0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bir de bu manualde 10.5 L yağ konur yazıyor(filter değişimi ile),bana enterasan geldi,doğru mu?
[ Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Hah, şimdi gerçekler ortaya çıkıyor. Hüseyin Korsanım, sana mantıklı geliyor mu? ATF nireee, 10-40 motor yağı nire? İki cins yağın viskositesi, ısı aralığı vb. bir mi? Yakında "suyla da çalışır" derler mi?Benim motor D2-55c. Saildrive da 1308-B. 2006 model tekne. Motor üstündeki bir etikette de "Reverse Gear 130S-B" yazıyor.VP-301 adv. dersinde de yelken seyri sırasında pervane dönüşü için gaz kolu hangi pozisyonda tutulmalı sorusu var. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Bir de bu manualde 10.5 L yağ konur yazıyor(filter değişimi ile),bana enterasan geldi,doğru mu?Evet dogrudur.Ayrıca kullanım klavuzunda yağı tıka basa doldurmayın, ölçüm çubuğunun işaretli orta kısmına kadar doldurun der.Yahu bana amma yazı yazdırdınız ha.Rus yazarlarını geçtim valla. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSaygılar
Linkteki yağı gönül rahatlığı ile kullanın.İçine hiç bir katkı ilave etmeyin.Filitre sökücüsü olarak: Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap linklerdeki aletler in hepsi uygundur ama bence kayışlı olanını al derim çünkü kayışın kalınlığı az olduğu için dar yerlere girerken fazla eziyet etmez.
Bunlar tamam,yağ ve mazot filtresi olarak hangilerini alayım?
Bu arada Hüseyin Korsanım,O bahsettiğiniz mazot sistemindeki suyu almak için tekne yakıt sistemlerinde ayrı bir "separatör" var. Motor üstündeki mazot filtreleri genellikle yağ filtreleri gibi tenekeden oluyor.Yine bu arada, Volvo D2-55 motorda da bu "VAKVAK" var mı sizce?