0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bu gün,Baysan şanzıman ile yaptığım görüşmede,hidrolik şanzımanın,yelken yaparken,pervaneyi ters döndürdüğünden dolayı,1 mil kayıp yaşayacağınızı unutmayın diye,özellikle belirtti ..Hidrolikte motor çalışmadığı zaman,yağ basıncı olmadığından dolayı,vitesi nerede bırakırsanız bırakın ,pervanenin döneceğini ve ters döneceğini söyledi ...
Yelken gücü ile gidilen bir teknede uskur (pervane) şaftı serbest bırakılırsa pervanede üstünden geçen su sebebi ile dönmeye başlar.Şayet bu dönme hızı o uskur için belli bir devire ulaşmışsa ve sürekli dönüyorsa bu uskur dönüşü teknenin daha hızlı gitmesine katkı yapar
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapYelken gücü ile gidilen bir teknede uskur (pervane) şaftı serbest bırakılırsa pervanede üstünden geçen su sebebi ile dönmeye başlar.Şayet bu dönme hızı o uskur için belli bir devire ulaşmışsa ve sürekli dönüyorsa bu uskur dönüşü teknenin daha hızlı gitmesine katkı yaparOlur mu abi? Erke Dönergeci mi bu?
Şöyle izah edeyim ben durumu ve anlatılmak istenip de anlatılamayanı.....................Hüseyin abimle ilgili iş güç enerji yorumumu tekrar etmiyorum artık. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
...eeeee o zaman neden vitese takıp yaktığımız yakıtın karşılığını almıyoruz? Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap