0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
orhan korsanım,yağların özelliklerini belirtiyorsunuz ammaaa.yanlış sonuçlara varıyorsunuz.bir yağın eksi 15 derecede kullanılması veya artı 40 derece de kullanılabilmesi o yağın katıkları sayesinde kullanılabilecek ısı aralığını gösterir. örneğin yanmar 15-40 diyorsa siz 20-50 koyarsanız yanlış yapmış olur ve 5 derece kalın yağ koymuş olursunuz. motorların aşınmalarının yüzde 80 i ilk bir dakikada yağın işletme inceliğinde olmaması dolaysiyle aşınmasının meydana gelmesi dolaysiyledir.ileri teknoloji dolaysiyle artık motorlar hem yüksek devir hem de cok hassas yatak clearence ları ile çalışmaktadır.dolaysiyla marmariste eksi onbeş olmaz savı yanlıştır.katalog ne diyorsa o.ince yağlar artık bir tehlike değil bilakis must tır.motor bellibir aşınma süresinden sonra yağ eksilttiği taktirde 20-50 ye,ondan sonra da bir süre yağ katıklarını da koyabirsiniz.mahsus selam ederim...
güven korsanım aynı yönde sorum olacak yanmar 2gm 18 motor için sizin önerdiğiniz mobil delvac 15W40 uygunmudur bilgisi olan korsanlardan yardım bekliyorum Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Ben 10-40 koymuştum yanmar servisi yağı boşaltıp 20-50 koydu..
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBen 10-40 koymuştum yanmar servisi yağı boşaltıp 20-50 koydu..Vural korsanım üsteki olayı sen yaşadığın için senden alıntı yapıyorum yoksa yazdığım uzun yazının içindede belirtecektim unuttum.EĞER Kİ BİR İÇTEN YANMALI MOTORUN YAĞI 10-40 OLARAK TESPİT EDİLİP MOTORDA BUNA GÖRE YAPILMIŞSA BU MOTORA 20-50 YAĞ KULLANIRSAK BU MOTOR NORMAL ÇALIŞMA SÜRESİNDEN ÇOK EVVEL ÖMRÜNÜ YİTİRİR YENİ MOTOR YAPMAK GEREKİR.Yazıyı büyük harflerle yazdım çünkü bu bilgi notu dikkat edilmesi gereken bir yazıdır.
benim okuduklarımdan çıkardığım sonuç aşınma belli seviyede ise 15/40 ege için uygun görünüyor.2gm 18 yanmar için doğrumu anlıyorum Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap