8 metre yelkenli teknemi, hep hayalini kurduğum gibi, avrupa'daki nehirlerden geçerek Urla'ya getirdim (arkadaşlarla getirdik). Ancak bu gezi boyunca kıçımda farklı bir bayrak dalgalandırmak bana çok dokundu. Bir süre sonra yine benzer bir şekilde isveç ve abd kanallarında seyir hayalim var. Ve maalesef o geziler de kendi bayrağımla olamayacak 😔Keşke, diğer ülkelerin vatandaşları gibi, seyirlerimizi istediğmiz teknede kendi bayrağımızla yapabilseydik.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap... Daha ne yapabilirler mesela?Yurtdışından ikinci el tekne alıp TR bayrağı çekmek halen yasak mesela.öZgür (mobil)İkinci el tekne ithalatı asla olmaz ,olmamalı da zaten.Nasıl ikinci el otomobil ithalatı yasaksa ,ikinci el sanayi makinelerininde ithalatı yasaktır. Bu konu Gümrük birliğinde çok tartışıılmış Avrupa bunun için çok bastırdığı halde bizim Hazine ve dış ticaret müsteşarlığı bunun için büyük savaşlar vermiş ve bu mücadeleyi her seferinde kazanmıştır.Eğer bunu kabul etse idik ülkemizdeki sanayi kuruluşları ,otomobil fabrikaları yaşayamazlardı.Bu korumacılık olarak değerlendirilmemelidir.Oktay Korsan,İkinci el otomobil veya sanayi makinaları konusunda haklı olabilirsiniz.Bununla birlikte, ikinci el tekneye Türk Bayrağı çekememek ile ilgili aynı görüşte değilim. Geçen yıl Hollanda'dan aldığım 7.8 metre yelkenli teknemi, hep hayalini kurduğum gibi, avrupa'daki nehirlerden geçerek Urla'ya getirdim (arkadaşlarla getirdik). Ancak bu gezi boyunca kıçımda farklı bir bayrak dalgalandırmak bana çok dokundu. Bir süre sonra yine benzer bir şekilde isveç ve abd kanallarında seyir hayalim var. Ve maalesef o geziler de kendi bayrağımla olamayacak 😔Keşke, diğer ülkelerin vatandaşları gibi, seyirlerimizi istediğmiz teknede kendi bayrağımızla yapabilseydik.Böyle bir lüks hiçbir devletin vatandaşları için mevcut değil.malesef hem pastam dursun hem karnım doysun olamıyor her zaman.Sizin bu hayalinize bir başka biride benimde Türk plakalı bir ferrari ile İstanbul sokaklarında gezme hayalim var. İtalya'da 80.000 Euro'ya kullanılmış ferrari var neden alamıyorum diyebilir onada hak vermek zorunda kalırız.Buradaki O yerli otomobil fiyatına Almanya'da 1 yaşında BMW alabiliriz niye yerli otomobil alıyoruz o zaman ?
Burada sap ile saman hafif karışmış .Leasing ile şirketinize ne aldığınız fark etmez ister Cnc tezgah alırsınız ister CNB yelkenli tekne Satıcı şirket faturasını Leasing şirketine keser ve parasını tahsil eder.leasing şirketi üzerine baştan anlaşılan bir faiz koyarak size her ay kira faturası keser. Bu kira faturaları direk gider yazılır. Leasing şirketine anlaştığınız vade ve miktarlarda ödemeniz halinde son taksitle birlikte iz bakiyesi ile o malın faturası size kesilir. Amortismana konu olacak bir durum Leasing süresince ortaya çıkmaz çünkü malın sahibi değil kiracısı sizsiniz. Leaseing sistemi Şahıslar ve sahış şirketleri ile çalışamazlar, Leasing sistemi ile bir malı kiralayabilmeniz için Banka kredisi prosedürleri uygulanır yani şirketinizin rateing ve scoringinin o malı edinebilseniz için yeterli olması gerekir.Selamlar
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBurada sap ile saman hafif karışmış .Leasing ile şirketinize ne aldığınız fark etmez ister Cnc tezgah alırsınız ister CNB yelkenli tekne Satıcı şirket faturasını Leasing şirketine keser ve parasını tahsil eder.leasing şirketi üzerine baştan anlaşılan bir faiz koyarak size her ay kira faturası keser. Bu kira faturaları direk gider yazılır. Leasing şirketine anlaştığınız vade ve miktarlarda ödemeniz halinde son taksitle birlikte iz bakiyesi ile o malın faturası size kesilir. Amortismana konu olacak bir durum Leasing süresince ortaya çıkmaz çünkü malın sahibi değil kiracısı sizsiniz. Leaseing sistemi Şahıslar ve sahış şirketleri ile çalışamazlar, Leasing sistemi ile bir malı kiralayabilmeniz için Banka kredisi prosedürleri uygulanır yani şirketinizin rateing ve scoringinin o malı edinebilseniz için yeterli olması gerekir.SelamlarOktay korsanim ufak bir yanlis anlasilma var sanirim , benim ltd sigorta acenteligim var ve leasing ile 2.el veya sifir yelkenli aldigimda bunun kiralama giderlerini gider gosteremem , gider gosterecegim kalemin faaliyet alanim ile alakasi olmasi lazim bu ister leasing olsun ister satin alma.. yanlişsam lutfen duzeltin.Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Zaten elalemin çerini çöpünü almışız alacağımız kadar.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapZaten elalemin çerini çöpünü almışız alacağımız kadar.Bu düşünce ikinci el tekne alan insanların aklına ve hür iradesine karşı hoş değil bence.Yurtdışından %1 kdv ile yeni tekne alıyoruz, yerli üretici (artık kimse bu?) zarar görmüyor ama ikinci el alırsak mı zarar görecek? Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapöZgür (mobil)
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap... Daha ne yapabilirler mesela?Yurtdışından ikinci el tekne alıp TR bayrağı çekmek halen yasak mesela.öZgür (mobil)İkinci el tekne ithalatı asla olmaz ,olmamalı da zaten.Nasıl ikinci el otomobil ithalatı yasaksa ,ikinci el sanayi makinelerininde ithalatı yasaktır. Bu konu Gümrük birliğinde çok tartışıılmış Avrupa bunun için çok bastırdığı halde bizim Hazine ve dış ticaret müsteşarlığı bunun için büyük savaşlar vermiş ve bu mücadeleyi her seferinde kazanmıştır.Eğer bunu kabul etse idik ülkemizdeki sanayi kuruluşları ,otomobil fabrikaları yaşayamazlardı.Bu korumacılık olarak değerlendirilmemelidir.Oktay Korsan,İkinci el otomobil veya sanayi makinaları konusunda haklı olabilirsiniz.Bununla birlikte, ikinci el tekneye Türk Bayrağı çekememek ile ilgili aynı görüşte değilim. Geçen yıl Hollanda'dan aldığım 7.8 metre yelkenli teknemi, hep hayalini kurduğum gibi, avrupa'daki nehirlerden geçerek Urla'ya getirdim (arkadaşlarla getirdik). Ancak bu gezi boyunca kıçımda farklı bir bayrak dalgalandırmak bana çok dokundu. Bir süre sonra yine benzer bir şekilde isveç ve abd kanallarında seyir hayalim var. Ve maalesef o geziler de kendi bayrağımla olamayacak 😔Keşke, diğer ülkelerin vatandaşları gibi, seyirlerimizi istediğmiz teknede kendi bayrağımızla yapabilseydik.Böyle bir lüks hiçbir devletin vatandaşları için mevcut değil.malesef hem pastam dursun hem karnım doysun olamıyor her zaman.Sizin bu hayalinize bir başka biride benimde Türk plakalı bir ferrari ile İstanbul sokaklarında gezme hayalim var. İtalya'da 80.000 Euro'ya kullanılmış ferrari var neden alamıyorum diyebilir onada hak vermek zorunda kalırız.Buradaki O yerli otomobil fiyatına Almanya'da 1 yaşında BMW alabiliriz niye yerli otomobil alıyoruz o zaman ? Ben buna lüks değil denizcilik diyorum.Evet, çoğu ülkede kdv öderseniz milli bayrağınızı çekmek için teknenizi ülkenize getirmenize bile gerek yok.Ferrariye binme arzusu ile milli bayrakla seyir yapma arzusu, birbirleriyle karşılaştırılabilecek şeyler değil.