0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    K. T.

Ynt: uzun süre rolantide kullanmak !
« Yanıtla #75 : Ocak 06, 2018, 23:14:25 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Hepsini okudum Kivanc Korsan. Bir filikayi bu kadar kullanisli bir tekne haline getiren sizden onceki sahibi muhteremi de gonulden tebrik etmeliyim.
Iyi gunlerde kullanin.
Davetimi tekrarliyor,
Gorusmek dilegi  ile  sevgilerimi sunuyorum.

Tesekkurler Cenk korsanim Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Ozellikle sizleri tanimak icin eşim ile baharda gelecegiz. Sizide bekleriz herzaman...


*

    A. B.

Ynt: uzun süre rolantide kullanmak !
« Yanıtla #76 : Ocak 07, 2018, 00:26:34 »
Merhaba Kıvanç
Düşük devirdeki sarsıntı için bir de şaftındaki yatak sayısı ve esnek kaplin durumunu kontrol eder misin?
Şaft tek yerden yataklı olmasına rağmen esnek kaplin kullanıldıysa (sıklıkla yapılan bir hatadır) kesinlikle çıkarmalısın.
Şaft iki yerden yataklanmış ise esnek kaplin kullanabilirsin. (Deep Seal gibi bir sızdırmazlık elemanı, yataklama elemanı değildir. Sızdırmazlık sağlamakla birlikte yataklama yapan elemanlar da var tabi ki. )

Bir de yeni motoruna uygun yeni motor takozları almışsındır zaten. İkisi daha yumuşak ikisi daha serttir sanırım. Sert olan takozları şafta yakın pabuçların altına monte etmen gerektiğini biliyorsundur zaten


*

    K. T.

Ynt: uzun süre rolantide kullanmak !
« Yanıtla #77 : Ocak 07, 2018, 20:37:01 »
Ali korsanim sorun makinede motor takozlarindan kaynaklaniyormus. Takozlar artik kazik gibi olmus bircok sorununda sebebi bu takozlar oldugunu iş gecince anlamis olduk. Esnek kaplin kullndim ve herzaman kullanilmasini bende tavsiye ederim. Ayrica 35 lik şaftin cikis yataginda 3mm bosluk vardi ordaki bosluga yeni bir malzeme tornaci ayarladi ve caktik. Bu sorunlar gecen zamanda hep problemler cikardi. Simdi bir tekne alsam bakacagim seylerin en basinda motor takozları geliyor. Bunu gec oldu ögrenmiş oldum.


*

    A. B.

Ynt: uzun süre rolantide kullanmak !
« Yanıtla #78 : Ocak 07, 2018, 22:28:51 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Ali korsanim sorun makinede motor takozlarindan kaynaklaniyormus. Takozlar artik kazik gibi olmus bircok sorununda sebebi bu takozlar oldugunu iş gecince anlamis olduk. Esnek kaplin kullndim ve herzaman kullanilmasini bende tavsiye ederim. Ayrica 35 lik şaftin cikis yataginda 3mm bosluk vardi ordaki bosluga yeni bir malzeme tornaci ayarladi ve caktik. Bu sorunlar gecen zamanda hep problemler cikardi. Simdi bir tekne alsam bakacagim seylerin en basinda motor takozları geliyor. Bunu gec oldu ögrenmiş oldum.

Ama ben de geç yazdım Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


Öte yandan akıllarda eksik veya hatalı bir şey kalmaması için şu notu eklemek gereği duyuyorum:
Ne yazık ki esnek kaplin   her koşulda kullanılamaz. Şaftınızın kaç yerden yataklanmış olduğunu göz önünde bulundurmak  gerekir. Motorcularımızın gözünden kaçabilen bir ayrıntı olduğu için tekrar belirtmek istedim.

Siz esnek kaplin kullanıyorsanız, sorununuz buradan kaynaklanmıyorsa ve sızdırmazlık elemanınız hala hiç sızdırmıyorsa; şaftınız kaplindan sonra en az iki değişik noktadan yataklanmış demektir.


*

    E. E.

Ynt: uzun süre rolantide kullanmak !
« Yanıtla #79 : Ocak 07, 2018, 23:07:57 »


"Kitabı kasnağa sıkıştırın" yazıyor.



hahahahaha.... ! son zamanlarda bu kadar ani gülmemiştim..., çevremdekiler manyakmı ne ? diye bakıştılar....  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
« Son Düzenleme: Ocak 07, 2018, 23:10:10 Gönderen: Ergun Erakman »

*

    E. E.

Ynt: uzun süre rolantide kullanmak !
« Yanıtla #80 : Ocak 07, 2018, 23:14:19 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Mazot musluğunu kapatıp stop edince sistemdeki mazot biteceğinden  motor hava yapmazmı.

Yapmıyor...!  :Çünkü ben her defasında motoru çalıştırdıktan bir müddet sonra stop edince aklıma geliyor... yakıt vanasını açmayı unuttuğumu...  Açıpta marşa basınca her defasında tık diye çalışyor... ( her ne kadar dünyanın en iyi motoru olmayan VOLVO olsada... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


*

    A. B.

Ynt: uzun süre rolantide kullanmak !
« Yanıtla #81 : Ocak 07, 2018, 23:27:25 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


"Kitabı kasnağa sıkıştırın" yazıyor.



hahahahaha.... ! son zamanlarda bu kadar ani gülmemiştim..., çevremdekiler manyakmı ne ? diye bakıştılar....  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap





Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bu arada (ayrı bir başlıkta belki) düğmeye bastığımızda ya da anahtarı çevirdiğimizde durmayan dizel motoru nasıl durdurabileceğimizi konuşmak yararlı olabilir.
Her derde deva yanmarın el kitabına bakınız

"Kitabı kasnağa sıkıştırın" yazıyor.  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

2014 yılının en iyi esprisiydi gerçekten de Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap