Motor gücüne bağlı bir hacim seçimi olduğunu sanmıyorum.
Tabiki de aynı devirde çalışan D2-40, D1-30' dan daha fazla miktarda mazot yakacak, dolayısıyla da daha fazla miktarda egzos gazı oluşturacaktır. İnsanın aklına hacimde de bir değişiklik olması gerektiği fikri geliyor. Ancak her ikisi de aynı susturucuyu kullanıyor.
Diğer taraftan, Vetus' ta da Sealux' ta da hacimsel bir seçim yok. Tek seçenek bağlantı boru çapları.
40-45-50
55-60-65
70-75-80
85-90-95 üçlemeleri ile modeller ayrıştırılmış.
Benim D1-30' da, bir ucu egzos dirseğine bağlı egzos hortumunun iç çapı 45 mm idi. Ben de en küçük modelini aldım.
Siz de Egzos dirseğinden gelen egzos hortumunun iç çapını yada delinen susturucunun boru çapını ölçün, ona göre waterlock satın alın.
Montaj yeri Boyler ile şanzıman arasına denk geliyor. Yani kıçtaki eğime henüz ulaşmamış bölgesi. Dediğiniz gibi kıçtak eğim 20 derece ise waterlock' un bağlandığı bölgedeki eğim 10 derece seviyelerinde. Alt tabanı da sintineye tam oturtulduğunda zaten yukarı doğru olan çıkış ucu biraz daha dik bir açıda duruyor. Waterlock' tan çıkan hortum da zaten kıçtaki bölme içinde en yukarıya kadra çıkıp egzos çıkışına bağlanıyor. Böylece bir deveboyu yaparak geriye doğru su girmesini engelliyor.